Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNuda na Plechovce
Autor
samo
Tik-tak, tik-tak.
Zjišťování výkyvu, příkyvů a odkyvů u kyvadélka ve starých kukačkách po babičce je esenciální částí celkového snažení o protažení pekáče té krásné slečny z vedlejšího domu, u které to mám tak nehnuté, že ani nevím, jestli jsem se právě vkýval dovnitř nebo vykával ven z její smyslné pusinky, která je mi jedinou útěchou v mé sexuální FRUSTRACI.
Spojencem člověka jako já je vždy spíše sport, knížka než pravá ruka, která vyvolává pocit beztíže a ještě více svou neúprosně rytmickou aktivitou umocňuje pocit absolutní bezbrannosti nezkušeného holobrádka na začátku třetího milénia, kdy již bůhvíjak dlouho pokračuje změna vztahů na soupis čísel a mír, kultura v matérii a vzácný mír v nutnou samozřejmost.
Co vlastně vede k touze po té dívce, jejíž jméno zapomínám v momentě odchodu z jejího bytu a proto jí říkám: "Miláčku", a z jejíhož filosofování o Ženském eunuchovi od Greerové, Avonu i mě jako jejím miláčkovi v jedné větě se mi dělá špatně jako z umaštěné chobotnice, kterou vlny vyplavili na břeh po havárii tankeru? Nevím, nevím, nevím, celý život je na...
Tíík-tak! Tíík-tak! Babiččiny kukačky zase blbnou, budu je muset spravit. Jednou provždy.