Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRanní haiku
24. 07. 2003
13
0
3711
Autor
KayTee
Jiskřivá řeka
a opar nad hladinou -
závidím ránům...
No vidíš a jednou řekla, že to asi haiku neni a pak, že jo ;o))) chichi...
No závidím, protože když někdo vlastní jiskřivou řeku a opar nad hladinou, tak musí být šťastný...
sám jsem takouvou situaci jednou zažil.. mystika a úžas a krása.. přesně jako tvoje haiku.. T
Z toho, že Ti to poesiáci odmítli, si nic nedělej. Podle mne je to lepší, než mnoho básní od těch, co to odmítli (nevím přesně, kdo to byl, mluvím o správcích jako celku.)
A pokud to není klasické haiku, má to k němu zatraceně blízko.
TIP
Luk_Malér_8
28. 07. 2003
Beauty - nuž v haiku doma vôbec nie som .. to iba čo som si bola včera kdesi o tom prečítala, čo ale vôbec nemení na skutočnosti, že ten ranní pocit se mi taky líbil :-) .. čo znamená - žeby to malo obsahovať zaradenie do ročného obdobia? .. no asi si o Haiku skúsim ešte dačo nájsť .. vďaka za vysvetlenie ..
Tak to já to mám originální...to se odehrává po celý rok...žádné roční období není u mně protěžováno, aby se nenafukovalo ;o)))
.. aha .. som zabudla sa prihlasit .. takze ten Anonym46, nech teda vyjdem z ukrytu ukrytých a skrývaných som bola ja ..
.. určite je to Haiku .. má to 5-7-5, však rátať viem, jedine žeby to malo byť 7-5-7? a určuje okamžitý stav autora, jeho práve prebiehajúce emócie a tie tam tiež cítiť .. :-) ..