Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePochybnost
01. 05. 2003
2
0
734
Autor
ILoveYou
Je tady v mé hlavě!
Nezbavím se jí hravě!
A právě naopak žije se s ní těžce
jak jen ji vyhnat nepůjde to lehce!
Co dělat když pochybnost mám?
Na to se právě teď ptám?!
Nikdo odpověď mi nedá
protože ji každý teprv hledá!
Tak o tom bych zapolemizoval - i ta by měla mít myšlenku - protože co nemá myšlenku, nic neříká a tudíž nemá pro širokou Písmáckou veřejnost valný význam... Co nemá myšlenku, to není - a když je, tak - řekl bych něco jako škoda místa, času a jinejch důležitejch věcí, který si mohla ušetřit...:) Ale to je jen a jen můj názor, takže to nemá cenu řešit ;)))
...Myslím, že miniatura by měla v krátkém obsahu vystihovat hlavní myšlenky určitého témata, na jehož základě by bylo možné napsat dlouhá díla... Takovej souhrn podstatnejch myšlenek něčeho... To mi tady chybí...:)
Dík že to bereš s nadhledem - je to jen subjektivní názor :) Jestli myslíš dílko vzhledem ke kategorii, tak opravdu netuším...:)
Jednoduchý veršíky mi rozhodně nevaděj, ale je mi líto, že Tvoje miniatura má celejch 8 řádků, poutavý jméno ale v podstatě nic nesděluje - nemá to myšlenku - škoda :)
Já odpověd ti dám,
ač tápu často sám.
Až příště zazní tvou samotou,
což takhle vyhnat ji jistotou?
Ty banální rým(eč)y jsou nebezpečně nakažlivé :o)