Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePosloucháš?
11. 09. 2003
4
0
1633
Autor
Jony
Posloucháš? Šumí listí…
Na stromech jsou ptáci
Vítr jejich peří čistí
A v dálce se ztrácí
Posloucháš? Jejich píseň…
Naslouchej a zmizí strach
Naslouchej a zmizí tíseň
Jako vítr na horách
Posloucháš? To mluví k tobě…
Jen pár bezvýznamných vět
Pojď, schoulíme se k sobě
A bude náš celý svět
ta barva je hrozna, uplne mi odtahla od textu, ale sedla min tva jarni nalada, snad uz je to tady :o)
Pohladí, pozitivně naladí, rozradostní, zbaví tísní. "Bezvýznamné" věty a jaké dělají divy.
Pohladí, pozitivně naladí, rozradostní, zbaví tísní. "Bezvýznamné" věty a jaké dělají divy.
Sakra tak to je jeden z mála okamžiků kdy se shodnu s Míšou. Možná bych ještě změnila poslední větu,a el i tak tipuji ;-)
mam takový dilema..když už jsem to jednou dal v týhle podobě na net...má cenu to předělávat, když už jste to ohodnotili takový, jaký to je?
Když to předěláš, tak to k tomu napiš adej mi vědět. Ale tohle dilema jsme taky párkrát řešila. Takže spíš jak se ti bude chtít.
Michalka222
09. 10. 2003
to se mi stává taky a dost často....něco čtu a připadá mi to nedokonalý....něco tomu chybí a pak když to shlídnu podruhý, objevim poznání, že se mi to líbí už třeba jen kvůli tý nedokonalosti... :o)