Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se3 minutová blbůstka
Autor
BRAVE
Don.t Worry, Be happy
...BE HAPPY!
Když noc vás do snu unese, tak v život sny přivede a vás krásně do snu přenese. Kašlete na problémy své, a žij život svůj, dny jsou radostné, neztrácej drahocenný čas, který je jen tvůj, hleď ať jsi někdo, někdo kdo je, neztrácej čas, ať jsi a kdo bude. Až budeš, vzpomeň, kdo jsi a kdos byl. Život svůj užívej. Život svůj krásně a hrdě prožívej. Život svůj dobrým lidem rozdávej. Život svůj po zlém neházej, však s radou přicházej. Život svůj nad vším prožívej, však hlavou dobře s časem nakládej…Chceš krásně žít? Však snažit, to musíš, ne bědovat a ne závidět, však rozdávat a rozmýšlet. Usměv k šatům svým přidávej, lesk drahocenných šperků pomíjej. Nikdo z nás není krásně oblečen, když úsměv nemá na tváři přikouzlen. Nežiješ tu sám, rozdávej se všem, všem nám. I oni prožijí a s něhou se tobě rozdají, tebe láskou v noci přikryjí. V srdci před vším ukryjí. Před zlým světem obrání. Když to uděláš, uvidíš, pochopíš, prožiješ….Uvidíš… Sníš? Či bdíš? To se už nikdo z nás nedoví :o) Jen ty to víš, třeba pochopíš….
p.s. Tohle věnuji Don.t Worry, Be Happy (Martince:o) je to fajn holka, ale to asi víme všichni. :o)
p.s.s. A lidičkové, napsal jsem to asi tak +/- za 3 minuteky a to tak, že jsem se k ničemu nevracel a ani neopravoval, takže je to z „oleje“ :o))) A co jsem tím chtěl říci? Že neberu žádné záporné kritiky, jen samou chválu :o))))))))
(dělám si srandu, i když s tím časem ne:o)
-jeden pisálek-