Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMolotov koktejl
06. 04. 2003
4
0
2033
Autor
OttoWolf
Molotov koktejl, plameny jasné
spálí svět.
Molotov koktejl, řešení krásné
naposled.
Molotov koktejl, čertík je v láhvi,
co chce ven.
Molotov koktejl, spálí ti noc,
a spálí ti den.
Molotov koktejl, systém se hroutí
stoupá dým.
Molotov koktejl, směješ se sídlům,
hořícím.
To mi připomíná, když jsem dirigoval Šostakovičovu Leningradskou symfonii.
LaraFjodorovna
24. 01. 2005SarahMarieSchwarz
23. 01. 2005LaraFjodorovna
11. 11. 2004SystemOfSlaves
15. 10. 2003SystemOfSlaves
14. 10. 2003SlaveOfSystem
17. 09. 2003
rovnostářká společnost je jedna z největších píčovin, co jsem kdy slyšel (a že už jsem jich slyšel věru dost)
KristinaKočanská
13. 06. 2003KristinaKočanská
22. 05. 2003
oheň očistuje...ale aby očistil hříchy "mocnejch" papalášů, tak by opravdu bylo třeba, aby pohltil celou tuto zemi...a až pohltí jejich majetek, pak si budem všichni rovni...nikdo se nebude povyšovat kvůli majetku...budeme si rovni...tipík...
Rovnostářská společnost nám nespadne jen tak do klína, protože mocní se budou bránit. Musíme se připravovat...a to nejen mícháním čertíků v lahvičkách.
To je dobře, jestli se klepe :-)))) kdo jsou MY? Asi všichni ti, kteří stojí na druhé straně barikády proti tomuhle všivýmu systému lady. Proti armádě, policii, fašistům i tzv. demokratům - kapitalistům.
Zúčtujem a nebude to vůbec pěknej pohled...Naše planetka pak do luftu asi vyletí, protože vládci proti nám použijou ZHN /zbraně hromadnýho ničení/, ale bude to stát za to, aspoň jeden den si budeme moct říct, že jsme nestáli před nima shrbení, víš?
Naivko.....Proboha, co je to za kecy o ZHN! Jasně, každej mocipán se ve dne v noci klepe, aby na něho náhodou nevlítla zdivočelá Antifa.
Mimochodem - kdo jsou to ti MY?
Příjde den z dolů jde plamen a dým! Příjde den, zůčtujem spolu...
Ten den se blížil už tenkrát, blíží se do dneška a bude se blížit, dokud ta naše planetka nevylítne do luftu. Tak je to....