Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTy a já
02. 07. 2000
0
0
600
Autor
Leknína
V Tvých krásných modrých studánkách koupu se každý den. Nevím, kdy naposled tohle jsem zažila, vím jen, že samotu často jsem cítila. Teď ale usínám spolu s Tvou dlaní, ze snů mě probouzí polibky ranní. Pokaždé, když na mě díváš se dlouze, mám chuť podlehnout vášni a touze. Často cítím Tvou lásku i v hlase, bolesti, problémy, všechno je pasé. Myšlenky na Tebe plní mi čas, nikdo už nemůže rozdělit nás...
Blbůstka...:) Je to pěkný, ale nemá to nic, za co by si to zasloužilo TIP - jen kraťoučký zamyšlení :) Ale - fain :)
Děkuji všem za názory, vůbec jsem nečekala takový ohlas, těšte se, napíšu dalšíííííí
tak tohle je těžký kalibr,brrrr :o).Snad schválně je to hozeno do blbůstek, aby to vyznělo odlehčeně, snad i proto nebyla dodžena klasická forma pro báseň, ale jinak mi to připadá jak z Heartbreaker clubu. (klub lamačů srdcí).
Tahle osobní výpověď musí podlomit kolena adresáta natolik, že nebude-li zachycen,natluče si hlavu tak,že jí ztratí pro pisatelku a to psosím zcela...
Sezóna bláznivých lásek, zdá se, je v plném proudu....