Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmútok, smútok
14. 03. 2003
5
0
1899
Autor
Naso
Na okennej rímse supy
tušiac
ž
e moju dušudostane upír
"Veľa smútku, keď človek naozaj má pocit že namiesto duše je iba diera, akoby dušu niekto vysal... No a potom, čo je telo bez duše? Preto tie supy... "
teda, Ty to máš premyslené! NO, to treba rátať s vyspelejším obecenstvom, alebo vysvetliť!
katugiro: nie je to pre nič za nič - dôvod naznačuje titulok básne: smútok, smútok. Veľa smútku, keď človek naozaj má pocit že namiesto duše je iba diera, akoby dušu niekto vysal... No a potom, čo je telo bez duše? Preto tie supy...
no to už černejšia kombinácia hádam ani neexistuje..supy a upír..a pritom jar prichádza..ináč je šanca ich z tej rímsy zhodiť ..
pri tých pár slovách ktoré táto báseň obsahuje to evidentne z použitia tej rímsy trčí..
*
ALL: nebojte, neklesám na optimizme... To iba jedno ráno som sa zobudil s takou divnou náladou a ani neviem prečo... :-)
jen tak pro nic za nic ji dostane? Pro mě je toho (i na miniaturu) málo...