Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se<-I->
08. 05. 2003
3
0
1639
Autor
PPI
Co je jen štěstí...
Muška v záři zlatého
svítání jara...
cekanka_ucekana
08. 05. 2003
Takže symbolismus jo...a metaforismus neee??!!!No...já z toho snad dostanu meteorismus..:-)))))))
ha, poslední slova všech veršů jsou dohromady zcela dokonalý!!!
: "Štěstí zlatého jara !!!!!" tomu říkam kouzlo nechtěnýho! :)))***
cekanka_ucekana
08. 05. 2003
A nebo...."Co je jen muška v záři svítání ?! Štěstí zlatého jara!"...(ať žije dadaismus):-))))....Nu...tak teď si toho snad všimnou všichni!:-)))))
cekanka_ucekana
08. 05. 2003cekanka_ucekana
08. 05. 2003
Já nechtěl být tak krutej šéfe, sem si říkal že ten zbytek dojde každýmu sám:)) dadaisto! ;)))))))))))))
cekanka_ucekana
08. 05. 2003
(G)eorge: Nemám to náhodou ještě přepsat tou druhou formou?!:-))))
cekanka_ucekana: Dívenko zlatá....ty ses mi ale prodražila!:-)))))))))Hlavně...že spokojenosti bylo učiněno zadost....
Tak si tu "vaši" haiku vychutnejte!:-)))))
Neblbni, existuje jena věta která patří mezi deset nejlepších co lidstvo vymyslelo, zní:"CHYTRÝMU NAPOVĚZ,...!"
Zeptal bych se na těch zbylých devět....ale bojím se....že bys mi odpověděl..:-))))))))))
cekanka_ucekana
08. 05. 2003
PPI: Zbylých osum jsou přikázání vyjma "nesesmylníš"a "nepožádáš manželky bližního svého..."
a desátý tytytytyytytytý (famfára): "Ja kurnik!" :)))
Ale ty ses vlasntně neptal, takže nic...:)
Morbid_Pimple
08. 05. 2003Morbid_Pimple
08. 05. 2003
Popravdě řečeno....už mě dlouho nikdo pořádně nezkritizoval....asi se mi zastesklo!:-)))Děkuji....:-)))))
Jíé tak to jsem ráda že jsem ti udělala radost. Nicméně tohle není ode mě kritika, spíš takové polechtání:-)) Takže to zas není tak zlé a beznadějné
cekanka_ucekana
08. 05. 2003
"Nesouhlasím s tím co říkáte ale až do své smrti budu hájit vaše právo říkat to!"..:-))))