Je to pro lidi s fantazií. Kdo si to umí představit, ty pocity melancholie atd. a na to těžká slova zahradníkova - ten musí dát tip ... T
...a tak mi zabil báseň... hmmmmmm zaklincoval!!!
Il n'y a pas de quoi mon ami.
Jen ho nebij!! Co ty víš, třeba byl užitečnej.
...nicméně tvá kritika mě udělala radost.Merci beacoup, mon ami.
Zahradník zlý měl by padnout zbit,
mě nezbývá však jiná možnost než-li dát Ti tip.
:)) Ne, ale vážně. Mě jen tak něco nepotěší...
Mám to před očima. Potěšilo mě to :)
*tip
Fíha Arnie.Musím říct že kritiky od tebe si vážím abnormálně abnormálně.
Potěšilo mě to :-)
dík
Velice, děkuji.Klub potěšil
tací už zahradníci bývají... :-)
:-)))) Tohle je povedený dílko - fakt pěkný a - prostě skvělý - nemám slov - tak snad aspoň ještě dvě - TIP + klub :-)
:-)) me se to moc libilo. Mozna ten posledni radek je tam zbytecny. T
díky, jsem rád.Co se týče posledního řádku, myslím že tam má svoje místo.
L_B : závisláka??Ani náhodou, zhulenej si dost i bez mých podprahově útočných básní. Tedy......no, nic zapomeň na to.
Teda to je zlý zahradník, třeba by z toho bylo ještě něco zajímavého ;-))) Ne, opravdu skvělé.
to teda velice ehrm skvele libi.........*/*
...to teda velice děkuju....:-)
Bóóóóóžíííííí:) Hustá báseň, nevím co mi to připomíná - něco určitě, a i přesto je to originální (nebo jak bys řekl ty - supr origoš)
MULTITIP
Reky: supr origoš je moje temná minulost.Originální bude stačit
a díky všem, moc jsem to nečekal :-)
Mňo....že tohle se moc líbit nebude vím,ale k čertu s poezií.Někdy to prostě nefunguje tak, jak má.
To mě dostalo, fakt trefné ... tip.
nabuď nejistý zařazením, je to výborné a patří to podle mě do kategorie, to není žádný citát či podobně, moc se mi líbí .-)
***t*