Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHraběti D.
31. 08. 2003
6
0
1947
Autor
ielele_
Máte dnes chvilku?
Vždycky mám chvilku, jsem literární postava…
I literární postavy mají svůj život.
Nemohu říci, že mám život…
Nemohu říci, že jste mrtvý.
Ne, to nemůžete…
Naučte mě doufat…a budu vám k smrti vděčný...
Výborně. Snad nejsem podivná, když si povídám se svými láskami literárními:-)
To je parádní!!! To si musím dát jako oblíbený dílo...můžu? Samozřejmě tip. Vlastně Tip! :-)
Vážně. Koukal jsem se na Tvoje věci...a tohle je asi nejlepší. Podle mého.
dík. Mám ještě nějaké další věci, ale to jsou takové hýčkané věci. Spíš je radši někde přečtu
Děkuji vám. Heatcliff: Kouzlit? To je těch pár století, milý Merline:o)
Heathcliff
15. 04. 2004
nu to to je dost zajimavy hlavne posledni dva radky dost vychytane tak tip
Ovšemže není.
Je to tvé dílo.
Já jen cítil, že by z toho mohlo být něco moc pěknýho.
mrkni_na_mě
02. 09. 2003
Spíš nezapomeň vymyslet tu větu. Může jich být i víc. Třeba tři, nebo pět, sedm....no, tolik zase ne.
Já si s tím pánem píšu celkem často, neboj, větiček se najde:o) ale možná už v jiné blbůstce...
Zkoušel jsem to vymyslet po svým a zjistil jsem, že to nejspíš nejde. Nesedí mi pointa. Změnil bych to úplně. Takže jiná blbůstka? Beru.
já neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde...(a žádný Vlado to není :o)