Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seliberec s adamem
Autor
suchy
Liberec s Adamem
Je půl devátý ráno a já čumim na televizi.Akorád začíná teletabís a pak dávaj pořad vo přírodě.Najednou telefon. Nevim kdo to volá,nemám kredit a tak se mi neukazuje jméno.Je to Adam:jedu do Liberce.Já taky?Veze tam prej ňáky sprchový kouty.Vezmu mu ochutnat koblihy.Přijel. Naložili jsme mě a vyrazili ještě pro naftu.Na benzíně sme vzali naftu a papírky.Začal sem balit a Adam řídit.Dobrá cesta.Zkouřili jsme půlku žilky.A Adam už hlásil,že tu druhou půlku dohulíme asi až dýl.Souhlasil sem.Ne že bych byl tak moc zkouřen,ale bylo to poslední hulení,který sem vysypal z batohu i s vysypanym tabákem.Ještě že sem to vysypal.Po cestě jsme míjeli spoustu bilbordů,aut a spusta aut mijela nás.
Teď jsme v Liberci u OBI.Adam vykládá.Tim myslim kouty.Občas se tady mihne.Proběhne kolem auta a je zas v prdeli.Jednou mě i vylekal.Máme vyložíno.Teď jedem BAUMAX.Jsme u baumaxe.Něco jim tady vyložíme a pak jedem Rochlice.Adam si vorval necht.Je to nešika.Dám si startku.Vzal jsem Adamovi koblihu speciál a koblihu vdolek.Zatim si dal jenom koblihu vdolek,speciál prej až pak.Aha skladníci dost času.Adam přišel do auta dát si v klidu ten speciál.Dvakrát si kousnul a vylezli skladníci.Nacpal si koblihu do pusy a šel vykládat.V klidu sem si dokouřil stařenu a počkal na něj.Jedem Rochlice.Rochlice proběhli v poho.Už jsme na cestě domu.Odpálil sem druhou půlku tý žiletky a Adam pustil ZVLÁSTNÝ ŠKOLU zkouřli jsme se a srali si to domu.Když mě doma vyložil řek jsem mu dík čau.