Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA-for-ismy Waltera Sachera
Autor
Evosheek
AFORISMY Waltera Sachera
¨ Přestože jedla jenom jižní ovoce, načapána byla na švestkách.
¨ Když pomluvila všechny známé, začala chválit - sebe.
¨ Ona nebyla jenom na peníze, ona byla taky na hovno.
¨ Dřel se celý život - škoda, že neuměl nic jiného.
¨ Byl všem lidem k smíchu, neboť bral život příliš vážně.
¨ Před svatbou si dávali po hubičce, po svatbě už jen po hubě.
¨ Husa je lepší na pekáči, než v občanském průkazu.
¨ Ze zkaženého masa dobrou jitrnici neuděláš.
¨ K tomu, aby sis mohl střílet z lidí, nepotřebuješ žádný arzenál.
¨ Říkával ji „Ty moje sluníčko" - vždycky si ji představil, jak by vypadala, kdyby blbost svítila.
¨ Co se dnes nenosí? Nahoře bez - protekce.
¨ Moudrý člověk zná svou cenu, zatímco hlupák je jen domýšlivý.
¨ Tvářil se jako správný kořen, ale byl to jen obyčejný pařez.
¨ Posíláš-li lidi často do prdele, dej si pozor, abys časem netrpěl zácpou.
¨ Člověk si může vybrat, buď dokáže nemožné, nebo je nemožný.
· Občas si na lidech vyliji svůj humor.
· Já pro jistotu některá svá slova zaklepávám, ale jsou lidi, kteří je zatloukají.
· Stále se mi zdálo, že v mým nejbližším okolí něco smrdí. A taky jo! On to můj posranej život.
· JSEM SAKO, KTERÉ SI ŽIVOT OBLÉKL NARUBY.
· Pronášíš-li příliš hluboké myšlenky, dej pozor, abyses v nich neutopil."
· Život je hovínko, které se nám zachytilo na podrážkách našich bot a ženy jsou ta stvoření, která nás nutí do toho hovínka šlápnout.
· Děti jsou zrcadlem svých rodičů. Bohužel každé zrcadlo zkresluje. Proto se v nich tak rádi shlížíme.
· Sypal si popel na hlavu až když na ní měl máslo.
· Od milovaného člověka i prd voní.
· Podle matky bych se prý měl jmenovat Průjem - jako kluk jsem ji prý pěkně prohnal.
· Kdo se bojí života, už dávno umřel.
§ Svým dětem závidím jen jejich rodiče.
§ Rozčiluje-li tě člověk s dobrou náladou, nehledej chybu v něm.
§ Člověk schopný všeho, není schopný člověk.
§ Hodní lidé bývají zlí.
§ Ani špatný manažer nesloží ruce do klína, protože tam má už sekretářku.
§ I když jednáte podle svého nejlepšího svědomí, nemusí to být nejlepší svědomí.
§ Nedávej rady! Moudrý je nemá zapotřebí a hloupý je nepochopí.
§ Byl to zázrak. Prošel mateřskou školou, základním školstvím, gymnáziem i universitou a přec si zachoval vlastní názor.
§ Nejlepší ochrana proti AIDS? Milovat s nasazením, ale též s nasazeným.
§ Proč je na světě takový bordel? Protože ho říděj kurvy.
§ Utrpení je solí života, ale přesolená polívka je hnusná.
§ Již třicet let je mi třináct.
Ve hmotném blahobytu žila v duševní bídě
q Život, který mi ušili rodiče, je mi malý.
q No nemám já smůlu? I když se krčím, přečnívám.
q Manželství je bochník chleba s dvěmi řádně vypečenými kůrkami
q Individualisti všech zemí, spojte se!
q U žen obdivuji jejich ňaderné zbraně.
q Uřežeš-li si na cirkulárce prsty a krátce nato obě ruce, začni se ptát, neděláš-li něco špatně.
q Po koupeli v kyselině sýrové byla dost rozpustilá.
q Zemřel a za jeho rakví kráčel dlouhý průvod věřitelů.
q Řidičským průkazem života je nezávislost.
q Teprve když o něco přijdeme, zjistíme, že jsme to stejně nepotřebovali.
q Byl tak žárlivý, že po příchodu domu snímal vždy ze své manželky otisky prstů.
q Kdo se bojí problémů, bojí se života.
q I přestože se topil ve sračkách, byl přesvědčen, že nepáchne.
q Byl to člověk velkého ducha, dokázal se radovat i ze štěstí druhých.
q Byl tak líný, že už nebyl schopen se ani litovat.
v Byl tak ctnostný, že neměl přátel.
v Byla tak hluchá, že neslyšela, co sama říká.
v Kdo z nás má v účetní knize života položky Má dáti Dal vyrovnaný?
v Člověk je geniální - hlavně jako válečník.
v Až když mi začali lidi říkat, jak mladě vypadám, uvědomil jsem si, že jsem starý.
v Platonická láska je ideálním vztahem mezi impotentním mužem a frigidní ženou.
v Nejhorší smrt? Zemřít nudou.
v Zatímco ona byla krev a mlíko, on byl jen sádlo a slivovice.
v Nejtěžší zločin? Vychovávat děti k obrazu svému.
v Zatímco Američani vypustili do kosmu raketoplány, Rusáci orbitální stanice, Francouzi a Číňané satelity, tak v Čechách do kosmu vzlétly jen ceny nájmů.
v Je spodivem, že při dnešní inflaci nestoupá jen cena člověka.
v Naše touhy směřují ad astra, náš život ad absurdum.
v Člověk by měl milovat své rodiče - pokud si je jist, že spolu spali, protože ho chtěli a nemají ho jen proto, že spolu spali.
v Mladý jseš tehdy, když jdeš s elánem z průšvihu do průšvihu.
v Peníze svazují svět do úhledného balíčku zbytečností.
v Cestu do hrobu najdeš i se zavřenýma očima.
Ø Náš život může ad multos annos směřovat ad astra, nebo ad absurdum, ad libitum.
Ø Mnoho krásných vzpomínek je nejúčinnějším antidepresivem.
Ø Zmoudřel na základě svých pošetilých skutků.
Ø Létáš-li v oblacích, jsi dobrým terčem.
Ø Červ v jablku je připomínkou toho, že každý v sobě máme dobré jádro, které stojí zlu za to, aby v nás hlodalo.
Ø Lidi se od něj začali odvracet až když začal říkat pravdu do očí.
Ø STÁT JE NIC, KTERÉ NÁS STOJÍ SPOUSTU PENĚZ.
Ø Demokracie je stav, kdy zákon i spravedlnost jedno jsou. Neplačte, jednou to určitě přijde.
Ø Dobrý aforismus se pozná podle toho, že novými slovy říká starou pravdu.
Ø Špatný aforismus se pozná podle toho, že ho otiskne konkurenční plátek.
Ø Kdo je to bůh? Bůh je výborný režisér, ale mizerný scénárista.
Ø Počet přijatých novelizací zákonů je nepřímo úměrný výši inteligence našich poslanců.
Ø I přesto, že si pravidelně čistil zuby, vždy když promluvil, tak to zasmrdělo.
Ø Ve víně je pravda - ředěná vodou.
Ø Chci vědět, proč jsou orgány činné v trestném řízení, tak často nečinné?
ü Řekněte, proč se strany zviditelňují jen tím, že nám dávají klapky na oči?
ü Je možné, aby v tak malé zemi jako je ta naše, bujela tak velká korupce?
ü Každý kdo touží po povýšení, zvládá umění poníženosti.
ü Hrozím se toho, že se příštích voleb zúčastní všichni čtenáři Blesku a diváci Novy.
ü Jak je možné, že při stoupající vzdělanosti lidí, neklesá jejich hloupost?
ü Kanibal filantrop - miluje lidi, ale na česneku
ü Pro mnohé ženy je ideálním mužem libový frajer s tučným kontem.
ü Se samochválou je to jako s prdem, smrdí jen těm druhým.
ü Loutka ovládaná shora se nazývá marioneta, loutka ovládaná zespoda se nazývá vajang, loutka ovládaná pudy se nazývá člověk.
ü Plaval v problémech, a to i přesto, že byl huba nevymáchaná.
ü Jako pedagog dosáhl polovičního úspěchu, odnaučil děti lhát, ale pravdu mluvit je už nenaučil.
ü Klást hloupé otázky je rozhodně snazší, než na ně vtipně odpovídat.
ü Milesův zákon: „To za čím stojíš, závisí na tom, kde sedíš.“
Fibleyův doplněk Milesova zákona: „To, kde sedíš, závisí na tom, koho znáš.“
Sacherův dodatek k Fibleyovu doplňku: „To, koho znáš, závisí na tom, za čím si stojíš.“
ü Už jsem pochopil, proč je na světě víc pitomců, než chytrejch. Protože na uživení jednoho chytrýho potřebuješ minimálně dva blbý.
PODOTEKY Waltera Sachera
Víte jaký byl rozdíl mezi vládou pána Klause a vládou pána Zemana? Jen maličkost. Klausová vláda vykopala naší ekonomice hrob a vláda pána Zemana ji pochovávala.
Je to smůla s tou naší protidrogovou jednotkou. Dealeři si na náměstí Republiky klidně prodávají drogy, ale horolezecké výpravě do Alp se sebere i konopné lano.
Lidi dělíme na chytré, blbější, blbé a stranické předsedy.
Byl to takový smolař, že když hodil podnikatele s traverzou do Vltavy, tak mu uplaval.
Lidi jsou takové antimatrjošky. Uvnitř každého je ještě jeden a ten je větší.
Je jenom jeden typ člověka horší než politik, a to je pedofil.
Jsou spisovatelé, kteří píšou jen proto, že nemají co říct.
Tak nevím, může být z Božky nebožka?
Nejenom na Kladně žije se nákladně.
Hlavou dnešní rodiny je ten, kdo má v ruce dálkový ovladač televize.
Je to smutné, když se zjistí, že dítě má s matkou společnou jen jednu jedinou věc a tou je ekzém.
Nikdy nenajdeš šéfa, který by dosahoval tvé vlastní úrovně.
Poslanecká sněmovna je ohromná vagína, do které se vejde dvěstě vesměs impotentních čuráků, z kteréhož spojení pochází dementní dítka, která nepřežijí první novelizaci.
Náš život velmi často jeví známky paradoxu análního sexu A tím je ten fakt, že i přestože jsi v prdeli máš pocit že jsi v nebi.
Buď velkorysý, velkorysost je vlastnost vznešených povah.
Jak o moc lépe bychom si žili, kdybychom místo sociální sítě vybudovali sociální trampolínu.
Je to zajímavé, že po velké moci touží jen malí lidé.