Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStěrače
03. 04. 2003
4
1
3203
Autor
Zolo
Fungujou nám stěrače
Kapek z deštů sběrače
Rozsvítíme světla
By tmu do ´vidím´ hnětla
1 názor
+ je zvláštní, že takový blbosti fungujou, a lepších kousků, které se zrovna nejmenují "Nakousl jsem ti anální růžici" si všimne málokdo...
dal jsem do názvu jednoho ze svých kousků slovo – promiňte – "mrdání", návštěvnost měla podstatně vyšší, než cokoli jiného, co jsem kdy napsal. nepřekvapuje mě to. ale: proč mi tam pak někdo vynadá, že je to o mrdání? když tam není pro nic jiného...
neřízené sociologické experimenty :))
řídit to neřídím, spíš jen jedu a občas zapnu stěrače, občas zatnu svěrače...
Mě osobně nejvíc zaujalo, že jsem se na tak kvalitní dílko dostal z toho klubu prznitelů... :o) Fakt mě zajímalo, co to proboha může být. :o)
(Asi na té zakomplexovanosti něco bude...? :o)))
Jinak se přikláním k názoru, že se stačilo trošku zamyslet, přidat slabiku(y) a rytmus by byl ... rytmický. :o)
wow. tak to promiňte. řekli mi, že jsem udělal špatný link na remix pana p. tak teď už to asi bude ono.
remix průsera přesunut do klubu remixérůAprznitelů, odstraňujem násilné zařazení díla Stěrače do klubu.
průser_mračen
12. 06. 2003
narozdíl od Psýcha papouš to pochopil okamžitě
píp jak zvon
............j'šiš to je quáásný, jaxtěrače hnětou tmu.. si přectavuju, jak hlínu .. keramickou ... mušíš nejprvějác zpracovat, uhníst..... a tu stěrače .... hnětou ...
prostě maso.
Sekaná.
Holandský řízek.....
...
:-)))
néééééééééé :-))) fakt fajn, papouš píp
á ěščšě ňěco .. ta myšlénka je myslím tak "nad vším", že není nutno bádat o rozbitým rytmu
hněteš přece těsto, a tma je tady jako to těsto, kterému dáváš formu, tedy tvar, v tomto případě světlo ...
Vlastně ty dva kužely světla jako dvě ruce hnětou to těsto před sebou, tedy tmu do tvaru ´vidím´ jako dvě ruce ...