Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOpilství
19. 04. 2003
4
0
1651
Autor
Zatracená
Ve svém opileckém znetvoření
tichým městem bloudíš
To, co hledáš, nenacházíš
Tvé vzpomínky v alkoholu utonuly
V rozbitém zrcadle kousky své tváře rozeznáváš
Střípky své osobnosti v další sklence zanecháváš
Nepoznáváš své dobré přátele
a oni se s odporem na duši odvracejí
Jsi sám a neříkej, že to není Tvá vina
To Tvoje ústa žadonila o další kapku jedu
Dal bys vše jen, abys znovu utekl
Ani Bolest už Tě nechce, jen Smrt přichází . . .
Vinotéka "U Karla" je na Starobrněnské, kousek od hospody. Je to trošku schované (musí se tam přes chodbu a několik dveří), ale zvenčí je upoutávka - ne moc nápadná, ale je :-))
Jak se říká, každý doktor ve velkém množství holduje alkoholu:-) Ale nejenom doktoři . . . filosofové jsou na tom dost podobně:-) Moji dobří společníci:-)
Más pravdu, není to je jen o alkoholu . . .
A mimochodem kde ta Karlova vinárna nebo jak se to jmenuje. Neznám ji a vinárny to je moje:-)
Ale ne, není to o mně... já takový opilec nejsem... ale fakt taky je, že něco z toho nemusí být jen o alkoholu...
redscorpion
20. 05. 2003
val: a o tom to je...jak jsi řekla ona se objeví sama a Ty ji vyjdeš nahoru. A když to nezvládneš sama tak Tě tam vynesu:-))
val: a v tom je právě ten problém, možná...umění čekat a nejednat zbrkle...dokázat vystát frontu a pak vyjít na vrchol své hory...
Krel: kdyz ja to neumim... nezvladnu to.. vsechno se to hrouti pod nohama a tak se snazim zachranit aspon neco malo... nemam cas hledat svoji horu, ale az prijde ta prava doba, tak ona se objevi sama...
val: myslím, že ne...stačí se kolem kolem sebe trochu dívat a taky umět čekat...pěkně v tichu na vrcholku nosorožce...každý máme tu svou horu:-)
val: to to co tady píšeš...kamarády jsi neztratila slyšel jsem že máš skvělýho bráchu, kterýmu ani neodpovíš na smsky..:-)
je to tak..... Smrt si pro me, doufam, brzo prijde... Bolest uz me dostala.. je to krasny pocit, kdyz zal utapis v kapce jedu.. nic pak necitis a nekdy je to jeste horsi.. to uznavam... a to ze to je moje vina.. ja vim.. jsem si odpovednosti uz vedoma.. kamarady jsem ztratila.. tak naco naklonnost, kdyz staci nenavist... *!..... mluvis mi z duse....
Připomíná mi to Leaving Las Vegas s Nicholasem Cagem, je to napsaný hezky, i když chvílema trochu moc jednoduše. A taky mi nesedí ten odpor na duši. Ale jinak *