Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak jsem přejel psa
Autor
Nyx
Tak jsem dneska asi o půl deváté večer přejel psa.
Tedy abych byl přesnější, nepřejel úplně, ale možná přizabil.
A teď je mi z toho smutno, ač jsem v tom nevinně. Jel jsem Michlí po trase jedenáctky směrem do Nuslí a to tak tou padesátkou, já se snažím jezdit, jak se má a najednou rána do boku a přitom jsem nic neviděl. Ale za moment už jo, v zrcátku jsem zahlédl hořekujícího psa, jak kulhá a utíká pryč, až mi u srdce zamrazilo, tak jsem zastavil a vystoupil z auta a viděl jsem, že pes utekl a že se tam seběhlo pár lidí, co tam posedávalo před hospodou a koukali, co se děje, bylo slyšet to vzdalující se psí naříkání a já z toho byl celej otřesenej. Vyběhl holt mezi zaparkovanými auty na ulici a musel mi to bouchnout do boku, já nevím, že ho lidi nechají pobíhat na volno po ulici. Tak jsem přemýšlel, co dělat, jestli se tam mám jít podívat nebo to nemá cenu, pes nikde a já mu nepomůžu a vysvětlovat potencionálnímu majiteli, že je blbec, že nachá pobíhat psa a že mi vlítnul do auta, to bych tipoval stejnak na mé fyzické napadení.
Když jsem pak asi za půl hodiny jel zpátky, tak jsem tam zastavil a obešel okolí, nikde nic nebylo, doufám, že se ten pes z toho dostane.