Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTvárně
Autor
UfoTofu
(Jindrovi)
Normálně se mi v noci zdává hodně věcí. Dneska nic. V hlavě jak vymetýno a na prostěradle ani vlnka. Občas si přeju, aby se sny změnily ve skutečnost, dnes si přeju opak. S některejma věcma se prostě žít nedá. Dostala jsem dárek, který jsem nechtěla, děsí mě a ani úplně přesně nevím, co to je. Chci se ho zbavit, tak ho každou chvíli pokládám na chodník před naším domem, ale vždycky mě tak vyděsí skutečnost, že by si ho mohl vzít někdo jiný, že ho vezmu zase zpátky. Jsem mrkev a nějaká vyšší moc mě strouhá na tom nejjemnějším struhadle. Možná to je velkou plochou mé kůže, možná malou výkonností oné moci, jsem ostrouhaná jen o dvě kila. Nicméně jestli to takhle půjde dál, tak se za pár týdnů budu moci maskovat jako plakát a nebo jako rolička toaletního papíru. Ztrácím rozměr. Ostatní lidé pro to mají jedno slovo, ale já stále doufám, že se mi podaří najít jiný výraz. Šílenství, obdiv, nemoc, cokoli.
Cokoli jiného
Trochu z ruky
stmívá se hrstí
házím zrní
ptačím písním
Trochu hloupě
zvlčili jsme ústy
příkrými slovy
vysklíváme křehkost
Na nejdelší ploutvi
zvířená voda
vyschlého koryta
za slovo nechytá
S plnými ústy
polykám vítr
jediný úsměv
si na radost nezvyká
Je to jen ulita