Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDešťová
14. 10. 2003
9
0
1533
Autor
toyenka
Plískanice smáčela jehličí stromů,
vítr rozházel pichláčky po cestě.
Pěšinou mokrou jdu sama domů,
ve vlasech polibky od deště...
Podzimní láska vlaje lesem,
znavená sedá si u cesty.
Natáhni ruku, skoro už nejsem..
prosím.. jen žádné protesty..
Panda_malá
09. 02. 2005
Hanee: Díky...:)
k dílku má jenom maličkatatej ubohoučkej tip, nic víc darovat nemohu...
Asi tak nějak jsem taky na tom... Miluju podzim a někdy i nechtíc přijde chvíle, o kterou jsem nestál a kdy ten chladivej podzim mám i v sobě... ***
Navždy_Tvůj
15. 10. 2003
Musím se chvíli smiřovat s podzimní láskou...
ale jinak jo.
**
t
pichláčky*
Myslíš, že to je klišé? Vytýkají mi to, já vím.. Jenže.. jsou to moje pocity z jedné chvíle.. a já jsem jenom obyčejná holka.. :-)) miluju podzim.. a jeho barvy.. Taky to nemá rytmus.. ten správný.. ale je v tom ten pocit.. to je pro mě důležitější.. Já vím, divná holka... :-))
PS: díky...
Podzimní láska vlaje lesem...
Ano. Trochu jeté... navíc to, že vlaje mi vyznívá trochu komicky:)
Ale především ta plískanice je v silném kontrastu s láskou...
Já si představil podzim a ta láska mi tam prostě nějak nezhraje, tak jak by mohla jinde.
Ještě třeba ty protesty...
To je taky divné zvolání...:))
S rytmem bych si tolik hlavu nelámal.
Ale ty pichláčky... ty se mi líbí moc!
To mě spíš udivuje, že si pod tímhle představuješ epickou básničku:))) Já si tam bral náladu, pocit... lyrika:)
Nooo, pokud je cit lyrický, tak jsou i veršíky lyrické.. pokud má cit děj.. může to být jinak.. Ale podobný úvahy nechám být. On cit není růžový, někdy je v něm tragika, někdy komedie.. a pořád to je cit. Mění se, roste a skomírá, plápolá, někdy vlaje, jindy taje.. Říkala jsem, že to je jen pokus o zachycení chvilky a pocitů v této chvilce.. cit..všechno a beznaděj.. je a není.. Jak to vůbec je? :-)) Díky, hm?
Říkala jsem, že to je jen pokus o zachycení chvilky a pocitů v této chvilce.. cit..všechno a beznaděj.. je a není.. Jak to vůbec je? :-))
Tomu se říká lyrika:))