Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěc co mi unikla
12. 06. 2003
3
0
1380
Autor
Rivan_Astalder
Stalo se to dávno
ani nevím kdy
jediné co si pamatuji
že jsem tě tam uviděl …
Objevila ses jako kolibřík
ten látající diamant
měl jsem si tě chytit hned
předtím než jsi zmizela
Pak totiž zatáhlo se
někam ses mi ztratila
a já už tě nenašel
tak jsi ke mně byla zlá …..
Mě osobně teda tohle přijde lepší než ty dvě předchozí...celkově bych řekla, že se postupně ty dílka lepší a projasňují :-)
Rivan_Astalder
17. 06. 2003
nezlob se, jako rymovacku bych to taky neoznacila, spis jako uvahu, ale jinak..
zlaticko, neboj, ten kolibrik se jednou objevi a neuleti, sam pristane na tve dlani a neodleti, zustane tam a bude zarit svou laskou k tobe...
Rivan_Astalder
17. 06. 2003
:) Je to krásně lehoučké s smutňoučké :) (I když ta podivná přídavná jména, co tomu dávám dozajista nebyla záměrem.) t*
Rýmy tam - řekl bych - ani nejsou, a myslím, že je to lepší, než je tam křečovitě cpát - správnej přístup (ale možná nesprávné zařazení, což - myslím si, vůbec není důležité) :) Mám hodně často hodně podobný myšlenky v hlavě a líbí se mi, že se o tom píše. Ale mírně zanedbávám možná až přílišnou jednoduchost a to taky není dobře - myslím, že píšeš líp - ba - vím to (viz. Přátelství) ! Takže - piš :) A... Příště buď bystřejší - kolibříků je málo, špatně se chytaj, ale stojí to zato - zas mluvím o něčm,co dělám, ale neumím to...:) Ať štěstí přeje těm kteří v něj věří (a pomáhají mu) ! :)