Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez
10. 05. 1999
0
0
2250
Autor
Gity
Jsem bez sebe.
Jsem s tebou
bez tebe.
Bez ąatů.
Bez botů.
Bez hlavy.
Být s tebou
bez tebe
uľ mě nebaví.
Jsem sama.
Sama sebou.
Vzteky bez sebe.
Nechci být sama.
Chci být u tebe.
No mě úplně fascinuje ten spád na konci básně od
"Jsem sama...". Hlavně to vzteky bez sebe. Hraní se slovy, souhlas. Takové jsou všechny. CO by byly básně bez slov? A kdo si hraje nezlobí! Líbí.
"Jsem sama...". Hlavně to vzteky bez sebe. Hraní se slovy, souhlas. Takové jsou všechny. CO by byly básně bez slov? A kdo si hraje nezlobí! Líbí.
Ambice - už to slovo je mi protivné.. Z básně jsem bez sebe bez tebe k němu a zpět bez hlavy taky, boty už nenosím drahně let, beztoho nic nevydrží, beztak..
Je to super! každej chceme k někomu patřit a bejt něčí
Já to docela znám
Já to docela znám
Je to B.Ezvady!!!:-))))) WOW!!!!!:-)))
Není to nádhera, jak nás ten milý B.Ezejména dostal?!! Je to nádhera!!!:-))))
Není to nádhera, jak nás ten milý B.Ezejména dostal?!! Je to nádhera!!!:-))))
No, původně sem se k tomu nechtěl přiznat, ale ten B.Ezslabostí mě dodal odvahu. Taky se mi MOC líbilo bez botů, ale nechtěl jsem kalit vážný nádech ticha svým B.Ezbožným smíchem. Promiň a díky.
Původně jsem to asi v plánu neměla, ale teď jsem ráda, že díky těm botám je to B.Ezvážnosti.
Andrej Vojtěch
11. 05. 1999B.Ezejmenij
11. 05. 1999B.Ezkonkurenčně nejvíc mě rozesmála slova : bez botů ... i když asi neměla.Je to B.Ezpečně vážný.
Nahoře i dole bez. Bez ambic. B.Ezevšeho.
Bez čeho ještě?
Připadá mi to jako hra se slovy, ale taky za tím něco asi je... Hezký.
Připadá mi to jako hra se slovy, ale taky za tím něco asi je... Hezký.