Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seE
Výběr: Print
05. 05. 1999
0
0
1716
Autor
Phil
Mateš svou hořkostí
Když pod jazykem trpíš
Cítím jak se ztrácíš
V labyrintu mého těla
A rozsvěcíš tisíce světel
A tisíce doteků
Vstup do mých myšlenek
Vejdi do mého šílenství
A dej mu znovu smysl
Roztrhej mi tělo
Tancem vyjících šamanů
Vyválej mě v bažině
Páchnoucího sebepoznání
Vyšli tisíce otázek
Přines miliony odpovědí
Vstup do mých myšlenek
Vejdi do mého života
A dej mu znovu smysl
Možná je bezpečná, možná ti něco dává, možná i smysl. Je to s drogou hezký? S holkou to možná není stejně dobrý, nemůžeš ji mít, kdykoliv máš chuť, není tak všestraně příjemná a zakrývající to ošklivý, není bezpečná. A hlavně holka nejsi TY, je to někdo jinej, někdo cizí. Musíš se snažit, musíš se přizpůsobit, musíš dávat a ne jen brát.
Tolik jedno přiblý přirovnání nepřirovnatelnýho.
Tolik jedno přiblý přirovnání nepřirovnatelnýho.
Andrej Vojtěch
11. 05. 1999
Phile, myslím, že to vysvětlení ani nebylo tak nutné. Je to opravdu básnička, která působí neomylně přesně tam, kde má. Napadá mě cosi o dokonalosti, ale to je opět jenom jedno z mnoha mnoha slov ... takže jen doufám ba prosím ... zas něco pošli.... nezáleží o čem, ale jak... jak to říkáš... a taky co ...jsem ráda, že na to nezapomínáš...
Každý člověk má předsudky, jen něčí jsou silnější, nebo jich má víc. Šlo by to konkrétněji? Jinak ta básnička (ikdyž mi nepřipadá, že by nějak stírala předsudky) je celkem dobrá (z mý ho pohledu).
Andrej Vojtěch
06. 05. 1999Hnedvedlejedle
06. 05. 1999
Vysvětlení prologu - myslel jsem předsudky týkající se drog (E - která například je rozhodně méně škodlivá než alkohol). Píšu o droze hezky a pravdivě popisuju příznaky, což se obecně, například v médiích, neděje, hlavně díky alkoholovým koncernům (teda nic proti alkoholu, to ne)- tak to máme to stírání. To jen tak, na vysvětlenou.
Phile!!! To myslíš fakt vážně?! Jestli ano, jsem tady!!! Vejdu do tvého života, ale nevím, zdali mám na to, abych mu dal smysl... Zkus to!
Je to moc hezká báseň!!! Moc!!!:-)
Je to moc hezká báseň!!! Moc!!!:-)