Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýtah (srcemiks)
24. 07. 2003
4
0
2012
Autor
g_morr
Výtah
Na dlani mám velké,
tak veliké, širý kousek.
Ale tak křehké —
Chvěj se, rozbřeskem.
Nebe roztrhaných.
Do očí žlutá pěna.
Rybníček zahoří plamenem
a schoulí se ti do srdce.
No, vpodstatě jsi mě navnadil udělat remix z něčeho mého. Ale já, ne ty. :-)) Já jemňounce. :-))
Když tedy z blábolů (ehm, ehm) může vzniknout i poezie.
:-))
no konečně! jestli si někdo myslí, že mě to baví...
no baví, ale že bych musel všechno oddřít sám... traktorysta si dělá prázdniny, průser je podřezanej a já abych tu dělal pořádky sám :)))
tak se ozvi a moc se těším...
a zkus i z něčeho nesvého... a nemusí to být písmáckého, tuhle jsem tu viděl takovej slabikář... míla mele milanovi nohu, například :)))
vyvolalo to ve mně vzpomínku na brannou výchovu, když jsme se učili o všech těch napalmech etc. :)
slušná práce!
sorry, že vás sem tahám zpět, ale jenom bych se chtěl zeptat – byli jste se podívat na Mé srdce, je z prologu jasné, že to nemám ze sebe? nerad bych byl za úplně sprostého zloděja.
na ju, ale ty už mě znáš skoro leta :))) takže víš co ode mne můžeš čekat. to jsem tě moh rovnou vynechat :))))))
nějaký nový náhodný tě čtenář asi pochopit nemusí
tě_čtenáři už ovšem ano :-))
díky, já o tom popřemýšlím... ale víš, zas nechcu hulákat jak na lesy...
a teda, nejen za to, díky ;)