03.03.2024 11:29 | K dílu: posttraumatická | Craerassy |
Vrátila mě velký kus do minulosti. Díky. :-) |
||
03.03.2024 11:25 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - výnimoční | Craerassy |
Začínám rozumět. :-) |
||
03.03.2024 11:20 | K dílu: Kritické souvislosti | Craerassy |
Gora .... děkuju, opraveno. :-) |
||
03.03.2024 11:19 | K dílu: zápisky z rôznych období - zápisky z horšieho obdobia | Craerassy |
Ašš... neberu ti duhovou vlajku. Jen jsem asi v díle nečekala tolik nenávisti jako v diskuzích na nebásničkových sítích. Jak jsem ale napsala, možná jen nechápu. Zkouším se zorientovat. :-) Za mě je nej díl "melancholický". |
||
02.03.2024 15:53 | K dílu: zápisky z rôznych období - zápisky z horšieho obdobia | Craerassy |
Ašš...já jsem spíš myslela to, že nechápu, co je super na tom, když někdo tak slušný dílo srazí politikou a ještě nad tím zamává duhovou vlajkou. |
||
02.03.2024 11:07 | K dílu: zápisky z rôznych období - zápisky z horšieho obdobia | Craerassy |
Změnila bych jen název díla na "Twitterová idiocie", ale zřejmě se tu hodně změnilo a jsem to já, kdo nechápe. |
||
02.03.2024 10:59 | K dílu: Růže | Craerassy |
Jen mezi námi, ty nejsi autor říkanek a sám víš nejlíp, proč je ten konec důležitý. :-) Jediné, co na mě nepůsobí, je "obviněn životem". |
||
02.03.2024 10:50 | K dílu: Okouzlená | Craerassy |
Já to četla špatně. Směrovala jsem to ke konci. Už rozumím. :-) |
||
02.03.2024 10:48 | K dílu: běs | Craerassy |
Je to jako poznámky, z kterých máš v úmyslu jednou něco poskládat. As¨.i jen ty víš, proč jsi to sem dal. |
||
02.03.2024 10:35 | K dílu: Okouzlená | Craerassy |
Ahoj :-) ......."ale i ty" .... je to aschválně na jednom řádku? Ta bestie odkazuje na člověka, ale s koncem pak nevyznívá. Ale možná to jen špatně čtu. |
||
27.02.2024 11:43 | K dílu: ZKÁZA VYHLÍDEK | Craerassy |
Asi tu nejsem dost dlouho na to, abych pochopila. Možná jsi špatně vysvětlil, když chybí komentáře. |
||
27.02.2024 11:38 | K dílu: Domov (fragmenty)… | Craerassy |
Goro, děkuju. Zatím pořád nevím, co si myslet. Cítím jen smutek. |
||
27.02.2024 11:13 | K dílu: NOC | Craerassy |
Lili, já nikdy nebyla lepší, ale jen ta, co si ráda hrála se slovíčky. Už to neumím. Utěšuju se tím, že to třeba "naskočí", když budu číst místní výjimečné. Ale takových vás je tu zatraceně pomálu. :-) |
||
27.02.2024 11:09 | K dílu: Domov (fragmenty)… | Craerassy |
Gora, ráda tě vidím. :-) Vím, co je oška. Jen jsem nechápala, proč je v závorce. Jak, poznám, jestli jsem dala tip? Vůbec se v tom neorientuju. :-( |
||
26.02.2024 11:10 | K dílu: Domov (fragmenty)… | Craerassy |
Stáří bolí nejen ty, kdo stárnou. Ten dvojí význam, na konci je geniální.:-) Jediné, co nechápu, jsou ošky v závorce. Je důležité jim rozumět? |
||
26.02.2024 11:03 | K dílu: NOC | Craerassy |
a2a2a mi vzal slova z úst. Možná bych jen kritiku napsala jinými slovy, ale vyzněla by stejně. Jsi můj šálek kávy. :-) |
||
26.02.2024 11:00 | K dílu: PROCHÁZENÍ | Craerassy |
Ten konec je kouzelný...přijde mi, že mi dává možnost, vybrat si jeho vlastní představu.
|
||
26.02.2024 10:55 | K dílu: a kde že jsme | Craerassy |
"..za ruceme dojdeme nejdál.. " Tohle je to, o čem mluvím, co chci číst....myšlenka, co probudí představu. Je sakra dobrá. :-) |
||
25.02.2024 17:49 | K dílu: Existuje vůbec nekvalitní literární dílo? | Craerassy |
Na fb napsala jedna učitelka, že zabavit žákovi v hodině mobil, je vlastně krádež. Ten pocit, co mám z ní, se po přečtení vašeho pohledu na existenci nekvalitního literárního díla, vrátil. Samozřejmě, že existují nekvalitní díla a je jedno, zda jsou literární, či jiné povahy. Pokud si tady chcete mazat med kolem pusy, co vás bude hnát, abyste se posunuli dál? Současné kritiky pod díly mi nedávají smysl. Všechna díla jsou bezva a úžasná a není špatných autorů. Jak tedy pozná dotyčný, že by měl na sobě pracovat? Pak navrhuji jen dvě možnosti. Pochvala a kritika. A jen mezi námi, já o pochvalu nestojím. |
||
25.02.2024 17:28 | K dílu: Čas se nevrací | Craerassy |
Chybí originalita. Říkala jsem si, kde jsem to už slyšela. Ztrácíš - Marek Ztracený Stoupám ze dna vzhůru, |
||
25.02.2024 17:08 | K dílu: to první padá | Craerassy |
Jani, já nevím, jestli jsi znala starého Písmáka, ale tenkrát by v tomto ohledu nebylo o čem polemizovat. Fungovalo to dobře. To, že vůbec tato diskuze vznikla znamená, že je něco špatně, nemyslíš? A není to vina dadíkové. I z mého pohledu se můžou tipy zneužívat a určitě k tomu dochází, i když ne u těch poctivých. A už jen to, že si tu dopisuju s tebou nebo dadíkovou a natáhne to avízy všechny, kdo nemají zájem se té diskuze účastnit, je dost otravné a hloupé. |
||
25.02.2024 11:13 | K dílu: Nechci být youtuber | Craerassy |
Drsná realita dnešních i příštích dní? :-) Líbí se mi. Někoho mi připomíná. :-) |
||
25.02.2024 11:08 | K dílu: Nepotřební | Craerassy |
Příliš "těl" v tak krátké básni, ale když jsem si za některá "těla" dosadila jiná slova, je vlastně velmi dobrá. :-) |
||
25.02.2024 11:04 | K dílu: HŘBITŮVEK DNŮ | Craerassy |
Chvilkami mi drhne rytmus. Než si mi - než jsi mi.. A pak ta poslední sloka - poslední dva řádky to zabily a udělaly z konce levnou říkanku. Nejlépe mi zní prvních šest řádků. |
||
25.02.2024 10:58 | K dílu: Černobílý knoflík | Craerassy |
Často je méně více. Nemohla jsem se dočkat, až to skončí. Unikal mi obsah a je v ní tolik slov navíc. Ten "1 mm" na začátku sráží myšlenku dolů. Spíš bych to vypsala slovně jeden milimetr, když už to tam musí být. Angry reakce...bože, proč?? Do některých věcí se anglická slova nehodí a za mě je to právě tento případ. Co je paměťový pěna? Paměťová pěna? Pak to opakování - "převážení", za chvíli "převáží". Naprosto zbytečná věta s tornádem. Osvětim - další proč?? Hra na soucit?? "Samotná tvé tělo" - samotné tvé tělo. Je chaotická a vydá na tři samostatné básně, které by jako každá zvlášť mohly být dobré, kdyby si autor vyhrál se slovy. Omlouvám se, ale bylo to v sekci "hlubší kritika", tak jsem si pustila pusu na špacír. :-) |
||
25.02.2024 10:27 | K dílu: ukaž mi ten dům | Craerassy |
Nebyla jsem tu 15 let. První den mě Písmák vyděsil. Pak jsem tu objevila staré známé a ohromilo mě, jak vyrostli. A zároveň jsem se dozvěděla, že ti, na jejichž kritiky jsem často čekala, už nikdy žádnou kritiku nenapíšou. Tebe neznám, ale připomněla jsi mi, proč jsem kdysi začala psát. Díla, jako je to tvé, mi byla inspirací. Někde uprostřed čtení se mi zatajil dech. |
||
25.02.2024 10:14 | K dílu: PF 2024 | Craerassy |
Další slova jsou zbytečná. Je v ní všechno. |
||
25.02.2024 10:13 | K dílu: O dětech | Craerassy |
Bolavá, Zuzi. Víš, co v ní obdivuji? Smířenost, byť ovázanou bolestí a smutkem. Ráda tě zase čtu. :-) |
||
25.02.2024 10:06 | K dílu: to první padá | Craerassy |
Janina6 ...dadí to vysvětluje mně. Nebyla jsem tu asi 15 let a nechápu kroky zpět. |
||
25.02.2024 10:04 | K dílu: Velký výkladový slovník Bedřicha Bobše | Craerassy |
Tak ještě jednou a moc se omlouvám za hloupou otázku viz výše. Po ránu bývám natvrdlá. Pochopila jsem na druhé přečtení. :-) Asi stále ještě moc nechápu tvář nového písmáka. Nedáváte sem vlastní věci, ale překlady nebo poznatky z děl jiných autorů? |
||
25.02.2024 09:59 | K dílu: Velký výkladový slovník Bedřicha Bobše | Craerassy |
Zdravím. :-) Co znamená "osoba dosud nežijící" ? |
||
25.02.2024 09:56 | K dílu: to první padá | Craerassy |
dadí...a přesně o tom to je..proč si nemůžeme posílat avíza ke komentářům jen my dvě mezi sebou? Oldu nezajímají názory Písmáků? |
||
25.02.2024 09:55 | K dílu: to první padá | Craerassy |
Rhodesie...za starých časů to tak fungovalo a já to měnit nebudu. Komentáře k dílům patří a tip máte za to, že s vámi souhlasím.:-)) |
||
25.02.2024 09:52 | K dílu: pršlavo | Craerassy |
Kočkodan, taky jsem byla podělaná strachy, ale vsadila jsem na protekci. :-))) |
||
24.02.2024 12:46 | K dílu: zkáza smyslu | Craerassy |
dadi...je to jak nemocniční pokoj. |
||
24.02.2024 12:21 | K dílu: zkáza smyslu | Craerassy |
dadi, včera jsem brouzdala po netu a hledala jiné stránky, kam chodit. Nezměnila se literra, ale návštěvnost tam zřejmě bude mizivá. |
||
24.02.2024 12:18 | K dílu: pršlavo | Craerassy |
A já už se bála, že jde o nějaky starotvar, který neznám. :-))) |
||
24.02.2024 12:16 | K dílu: zkáza smyslu | Craerassy |
Děkuju za ty, kteří zmrzačení starého písmáka přežili. :-) |
||
24.02.2024 12:01 | K dílu: pršlavo | Craerassy |
dadi, budu za blbou, ale co je uschu? |
||
24.02.2024 11:58 | K dílu: to první padá | Craerassy |
Bezva. Chtěla jsem ten tip smazat a dala jsem si další dva. :-))))) |
||
24.02.2024 11:56 | K dílu: to první padá | Craerassy |
dadi, takže já od včerejška dávám tipy svým komentářům místo dílům?? Super. Netušila jsem, jak jsem narcistická. :-)))) Olda přeci nemohl úmyslně takhle zmrzačit písmáka. Proč by to dělal?? |
||
24.02.2024 11:52 | K dílu: Vzpomínka 2022 | Craerassy |
Nečekala jsem, že nakouknutí zpátky bude tak bolet. |
||
24.02.2024 11:46 | K dílu: Stín | Craerassy |
a2a2a ....Print...bodlo to u srdíčka.:-( Byl duší starého Písmáka stejně, jako ty. Jdu se podívat k tobě. |
||
24.02.2024 11:44 | K dílu: Stín | Craerassy |
Norsko1, ahoooj! Ráda tě vidím. Kdo za tohle může? Měl by viset!:-))) |
||
24.02.2024 11:42 | K dílu: to první padá | Craerassy |
dadí...koukám, že tip můžu dát i komentáři. :-))) Proboha, kdo to tu vede? Hodně lidí odešlo. Nenašla jsem je. Chybí. :-( |
||
23.02.2024 11:08 | K dílu: viz výš | Craerassy |
Waaau...jsi mistr jednoduchosti a obsahu. :-) |
||
23.02.2024 11:05 | K dílu: to první padá | Craerassy |
dadíková, já nemyslela marbnost tvoji, ale že mi přijde, že ta báseň ji trošku vyjadřuje. Poraď, jak se dává odpověď na komentář. Nemůžu na to přijít. :-))) |
||
23.02.2024 11:03 | K dílu: Stín | Craerassy |
a2a2a, já nevím, jak se tu dává odpověď na komentář. Není tu na to tlačítko. Přijde mi to jako padesát kroků zpět. Špatně se v tom orientuje. Pročetla jsem nové autory. To už se dávají tipy i za povídání a říkanky? Tak jsem se těšila zpátky a jediné, co mě tu dnes drží, jsou staří autoři. Básničku jsem nenapsala těch 15 let, ale říkanku zvládnu! :-)))
|
||
23.02.2024 10:51 | K dílu: TUŽKOU A PASTELKAMI... | Craerassy |
Stále stejně krásná kresbičkami, má milá vesuvanka. :-) |
||
23.02.2024 10:50 | K dílu: beztak jedinej | Craerassy |
I ty názory ztratily na hodnotě, dadi. Za mě je jednoduchá, ale nesmírně bohatá....jako to, co teď žijeme. V podstatě vyjádřila všechny současné pocity a jaký si to uděláš, takový to máš. Strašně moc jsi vyrostla, co jsem tu nebyla. :-) |
||
23.02.2024 10:16 | K dílu: Stín | Craerassy |
Bála jsem se, že básníci a snílci odešli. Jsem ráda, že jsem našla první střípky toho hezkého, co tu bylo a je. :-) |
||
23.02.2024 09:53 | K dílu: to první padá | Craerassy |
Ráda tě vidím, dadíková. :-) Řekla bych marnost, ale můžu se plést. Dlouho jsem tě nečetla. :-) |
||
06.10.2020 17:54 | K dílu: letním nocím | Craerassy |
De...ráda tě čtu...pořád to má šťávu...:-)
|
||
18.04.2017 20:41 | K dílu: otevřeným místům | Craerassy |
Ty si nikdy neměl sladké způsoby, De..:-)) já se znovu učím číst, Ty znovu psát...svůj bodík si ještě schovám:-) |
||
25.07.2015 11:48 | K dílu: Mezi kosti | Craerassy |
tak krásně plyne a pak přijde poslední věta a zazdí to...je to škoda.. |
||
25.07.2015 11:44 | K dílu: Úvaha o vzdálenostech a prohrách | Craerassy |
jen pro sebe bych si změnila dosažené na dosažitelné, ale i tak se v tom asi spousta z těch, co čtou, najde...:-) t. |
||
25.07.2015 11:39 | K dílu: Tak trochu o vodě | Craerassy |
jeden obraz z druhým...vyvolávají tolik vzpomínek..:-) t. |
||
24.07.2015 18:45 | K dílu: Z času na čas sa to (z)mení ... | Craerassy |
a přeci se tu občas najde něco, co žije svm životem.-) t. |
||
24.07.2015 18:37 | K dílu: Výtluky | Craerassy |
pořád si neumíš hrát...:-) |
||
24.07.2015 18:36 | K dílu: Frustrovaný džízis | Craerassy |
koukám, že když přestanu s očekáváním koukat do zlatýho výběru, přestanu se tu nudit:-)) t. |
||
24.07.2015 18:34 | K dílu: [Mo(nu)]mentálny panic | Craerassy |
Provokatér:-)....když to čtu, chybí mi tu Pablo Honey, chroustjazz a další, co z těch nudných stránek stírali prach...:-) t. |
||
24.07.2015 16:26 | K dílu: V rytmu | Craerassy |
příjemné osvěžení:-) |
||
24.07.2015 16:25 | K dílu: Zašeptám | Craerassy |
Ta druhá půlka ...mně se líbí.:-) |
||
24.07.2015 16:22 | K dílu: Úvod do teorie skvrn | Craerassy |
dýchá minulostí:-) t. |
||
24.07.2015 16:20 | K dílu: Měsíční dívka | Craerassy |
Návrat ztraceného chlapce?:-) |
||
26.09.2014 21:17 | K dílu: Vtisknuto mezi řádky | Craerassy |
Bez bytečných slov.:-) |
||
26.09.2014 21:09 | K dílu: Starosti | Craerassy |
Nejen, že jsi mě pobavil, ale po třetím výběru, který jsem přečetla, jsi jediný který do něj právem patří. Jdu číst dál.:-) |
||
28.02.2010 13:09 | K dílu: slečno, smějte se za mě, já už nemohu.. | Craerassy |
starej chroust...jak ráda tě vidím:-) * | ||
14.03.2009 14:16 | K dílu: | Craerassy |
je překrásný ves....moc děkuji:-) | ||
14.03.2009 14:14 | K dílu: předjaří | Craerassy |
ta dýchá...:-) * | ||
13.03.2009 18:46 | K dílu: sen když ano | Craerassy |
já se zase vrátím...zítra, pozítří...přijdu:-) | ||
13.03.2009 18:44 | K dílu: Mezi bramborami | Craerassy |
já to myslela dobře, dadí...jen to dobré utkvívá...:-) | ||
13.03.2009 18:44 | K dílu: sen když ano | Craerassy |
tebe já budu mít ráda vždycky...pokaždé se dotkneš:-) * | ||
13.03.2009 18:41 | K dílu: Mezi bramborami | Craerassy |
připomínáš mi dadíkovou:-) každopádně, mně se dadíková vždycky líbila pro svou hru se slovíčky a obrazotvornost:-) * | ||
13.03.2009 18:39 | K dílu: Věčná sezóna | Craerassy |
víš, proč lidé nepíšou kritiky? je těžké přiznat, že nerozumíme:-)...je tolik možností, Míro...z pohledu zvenčí...pohled toho, kdo nebyl u zrodu, u popudu k napsání čehosi... poslední akord prostor pro fantazii ty jsi ten, kdo se jen dívá..bez možnosti být rovněž aktérem té scény .... a mohla bych pokračovat...možná jsem se trefila v jedné ze tří možností už teď a možná ten poslední krok stejně nenajdu...:-) | ||
13.03.2009 01:26 | K dílu: Věčná sezóna | Craerassy |
máš pravdu, je to tam...jsi dobrý tanečník:)...přesto...při posledním kroku..škobrtám...proč právě tam? | ||
11.03.2009 21:01 | K dílu: čAromA | Craerassy |
ty rád provokuješ....myslím hlavně ženy..:-) * | ||
11.03.2009 20:58 | K dílu: Zápisky z nekropole | Craerassy |
pip inova noha...zkus tyhle stránky a až je projdeš, najdu ti jiné...tady to pro tebe není to pravý ořechový:-) http://basnik.alikuvkoutek.cz/?session=c75ecbdd9b7f62840086077708c2955b&VID=1157536&CR=1024286&FID=86&start[namefolder]=0& | ||
11.03.2009 20:55 | K dílu: Zápisky z nekropole | Craerassy |
Míro, nemyslím, že by tě tu četli...teda, víš, jak to myslím...obsahově - nečtou....popravdě, musela jsem použít i slovník cizích slov:-))..budíž ti útěchou, že jsem jen blondýna:-)...pro mě je tohle hodně plná věc..nic světlýho, spíš temnej pohled do nitra čehosi, co vnímáme hodně dlouho...ale o to silněji to na mě zapůsobilo...nechci to tu psát polopatě..vysmál by ses mi:-) * | ||
11.03.2009 20:41 | K dílu: Věčná sezóna | Craerassy |
ty hrozně často kritizuješ rytmus, že jo...proč právě tobě kulhá? | ||
11.03.2009 20:34 | K dílu: Eroze | Craerassy |
Míro...já si připadám jako analfabet...přečtu si jinou, tady jsem mimo.. | ||
11.03.2009 20:31 | K dílu: Dialog s Nesmírem | Craerassy |
Miroslawek...nebudu přemýšlet o tvém poselství směrovaném ke mně, ano? ty dobře víš, že jsme naladěni každý na jinou frekvenci..:-) | ||
11.03.2009 20:29 | K dílu: Dialog s Nesmírem | Craerassy |
nepřísluší mi kritika, když jde o věnovanou báseň...chci jen říci, že tahle místa právě procházím a vím...děkuji, Venango...:-) | ||
05.01.2009 03:51 | K dílu: EDGAROVO SRDCE | Craerassy |
pochopil:-)...jedinou větou tenhle Venango položí kobereček, po kterým má ženská chuť se kousek projít..:-)) | ||
05.01.2009 03:46 | K dílu: | Craerassy |
díky, Venango...ačkoli..inspirace je pro mě něčím, co silně zavání dávnou minulostí:-) | ||
30.12.2008 16:30 | K dílu: | Craerassy |
moc děkuji, ves...budu se opakovat, ale jsem moc ráda, že tu jsi...krásný ten další rok...:-) | ||
30.12.2008 15:35 | K dílu: svolávání barev | Craerassy |
ten benzín..dává tomu tak lacinej punc.. | ||
30.12.2008 15:32 | K dílu: EDGAROVO SRDCE | Craerassy |
"To mě se směješ jako hnusná coura ?" najdeš chybu, viď:-) mrazivá je a písmák pořád stejně slepej... * | ||
20.12.2008 18:26 | K dílu: Lolina chroustkramlóza | Craerassy |
dis...tak ráda tě tu vidím...kde se touláš teď? je tu tak prázdno bez starých dobrých rebelů...:-) | ||
10.10.2008 19:18 | K dílu: Víš Ty co, strejdo? | Craerassy |
máš velkej dar...dokážeš nakreslit obrazy...víš co myslím...ne každý umí člověku ukázat kousek svého světa a ty maluješ a jen to podbravíš písmenky...ráda jsem četla * nevím, jestli to děvčátko nakonec našlo odvahu, jestli našlo toho "svého člověka", kterému se mohlo svěřit, ale tuším, že "je to dobrý"...:-) | ||
28.08.2008 13:19 | K dílu: Logicky | Craerassy |
Armande, ráda tě zase vidím...pokaždý, když sem přijdu, jsou tu někteří navíc a pak ti, co mi tu chybí... | ||
05.08.2008 22:43 | K dílu: Kritické souvislosti | Craerassy |
Honzyk...no to fakt není...je to v názvu:-) | ||
05.08.2008 16:08 | K dílu: Jak se stát mlátičkou | Craerassy |
já s písmákováním skončila už dávno...když je čas, zaběhnu sem provětrat hlavu:-) | ||
05.08.2008 15:56 | K dílu: Keep[:-)-~]smiling | Craerassy |
škoda, že s enenajdou mezi těmi, kdo mají ty kritiky psát:-) | ||
05.08.2008 15:55 | K dílu: Kritické souvislosti | Craerassy |
a ty víš, o čem jsem tuhle věc psala?:-) | ||
05.08.2008 15:52 | K dílu: Kritické souvislosti | Craerassy |
:-) | ||
05.08.2008 15:51 | K dílu: Jak se stát mlátičkou | Craerassy |
oplácet nemusíš, já čtu když mám čas a toho moc není a u tebe jsem se nenudila:-) | ||
05.08.2008 15:50 | K dílu: Šašek | Craerassy |
to nevážný je spíš ten, koho jsi použil...vážnej je zbytek..nejsem tak hloupá, jak vypadám:-)) | ||
05.08.2008 15:49 | K dílu: Keep[:-)-~]smiling | Craerassy |
od toho jsou kritiky...já mám ráda ty negativní, ty posunujou dopředu a ty tu už dávno nejsou | ||
05.08.2008 15:48 | K dílu: Kritické souvislosti | Craerassy |
nekonkretizuj, když toho je víc...nečteš obsah, posunuješ se jen po povrchu...tady nejde o mě, já už sem dávno nepíšu poezii...tady jde spíš o to, že ti, co umí psát, nemají ty, kdo by je uměl číst...k čemu pak písmák je? |