Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní řady patří pěšákům
04. 09. 2003
3
0
770
Autor
Lupák
_Jap ... A ty myslíš, že se vojákům chce do války, vždyť jsou to normální lidi a ti nestojí o zabíjení. ..
Lu_Po ... No jo a komu si myslíš, že se nechce víc. Němcovi kterej má zbaň, nebo Rusovi, kterej ji nemá ?!
...
_Jap ... A ty myslíš, že se vojákům chce do války, vždyť jsou to normální lidi a ti nestojí o zabíjení. ..
Lu_Po ... No jo a komu si myslíš, že se nechce víc. Němcovi kterej má zbaň, nebo Rusovi, kterej ji nemá ?!
Lu_Po hnmmm, tedy Lupáku, přeji mnoho úspěchů s novou přezdívkou. PS přinutils mě k zamyšlení***
StvN ..... takže podle tebe vojáci nejsou normální lidi? Je to voje teorie ... větší blbost jsem ještě beslyšel .. možná jsi se chtěl bavit o profesionálních vojácích. Ale vzhledem k tomu, že všichni můžou být za jistých okolností vojáci ( a všichni jsou "vojáci" )
... nejsi normální a píšeš dost hloupý kritiky
Čekal jsem tuhle reakci.
A teď se podívej, mlíčňáku, nejdřív si zakus alespoň vojnu, než začneš svět poučovat o vojácích. A když si o sobě myslíš, jak jsi skvělej, tak ti přece nestojí za to, navážet se do mý inteligence, ne? Nebo taky přemýšlíš jenom podle rozvrhu?
Chtít nebo nechtít, je v tady vždy podřazeno slovu muset.
Musíš, i když nechceš. Musíš, i když chceš.
Musíš, i když nevíš. Musíš, i když víš.
A vojáci nejsou normální lidi?? Nechápu