Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlunecne rano
Autor
BlackG
Maly Joe sel lesem s Tomem. Slunce jeste nevyslo a oni mirili do mist, kde tusili vesnici. Joe byl stary asi jedenact let, kdyz se obcas podival podival na Toma zasvitily jeho hnede oci a usmal se. Tomovi mohlo byt dvacet nebo ctyricet let, byl sesly a mel vrascitou tvar. Pro Joea byl neco jako jeho otec. Naucil ho spoustu veci a Joe chtel byt jako on. Silny neohrozeny rozhodny. Na ceste lesem bylo poznat, ze jsou jiz blizko vesnice. Sesli z cesty a pokracovali lesem. Vesnice byla docela mala, jen par chatrci, a jeji obyvatele jeste spali. Joe se podival na Toma. Jeho tvar vypadala ustarane. Nevedel zda proto, ze nad necim premysli, treba nad osudem chudych vesnicanu vydanych napospas divokemu svetu. Tom se zastavil a kyvl na Joa. Rozdelili se a kazdy zacal obchazet vesnici z jine strany. Po chvili se Joe zastavil a jeho detskou tvar ozarilo vychazejici slunce. Musi se snazit, aby na nej byl Tom pysny. A az vyroste bude jako on. Snal z ramene automatickou pusku a zacal strilet na chatrce ve vysi luzek.