Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZjištění starého zjištění
Autor
zzipp
-Dnešní den mi začal obdivuhodně a nezvykle.
-Otevřely se mi oči ještě předtím,než stačil vztekle zaúpět budík.
-Vleže jsem pak škvírama pozorovala pokoj, jak se jím line zvláštní nálada a za okny rozbřeskává 1. jarní slunce.
-s dobrou náladou se mi pak vnucovaly obavy o stálost mého kamarádství se spolubydlícími.
-Večer mlčely,přehlížely mne a bouchaly dveřma- a to z neznámých důvodů.
-Dnes se však ke mně chovaly chladně jen zpočátku- asi jim došlo, že to nemá cenu.
-Když jsme pak spolu kouřily na parkovišti, přihrnula se sem spousta dalších mladých a krásných lidí.
- ....... ticho
- ....... ahoj- jen málokdo pozvedl oči na pozdrav přátelům.
-Všichni fanaticky vykuřovali jako každý den v tuto dobu.
- Napadlo mne, proč lidi občas mají takový cizí pocit.
- bázlivost, ostych nebo nadřazenost, či obavy z nedostatečné známosti?
- ba i starý známý někdy hledí do blba- chtě nebo nechtě si nevšímá.
-....... proč?
- jsou tak bezcharakterní nebo nejistí?
- je jich mnoho- asi jsou lidští.
-po té myšlence jsem si uvědomila starou věc.
- POCIT, ŽE KAŽDOU CHVÍLI NĚKDO ČEKÁ NA TO, ABYCH MU DALA NAJEVO SVŮJ ZÁJEM, ŮČAST V PŘÁTELSTVÍ, HOVORU ČI BYTÍ
JE ZCELA NÁDHERNÝ!
- ........
- dnešní den mi začal obdivuhodně a nezvykle.
- otevřely se mi oči ještě předtím,než stačil vstekle zaúpět budík.
- Vleže jsem pak škvírama pozorovala pokoj, jak se jím line zvláštní nálada a za okny rozbřeskává 1. jarní slunce
- DOŠLO MI ŽE NIKDY NEJSEM SAMA.
...ač se to může zdát