Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSny a iluze
09. 05. 2000
0
0
986
Autor
Andílek
Žiju ve světě snů a iluzí,
nedokážu se z nich probudit,
a to je ta věc, co mě mrzí,
potřebovala bych je zahodit.
Sny a iluze ve štěstí brání,
ukazují o co přicházím,
smutek mi do očí slzy vhání,
východisko ale nenacházím.
a to je ta věc, co mě mrzí,
potřebovala bych je zahodit.
... to proboha nedělej :o)
no ja bych je urcite neodbouravala uplne, ale nic se nesmi prehanet, ze... zkratka tech snu mam nekdy presprilis a brani mi to v realistickym uvazovani... a co se tyce iluzi (citim v tom rozdil), tak o ty jsem kazdym dnem pripravovana vic a vic, ale stejne jich mam tolik, ze mi je vycitana naivita
v tomhle nemáš pravdu...sny jsou jedno krásné co na životě máš a udržuj si je...někdy ovšem nevyjdu, ale to není důvod k tomu je zahodit...uvažuj, kolik krásných věcí zažiješ ve snu a ty by jsi to chtěla odbourat!?? neblbni...
NE! sny rozhodně nezahazovat! šlo mi o to, nenechat jima plně ovládnout svůj život... (já to zažil)
Ano, rýmy okouzlují a člověk snadno podlehne jejich sladkému, vábivému hlasu...Nevěřím,
že skutečnost je lepší než sny a snění...Každý nechť si vybere dle svého uvážení...
Pánové to řekli. Já jsem tupece, takže mnou nerytmika cukla jen v posledním dvojverši.
Zrovna dneska mi Merle vysvětlil, že sny a iluze je rozdíl. Víš jakej?
Taky žiju ve světě snů a iluzí a moc se mi tu líbí,myslím, že štěstí nacházím právě v tom, kdyby člověk neuměl snít, neplnily by se mu sny, nebyl by šťastný ... miluju svůj svět snů... nezahazuj ho, jednou ho budeš marně hledat!
no, nerytmika pocukává s ušíkama, ale to nechám stranou...
sny a iluze nesjou samy o sobě špatný, protože ony pohánějí člověka kupředu... horší je, když nejsou spojeny s reálnou čiností...
během mnoha let snění jsem došel k názoru, že i ten sebeslabší příjemnej reálnej zážitek, je lepší, než sebekrásnější sen...
je potřeba chodit ven, třeba i (fuj) sportovat... najít si přátele (třeba i tady) a vůbec cokoliv, co by se dalo "dělat".
Ale z toho tě nikdo nevytáhne. To musíš sama. Pokud to budeš opravdu chtít, dokážeš to. Jen chtít...
Merle má pravdu...nesnaž se za každou cenu rýmovat !
Mimochodem: někdy je dost těžké poznat, co je opravdu "skutečné".
Moje skutečnost je nehmatatelná a přesto daleko skutečnější, než to na co si můžeš šáhnout :-).
Měj se ...ehm...Andílku :-)))