Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČerná
17. 03. 2003
1
0
1221
Autor
Kendy
Černá
Černá jak půlnoc,
černá jak Hamlet
žádáš o pomoc,
jsi celkem na dně.
Černá jak vdova,
co ztratila kamaráda,
snad na půl slova
ukazuješ záda.
Odešel, ten tvůj dobrý člověk
nikoho se neptal,
aniž by pozdrav dořek.
Jsi černá a stále na něj myslíš,
jsi černá a vzpomínky si vysníš.
Dneska se mračíš,
zítra budeš vpomínat,
pozítří radši
budeš se usmívat.
Litochowitz
19. 05. 2003Navždy_Tvůj
18. 03. 2003ToprHarley
17. 03. 2003
ToprHarley:(syn, kterého nemám) No to pevně doufám, že není. Jinak by to bylo hodně špatný...
Docela pěkný, chvílema na člověka dokonce vybafne nějaká ta myšlenka. Jenom čtvrtá strofa tam vůbec nesedí, jako by tam byla vecpaná nasilím.
Nesedí, nesedí...je to tak. Bohužel, mé básnické srdce nedokáže jinak vylíčit pocity, které jsou spojeny se situací, o níž jsem psal tuhle básničku...je to tam nutný. Ale děkuju za postřeh.
Na to, aby tahle část vyjadřovala pocity, mi přijde dost epická a vedle poměrně duchaplný lyriky kolem působí jako bezcílná snaha něco zrýmovat.
Žjova, ty v tom teda umíš chodit. Máš pravdu. Nerad podléhám kritice, ale tohle je opravdu fakt. Ted jsem si to uvědomil. Pryč s tím ! Díky moc
Tak moment! Čtu to tady od začátku do konce a zase zpět a přijde mi, že bych vyhodil něco jinýho...říkáš (píšeš) 4 strofa... pokud mě můj matematický smysl neklame, pak je to s tou kremací co ? Ale to bych tam nechal a vyhodil bych tu strofu třetí....
Hergot, já jsem nerozhodnej jak malej Jarda...tedka jsem tu drastickou kremaci (s nádechem Mládka) škrtnul a tak už nechám at si kritici všech zemí říkají co chtěj...:-)