Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMarná lásky snaha
15. 02. 2003
3
0
1802
Autor
Kodynie
Marná lásky snaha
Když hvězda padala,
častokrát jsem si přávala,
aby mne měl někdo rád
a já k němu byla akorát.
Já miluji jednoho Jiříka,
on o lásku mou si neříká.
Vždyť přece je to tak prosté,
v jeho srdci snad láska neroste?
On o lásku mou si neříká,
já na buzení mám budíka.
Mne nebudí nikdo polibkem,
já nechodím daleko za smutkem.
***
Láska byla a už není.
Láska se dnes špatně cení.
I kdybych se láskou zbláznila,
já nebudu nikoho milá.
Jiřík nebyl čtyřprocentní, jen to byl vlk samotář, který si ještě neužil pořádně svého mládí a tak mne přehlížel jak lány obilí.
Pomóc, už zase. Za co, soudruzi, za co?
(Seregil: Díky, je to pro mne opravdická pocta.)
Děkuji za avízo..
Mám takový smíšený pocit... Ten začátek mi zní docela známou notou...
Ta samostatná sloka:
1. verš --- to jsem zažil
2. verš --- pravda pravdoucí (avšak "Co je to láska?")
3. a 4. verš --- zní mi moc pesimisticky... Protože já se snažím ještě věřit.. ikdyž šrámy a pochybnosti jsou značné... Obávám se, že lásku už nepoznám.. že budu příště přemýšlet materiálně, tedy hlavou... a ne city..
Proč to vlastně řeším... Jsou to ale trouba.. Až v budu lítat zas, tak se pak uvidí, kdopak mi to zavelí... Jestli Rozum nebo Cit.
by Atalay :-)
* za jednoduchost a pravdivost
Atalay: Poslední sloka vznikla ve chvíli, kdy věčného optimistu přepadla také skepse. Jinak vše dobře dopadlo. Každý nakonec potká toho svého člověka. Chce to jen trpělivé čekání a pevnou víru v sílu lásky.
Proč? Stačí si jen počkat. Kdo si počká, ten se dočká. Každému, co jeho jest a co si zaslouží. Času dost.
když k němu nebudeš akorát, bude to možná zajímavější ;-)
a náročnější ;-)