Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevír
06. 08. 2003
2
0
1604
Autor
Seljuk
vodní víly proti času
točí se a točí
pozoruj tu masu vlasů
jenž svádí tvé oči
tetované bílou pěnou
nic víc je nehalí
tančí před popravčí stěnou
a pořád by se smály
vodní víry jsou jako čas
nikdy nezastaví
sjet tak tu vlnu plnou krás
než zas budem´ hraví
pěna co nad vírem vězí
jako ty vzpomínky
nakonec i ona zmizí
do odpadní jímky
Občas to trochu škobrtne, ale pak se to zas pěkně narovná a jde to dál :-)
Líbí se mi fráze s popravčí četou, je to jako nalezení síly nositna zádech břímě světa T*
Ten někdo, koho tady postrádáte budu určitě já ! :-) Mě se dílko líbí - Tvé verše mě opravdu uchvacují - u tohohle dílka se mi líbí pointa, protože je nejen pravdivá ale taky trefná - tolik krásy a takový "hnusný" konec - tak to chodí... Můj upřímnej TIP :-)
815_0: Díky moc za veskrze kladnou kritiku, fakt mě potěšila...
vilný_faun: Díky taky za tvou kritiku, už jsem o tobě lecos slyšel, i četl tvé dílka... Překvapilo mě že se tady taky za názor zatracuje... Mám 100 chutí toho tady nechat, nějak mi to nepříjde normální... ale zase v tom je pocit dobrodružství jako v dobách minulých... No nevím jestli to je dobře... Autority budou vždycky "kurvy"...
Mathew: díky, určitě si to zase tak brát nebudu...
Doufám, že to nemyslíš vážně, protože Tvý dílka jsou tak čtivý, že čtivější jsem snad ještě nikde nečet a kdybys toho nechal, byla by to škoda...
Opravdu :-)
cannabinol
07. 08. 2003
No tak to je zatím nej kritoka jakou jsem kdy čet... Plakat z toho nebudu ale fakt mám radost... Asi jsem srab na tak radikální krok, přece jen tenhle převrácenej "metsys" se ze mě asi nějak neposere... Ale dík, dík...
Kdyby to tu aspoň nechali, ať mají možnost to posoudit i další, ale vypadá to že se ho snad báli, nebo tak to na mě aspoň působí...
A sakra - tak o tom jsem nevěděl - je pravda, že měl dílka maximálně ujetý, ale otipoval jsem mu snad všechny - originalitu oceňuju - jeho poslední dílko bylo opravdu kvalitní - napsal jsem nadšenou kritiku, upřímnej TIp, zařadil mezi nejoblíbenější a... A sakra - dobře - přidanej "obrázek" nebyl zrovna vkusnej - a co je... Přišli mi na to tři avi, ale - že mu smazali dílka - to je dost přehnaný - kdo ?
cannabinol
07. 08. 2003
Jo to teda je to máš pravdu, správce nebo kdo to tady řídí (zatím jsem se nezajímal, ale asi budu) to asi moc nezvládá!
815_0: A´t žije represe, nedal jsem mu jedinej tip, ale originální byl, a hlavně nebyl blbej, což je dost podstatné... asi někomu šlápnul na vocas...
Fuck of - tohle je pěkně hloupí - myslí, že nebude na škodu zeptat se těch nejvlivnějších, co se to stalo... Moc dík, že jste mě na to upozornili - myslel jsem, že to smáznul sám - tohle je fakt out...
Anime by řekla "Grrr..." - myslím, že řeknu to samý...
Fuck me Fredy... Nejvlivnějších? Ale koho? Až teda něco vypátráš a bude to znít věrohodně, tak mi řekni, díky...