Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyšší pláč
14. 08. 2003
5
0
2076
Autor
ashentree
Slzy unavené mámy,
pramámy všech živých i mrtvých,
do údolí tekou
ve vodopádech
Bílé moudro vrcholů,
jako tajemství čistoty žen,
rozpouští se v sutinách mužů
- v těch povrchních kamenech
Jen voda plakat nedovede,
a toliko by chtěla,
tak smutně sténá v rozvalinách,
zkrvavená...
Marmolada (3340 m.n.m) ze severního úpatí, 2750 m.n.m.
druhá část prologu podle mého zbytečná....... čtenář ví, jak to číst, pokud to chce číst.... ;o) !
"všech" zbytečné - je jasné, že všech, i kdyby tam to slovo nebylo...... - promin, rejpu :o)
rozpouští se v sutinách mužů
- v těch povrchních kamenech --- super!!!!!!!
konec dobrý, barvy mi přijdou trochu na nic, ale asi jsi na to zvyklý, je jasné, že pod slovem "zkrvavená" si nikdo nepředstaví zelenou.... ;o)) ne? ale báseň je o pocitu a krom těch připomínek proti tomu nic nemám..... pěkná...
tání ledovce jako námět, to mě zaujalo, ale "máma", "čistota" a celá poslední strofa to dost kazí... :)
Don´t_worry
15. 08. 2003
Don't worry: Díky...Tak se mi to stává ;) Co nevidět se vrhnu na Tvý dílka, vidím, že jsi se tu zatím pěkně činila :-)
Smutné, leč je to fakt a my tomu asi nijak nezabráníme:( Líbí se mi hlavně poslední dvě sloky, ty jsou opravdu skvělé, ale celkově vážně krásná myšlenka, až mě píchlo u srdce...*
Jen rejpej, drahá :-) Dobré rejpy člověka dokáží povýšit...Byl bych schopen se v tom rejpat pěkně sám a asi bych si tu napsal spoustu schizofrenních kritik...Kdybych byl trochu básníkem, byl bych Ti vděčný...Takhle jsem Ti vlastně vděčný i za krtitiky bez rejpů :-)) Díky...Ale tvrdě do mne, platí pro všechny čítače, kdykoliv autor stojí o hlubší kritiku ;)