Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDron
Autor
Rook
Výstřel se rohléhal ještě notnou chvilku údolím než si Dron uvědomil, že to byl výstřel. Poškrábal se skoro holé hlavě. Byl starý a trpěl mnoha chorobami přesto byl stále schopen sem tam něco ulovit (třeba nějakou lamu zbloudilou ze stezky) či, když bylo nejhůř, najít nějaké ovoce nebo alespoň kořínky. Žil v tomto nepojmenovaném a všemi zapomenutém údolí sám tolik let, že už nebyl ani schopen se na jejich počet vzpomenout. Zvuk výstřelu jej proto náležitě vyvedl z rovnováhy. Natahoval se zrovna pro podivně zapáchající plod forovníku a nejprve zvuk ani nevnímal ale po chvilce mu to došlo. Byl to stejný zvuk jaký se ozýval při výstřelu z armádní pušky G38. Znal ji dobře. Několikrát mu zachránila život v prudkých potyčkách s Torany. Ale ta doba byla dávo pryč. Pokud to však byla puška G38, musel ji kdosi použít (a lama to mohla být jen stěží). Čekal a rozvažoval zdali se má rychle ztratit a raději nepotkat toho, který útočnou pušku svírá v rukou nebo nejdříve zjistit kdo je to a co má za lubem. Rozhodl se. Uteče. V tom zachrastilo listí jen několik desítek metrů od Drona. Padl výstřel. Dron se stačil jen otočit a titanová kulka mu proletěla kousek pod prostředním okem hlavou.