Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpracování biologického odpadu
Autor
SilverArrow
.........(one day later) na zbytky Eržičina těla roztrhaného následkem naprosto nekontrolovaného orgasmu se přišel druhý den podívat sám pan inspektor J. F. Cooper, který pod dojmem neuvěřitelné podívané nadepsal protokol jako Napněte všechny plachty.
Ano , ano milé děti pohřeb je drahá věc a člověk na něj musí nějak vydělat. Já, finančně vyčerpán svatebními ceremoniemi, navíc na útěku před Eržičinými příbuznými, kteří mi hrozili smrtí pohankou, jsem se rozhodl, že rozprodám části milované Eržiky. Obzvláště dnes v době obrovského znečištování planety je cesta recyklace tou správnou volbou. Nuže poslyšte jak taková recyklace a zpracování biologického odpadu probíhá. Nejdřív musíte načíst stohy materiálů, abyste věděli kde se ta či ona část hodí či bude k užitku: kupříkladu pajšl jsem chtěl věnovat za minimální výkupní cenu místnímu řeznictví, ovšem než jsem se dozvěděl o jistém E. Bodnerovi který byl ochoten za nepoškozená střeva zaplatit vpravdě jako by byl nějaká hlava státu. Hlavu ode mne získala UEFA a udělala z ní oficiální míč Champions league. Přibližně 122.5 kilogramu podkožního tuku odkoupila jistá kosmetická firma která se nyní vytahuje že Dove je tak jemný...
Eržiky špičáky pak posloužili jako implantáty poslednímu žijícímu šavlozubému tygru v ZOO v Antannanarivu na Mladakaskaru.
Nepotřebné zbytky jsem pak zalil do necek betonového kvádru a použil jako základ k národnímu divadlu. Tímto způsobem jsem se zabezpečil do konce mého poctivého a spořádaného života. A co z toho všeho milé děti plyne: Že jak si kdo ustele tak si taky prdne!!!
THE END