Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽenitba zálesáka Toma
Autor
djPrd
"Tak ses prej oženil, Tome... jsem slyšel," řekl do ticha podvečerní buše zálesák Joe. "Tak teda gratuluju."
"Hm," odtušil zálesák Tom, otřel si rukávem nos a přiložil do ohně polínko. Oheň zádumčivě praštěl. Z nitra buše se ozývaly temné tóny zvěře, vydavší se na lov.
"A kde máš ženušku, že by ses pochlubil kamarádoj?" zeptal se Joe a šťouchnul přitom proutkem do popela.
"Už... už nejni," přiznal Tom posmutněle.
"Jak to, nejni?" nechápal Joe.
"No, to bylo tak. Jsme vo svatební noci seděli takhle u vohýnku, a když dohasínal, vlítli jsme na to. Bylo to fakticky dobrý, takový, no, vášnivý. Jenže, když jsme skončili, tak jsem už byl vdovec," pravil Tom a zahleděl se kamsi do temnoty.
"Prosím tě, a jak se to stalo?" vyzvídal Joe a vzrušením se mu opotily vousy.
"No, jak jsme tak byli v nejlepším, tak moje žena začala křičet ,Ještě, ještě!´; jsem přidal, že jo... no a pak už bylo pozdě."
"???" zadíval se Joe nechápavě na Toma, přestože v nastalé tmě nebylo vidět ani zbla.
"Ona... nó, ona totiž nekřičela ´ještě´", připustil Tom a podrbal se na bradě. "Ona křičela ´ještěr´..."