Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtazníky
02. 07. 2003
2
0
1277
Autor
Peggy
Kolik věcí tě napadne za čtyřicet osm hodin? A kolik z nich si zapamatuješ? Dřív než zazvoní zvonek, dřív, než se zblázním, že nezvoní? Jak dlouho trvá, než tě první slza pohladí po tváři? A druhá? Třetí? Jak dlouho stojíš na dešti, než si rozevřeš deštník? Kolik cigaret a čokolády ti vynahradí jednu minutu lásky? Kolik trnů má jedna růže? Kolikrát se o ně musím píchnout, než usnu jako Růženka? Kolik lidí pochopí, jak se cítím, když se na mě jen podívaj? Jak dlouho žárlíš, když si cizí hrají s tvejma hračkama? Nevadí? Vážně už mi to nevadí? Jak dlouho mlátíš pěstí do zdi, než ti dojde, že to bolí jen tebe? Kolikrát za život se vyhneš smrti? A životu? Jak dlouho musím hrát na kytaru, než mi struny rozedřou prsty až do krve? A kolik času zabere nůž na zápěstí? A krve? Kolik je krve? Sladká? A jak dlouho trvá láska, co je věčná?
totální_mrzout
18. 09. 2003
Peggy, mas zajimave otazky. Verim, ze odpovedi znas, nicmene ... ja destnik nerozeviram, dest smyva prach z tela i duse.
Be Positive :)
To jsou otázky na celý dlouhý život, 48 hodina na odpověď nestačí....prožij ho krásně a snad na všechny najdeš odpověď...představuji si tě, jako dívku s chytrýma očima, někdy zasněný pohled a ze tvé ruky proudí něha... tip