Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpravodajství 2015
Autor
Digero
Karel Gott dnes plně vyprodal Letenský stadión. Díky moderní medicíně nás bude moci svým zpěvem oblažovat dalších padesát let.
9. 11. 2015
Česká vláda dnes zamítla privatizaci Českého Telecomu a zároveň prodloužila jeho monopol o dalších pět let.
10.11.2015
Záhadné mimozemské signály od hvězdokupy M13 byly vysvětleny. Jednalo se o zbytky ztracené kosmické sondy. Poplašné zprávy tvrdící, že se jedná o mimozemské inteligentní bytosti,intenzivně prošetřuje ministerstvo informací.
11.11.2015
Profesor Yoku Monsiuma byl navržen na Nobelovu cenu za úspěšné klonování mamuta. Někteří ekologové navrhují znovu oživit pustou Severní Evropu a Sibiř pomocí těchto zvířat. Mamuti snesou extrémně nízké teploty a představují vítaný zdroj bílkovin.
12.11.2015
Podle nejnovějších průzkumů trpí alergií na beton 81,5 % obyvatelstva. Lze očekávat další odliv obyvatel z měst na venkov. V Praze plánují ekologové rekultivaci Jižního města, Černého mostu a Proseku zpět do původního pralesa. Totéž čeká bývalá panelová sídliště ve většině českých měst. Památkáři bojují za prohlášení alespoň některých zbytků za památkové rezervace.