Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRubikova kostka
17. 11. 2003
5
0
1232
Autor
Avril
Za třicet vteřin umíš složit Rubikovu kostku ,
a v mozku máš jen ty ,tu minipamět čip,
já ale nedám si říct a říkám ti SYP.
A nevracej se dokud nespočítáš Tesla Strašnice,
jak spojím to co se vzpírá velice?
Však ten tvůj mozek,který násobí a dělí+ mé srdce veliké jak kachna na neděli!
"takový všelijaký" je poměrně výstižný názor... protože jiné to není :)
Augustin_Šípek
19. 11. 2003
Ja bych poprosil o opraveni interpunkce, protoze to opravdu hodne rusi. Az to opravis, dej vedet a ja prijdu hodnotit :).
No, mně se to nelíbí ... ;) Nemám rád, když někdo v dílech zdvojuje, či dokonce ztrojuje otazníky či vykřičníky. Stejně tak jsem to dílo četl asi pět minut, než jsem si dosadil veškerou chybějící interpunkci a vůbec jsem pochopil, co ta slova vlastně dávají dohromady. A to všechno na čtyři řádky ... no.
Dero:víš třeba to není jenom o interpunkci :o)
mě se líbí ta myšlenka:Jak spojím co vzpírá se velice? jinak ta interpunkce je vážně síla :o)
zajímavý myšlenky, já bych tohle asi nevymyslela :o) a proto *
Jo Terko....... Ta interpunkce by fakt chtěla..... Jinak můj názor zůstává:)
každej má svůj názor,já vím,že ta interpunkce je děsná,ale tohle byla jen básnička ,kterou jsem jen zkoušela,jak to tady funguje,bylo to moje druhý dílo,tak to ještě moc neumím...snad se polepším!
Ono "Mně se to nelíbí" bylo k dílu samotnému, to nemá s interpunkcí nic co dočinění ... ;)
Že ne???:)))) Chele budem se zas chvíli vyjadřovat k tématu ne??? Co se ti na tom díle tak nelíbí???
Nelíbí se mi ta nepřehlednost, nelíbí se mi vyjádření myšlenky (čímž ale neříkám, že se mi nelíbí myšlenka) a nelíbí se mi, že, ačkoliv to je rýmovaně, je to na řádcích jako pospolitý text ...
Jo jo.... Mělo by se to vážně nějak oddělit.... Mně trošku trvalo, než jsem si uvědomila spojitost.... No jo no... Zase máš pravdu...:)
Asi takhle, dát si trochu práce s interpretací ... tak to mohlo být o stovky procent lepší ... ;))
Rubikovu kostku jsem mela jako dite...nikdy jsem ji neslozila. Rubikovu kostku jsem si koupila znovu asi pred rokem. Mam ji v koupelne a skladam vzdycky kdyz se cachtam ve vane. Umim slozit stranu bilou....a tim to zatim konci....:-)