Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBečka
16. 11. 2003
2
2
2591
Autor
ondrech
BEČKA
Táta někde našel starou bečku,
co v ní asi bude, Montinečku?
Co v ní asi bylo?
Uvažuj, přece pivo!
Táta teďka dovalil starou bečku,
co v ní asi bude, Montinečku?
Co v ní asi bylo?
Uvažuj, přece pivo!
Táta nyní postavil starou bečku,
co v ní asi bude, Montinečku?
Co v ní asi bylo?
Uvažuj, přece pivo!
Táta hledá paličku na starou bečku,
co v ní asi bude, Montinečku?
Co v ní asi bylo?
Uvažuj, přece pivo!
Táta buší do staré bečky - Bum!!!
A stříká z ní rum.
2 názory
:-) díky. Docela by mě zajímalo, jak jsi se dostal(a) k takovému starému dílku...
Tropic_Bananova
09. 01. 2004
Jo, tak teď, když se přihlásíš, se ti ukázaly vlevo dole NOVÁ AVÍZA a ty se na to mrkneš. Jinak by tě to ani nenapadlo. Jinak šlapky sem dávat nebudu, je to moc sprostý.
Tropic_Bananova
03. 01. 2004Tropic_Bananova
03. 01. 2004
Jo, monti, to jsem byl předtím já, ale na psa se to hodilo, protože se tak jmenuje a taky se na něj tak volá. A to byl účel.
Dero.: sorrry, ale mělo by fungovat něco jako sebekritika (nechci použít výraz "autocenzura" :-)) ... Skutečně, toto je ubohý, nepublikovatelný, prostě kvalita úděs běs.... Bohužel dnes už je toho Písmák přeplněnej .... zkus zalistovat v Písmáči třeba kolem roku 2000, nebo i před ... co dílo, to skvost, proti dnešnímu stavu....
Písmák se stal lampárnou grafomanů a naivních rádobyrýmovatelů.... No, to jsem se ale rozkecal, že?? :-)))) No nic....
Tož tak .. i blbůstka by měla mít nějakou solidní úroveň, víš......
:-))
Já přesně vím, jak jsi to myslel, papouše (a máš pravdu), ale poukazoval jsem jen na to, že pokud to autor zařadí do kategorie blbůstka a nechce hlubší kritiku, pak nepíšu záporné kritiky ... nanejvýš se nad dílem jen ušklíbnu a jdu dál.
Samozřejmě se shodneme, že takováhle blbůstka se nedá srovnávat s těmi, které produkuje třeba taková Don't_worry, to jistě. Ale jak říkám, pakliže už to autor chce publikovat - což bych mu, mezi námi, ani já nedoporučoval - tak zvolil správnou kategorii.
P.S: Já, grafoman a rádobyrýmovatel, se omlouvám, ale na Písmáku zůstanu, líbí se mi tu ... ;)
Díky dero, aspoň se mě někdo zastává. Papouch: Já ty pitominky sem dávám, abych zjistil, co zde lidi čtou a jakou píší kritiku. Takže odteďka sem budu dávat (snad) jen samý kvalitní věci.
ondrech: no víš co, já jsem šílenej optomista, tak občas si musím vylejt všechno co by mi mojí optimistickou povahu ničilo...:o))))
:-) tak jo :-)))
(šak já tady taky nemám jen samý extra I.a. class, žeáno... :-)))
Tak ať se daří :)
kxk: Ani ne, ale tohle je docela starý. Ale rozhodně je to optimističtější, než některé ty tvoje.(bez urážky):-)))
Ale papouše, přeci je to blbůstka ... navíc bez zájmu o hlubší kritiku ... kam jinam by to už měl zařadit, když to chce publikovat? ;)