Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNech mě snít
23. 07. 2003
3
0
1422
Autor
Tristram
Listí padá jako déšť, na tvé vlasy, na tvé řasy, no tak běž a nastav dlaň ať mohu snít.
Do tvých očí jako lesk,padl záblesk jako lásky a můj stesk, v tvojích dlaních, počal téct.
Ref:
A sníh padá ať už chceš a nebo ne na tvůj stín,
Moje srdce už je tvé, tak co s tím?..
Děj mi ruku a pojď dál, jen se neboj, já tě zval, musíš mi říct, co bys chtěla ještě víc.
Vše co mohu to ti dám, svoje srdce starý chrám, zasvěcený naší lásce a jejích hrám.
Ref.
A sníh padá ať už chceš anebo ne na tvůj stín,
Moje srdce už je tvé, tak co s tím?..
pouštní_kočka
20. 12. 2003pouštní_kočka
16. 12. 2003
no jéjej, to víš ž emi rostou moudráky:o(
no, ano, jsem z Prahy. no tak to vyřešíme tak, že ti pošlu mp3 nahrávku:) nebo ti pošlu kde jí stáhneš:)
pouštní_kočka
15. 12. 2003
sakryš, ale vždyť stačí říct, ne?:))řekni kdy kde, a třeba se domluvíme:) když nebudu mít rozvrtanou pusu od zubaře..
pouštní_kočka
22. 10. 2003
ty pocity se dají vyvolat, jen k tomu nejsou zatím ti správní lidé:o/// klidně ti jí někdy zahraji,když budeš chtít,to není žádný problém.a rád.
pouštní_kočka
21. 10. 2003
Pouštní_kočka: já taková slova používám:) asi si na to zřídím copyright:) jsem rád že tě to potěšilo, moc rád, ale na další bych potřeboval víc excitovaných pocitů,..asi, nebo si to jen namlouvám.. Přál bych ti ty písničky slyšet, a , však , ono to není nemožné;)
není co ;)..a taky je to jak kdy..víš, právě teď mi Terezka strašně moc chybí..nejde povědět jak..ten pocit jsemměl málokrát,ale vím že to není jen klam, ne po tak dlouhé době a ne s tím co mám v sobě.. íš, v poslední době toho chci toik říct,ale nevím jak..ty slova nenajdu..chybí mi..