Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se3x aforismus...
Autor
xxxsoul
Strmý kopec nevyjedeš na žádném koni. Musíš se však chytat všeho co jde pod ruku, protože i když je někdo na blízku, nepomůže. Sám má moc práce, aby se neskutálel níž, či snad na úplné dno.
Dostat se na dno hladiny širokého, hlubokého oceánu. I když jsi tam pro ostatní mrtví, ty sám zjistíš, že jsi našel skutečné poznání. Poznání, jež obnáší potopit se až na dno všeho. Dno je mým cílem, i když se vlastně bojím do něj ponořit. Zatím jsem jen v pozici ženy, zkoumající a hledící z lodi do moře. Pokročila jsem, tím, že jsem se vůbec nalodila. Nejsem ani na pevnině, ani na dně moře.
Já už nebojuji, svůj zápas jsem již dávno prohrála a teď jen ležím v ringu a čekám, až ztichne hlas skandujícího publika a budu moct klidně zemřít. Povzbuzení už nechci ani slyšet, jen Vás prosím, nechte mě už konečně zemřít a neříkejte, že přeháním, a že jsem v podstatě bez zranění a bez bolesti (znám Vás - dokud neuvidíte krev, tak nikomu neuvěříte), věřte, jen když klidně ležím, nedostanu žádný úder (na to dohlíží rozhodčí) - jedině hrozí, že přijde silná a příliš nespravedlivá rána pod pás.