Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo špičkách.
08. 06. 2003
1
0
716
Autor
kminnek
Přál bych si být vločkou hladit tě něžně po tváří jsi moji věrnou posluchačkou hlavu máš vnořenou v polštáři. Až zavřeš tiše svá víčka vejdu potichu do tvých snů půjdu kolem tiše po špičkách v těch příštích dalších dnů. Přál bych si být polštářem mít tvou hlavu do mě vbořenou do knihy mých básní ponořen tys moji básní nedopsanou. Mé dlaně najdou nejtajnější místa které přede mnou zatím ukrýváš budu cítit tvou něhu doteky ústa žádné tajemství přede mnou neschováš. Až se probudíš řeknu mám tě rád láska také po špičkách chodívá pozoruji paprsek co na tvář ti pad jsme rád že v noci se na tebe nedívá. V mém srdci prasko zlo v těch obručí ty přívaly touhy a lásky snění kdy skončíš celá v mé náruči je tu jen láska zlo již není. Přál bych si být peřinou budu tě celou noc hřát až paprsky slunce na tebe prosvitnou tvé dolíčky s rty se budou na mě smát. Tak píši verše když večer přichází s modlitbou pošlu slunce spát fotku vedle tvá tvář mi neschází já budu ještě chvilku verše psát. Až tě potkám myslím na to co ti řeknu má slova zatím někde toulají se před tebou do trávy si kleknu kapky rosy náhle zatřpytí se.