Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlárce
25. 05. 2000
0
0
826
Autor
Tullian
Klárce
Minuta se k minutě přidává. Lidé střádají dny do svých životů. Časně z rána jsem se podíval na oblohu. Slunce o sobě již dávalo vědět proužkem světla na obzoru. Noc se potápěla na západ a nad hlavou mi dávaly poslední sbohem hvězdy.
Lehnul jsem si do trávy a nechal se obejmout tím nekonečným pocitem, že jsi u mě. Díval jsem se na mladé ráno a dřív, než jsem uviděl slunce, jsi se mi do očí podívala Ty.
Zlatá linka se zužovala a oblohou proletěl první sluneční šíp, zabodávající se do vlasů stromů.
Tvoje oči mě sledovaly.
Ten první paprsek následovaly další a v okamžiku tu bylo slunce. Pomalu narůstalo, až bylo dospělé a rozeběhlo se po obloze plné ranního elánu.
Tvé vlasy se míchaly s větrem.
První ptáci přeletěli pod mraky, které tam asi někdo zapomněl a zakřičeli si jen tak pro radost.
Lesem se prohnal vítr a pročísnul mu ranní neučesanou hlavu.
Toužil jsem Tě obejmout. Usmála jsi se.
Na západě ze tma loučila zelenými slzami s vírou, že třeba zas někdy přijde.
Na odchodu jsi mi zamávala.
Teď jsem tu sám s krásnou vzpomínkou na Tebe.
Přijdeš?
Lips Tullian (23.10.1999)
ty ženský nás jednou umlátěj svejma druhotnejma znakama,něhou,...a co já vim co maj na nás všechno vychystaný....:-)