26.10.2006 16:10 K dílu: Vella v Národní knihovně Igor_Indruch
Je tam každý, komu něco vyšlo oficiálně tiskem, ať už jako autorovi, spoluatorovi či překladateli. Můj záznam :o): Igor Indruch
26.05.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Díky. Budeš 12.6. u Mloka? Přivezu knížky, ať nemusíš půjčovat :o)) Rameno srůstá :o)) (zatím ho drží pohromadě 8 šroubů :o))
11.12.2003 00:00 K dílu: Típci třetí doby Igor_Indruch
nč: Aha...hm...(škrábu se za uchem)... no jo...ta báseň vlastně vůbec ani neexistuje....
11.12.2003 00:00 K dílu: Típci třetí doby Igor_Indruch
Mně se báseň jeví jako velice silně předpojatá. Nevšímá si podstaty ale vnějších znaků, které jsou často zavádějící. Osobitý styl oblékání, kouření, okázale klackovité chování, hrubá mluva - to bylo, je a bude pro pubescenty a adolescenty vždy typické a ve většině případů se jedná o jev ryze přechodný. Za pár let bude většina z nich mít rodiny, budou chodit do práce či podnikat a někteří budou stejným způsobem láteřit na tu "jejich" mládež. A pokud jde o to fetování z první strofy - v případě takhle malých dětí to je těžko jejich vina. Tu bych v tomto případě hledal jinde.
11.12.2003 00:00 K dílu: Típci třetí doby Igor_Indruch
Já z obsahem téhle básně zásadně nesouhlasím, protože ta báseň říká v podstatě: "To je dneska mládež..." a to je ta nejhorší (a možná nejstarší) věta, kterou znám. Každá generace má svou vlastní kulturu i subkulturu a jsou tam věci dobré i méně dobré. Takhle to šmahem odsuzovat jenom proto, že tomu nerozumím, není dobré. Je to projev intolerance.
30.03.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
To sa mi páči :o)) *
21.12.2003 00:00 K dílu: Výkřik do prázdna Igor_Indruch
Sorry, gabio, nevztekej se. Moje dvě poznámky byly pouze reakcí na tvoje dílko. Chtěl jsem akorát poskytnout alternativní pohled na věc. Jak už jsem napsal, z básničky jsem měl pocit, že táta dřív nebyl tak špatnej... samozřejmě jen Ty víš, jestli byl nebo nebyl. Moje holky jsou naštěstí ještě příliš malé na to, abych měl podobné problémy, nicméně určitou zkušenost mám - můj vlastní táta není špatnej, ale je dost prudérní. Ségra si s ním užila svoje a mezi náma to taky nebylo nic moc po tom, co mi vyhodil z baráku holku, kterou jsem si přivedl na návštěvu (nebyla to "moje" holka - líbila se mi, ale po tom, co se tatík "předvedl", byl všem nadějím konec...) Možná je to opravdu tak blbý, jak to líčíš, ale možná taky, že není. Generační konflikty v Tvém věku jsou naprost běžná věc a, bohužel, dost často je nedokáže řešit ani jedna ze zúčastněných stran. Můj názor je ten, že víc rozumu a uvážlivosti by měli mít rodiče (jako starší a zkušenější), ale pravdou je, že většinou to tak není. Zvlášť tatínkové, když se kolem jejich princezny začnou točit první nápadníci, jednají někdy doslova jako smyslu zbavení. (Abych pravdu řekl - nejsem si příliš jist sám sebou, až to jednou přijde.) Hlášky typu "vykopnu tě z baráku" nebo "nechoď mi na oči, jestli..." jsou dost obvyklé a v převážné většině nejsou ani zdaleka tak myšleny (i když tak často zní). Jsou příznakem určité "otcovské hysterie". Znovu opakuju - neznám Tvůj případ, tak nikoho nesoudím. Pouze předkládám materiál k zamyšlení.
11.12.2003 00:00 K dílu: Výkřik do prázdna Igor_Indruch
Vždyť jsem předesílal, že realitu neznám. Z básničky jsem ale měl pocit, že táta nebyl jako táta zas tak špatnej, tak jsem uvedl jednu z možných alternativ. Tatíci mají totiž pokud jde o dcery jeden problém - z vlastní zkušenosti dobří ví, jací jsou někteří kluci hovada, a tak to někdy s tím ochranářským komplexem přehánějí.
11.12.2003 00:00 K dílu: Výkřik do prázdna Igor_Indruch
Básnička je dobrá. Pokud jde o její "inspiraci", to se těžko posuzuje, když člověk nevidí do toho, jak to ve skutečnosti je. Jasné je jedno - každý táta méně či více žárlí na nápadníky své dcery. Ten tvůj to možná trošku víc nezvládá. Ale taky je možné, že ten tvůj milý je blb a jenom ty to nevidíš...
02.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Je to hezké (tip), ale já mám šedou oblohu rád. I šedou barvu, I když - pravda, ono není šedá jako šedá - je šedá elegantní, šedá zádumčivá, a na druhou stranu třeba taková šeď úřednická...
30.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
No jak myslíš...
18.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Jen si to přiznej - tohle se Ti nepovedlo...
11.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Škoda slov, na tu pakáž, škoda slov. Jediné, co na ně platí, je soudruh Kalašnikov!
19.12.2003 00:00 K dílu: Jak kouříte? (do 18 let nevhodné) Igor_Indruch
1) jsi holka, kluk nebo uvažuješ o změně pohlaví? Kdysi mi říkali, že jsem malej kluk. Teď mi říkaj, že se chovám jak malej kluk. Znamená to, že je teď ze mě holka? 2) máš kluka, holku nebo míváš obojí, nebo máš nejradši obojí najednou? Mám dvě holky a jednoho kluka. A mám je rád všechny tři dohromady. I jejich mámu. 3) jak kouříš, pokud kouříš? no comment. 4) jsi o tom schopen psát? jak se ti to daří? Můžete posoudit sami - zajděte ke mně na návštěvu a podívejte se na "sbírku" Mozkodlab. Dal jsem tam pár erotických pasáží ze svý poslední knížky. 5) jak to přijímají tví čtenáři? Z toho co se mi doneslo, různě - jak už to tak chodí. Pokud si ty moje výtvory přečtete, tak: O tý první (deflorace) mi některý ženský (holky), řekly, že je to úplně přesný, že tak nějak se jim to stalo taky. Jiný mi zas řekly, že jsem vůl. O tý druhý (tady jsem ji pojmenoval jenom úryvek) mi toho nikdo moc neřekl. Asi nezaujala. O tý třetí (Dáma a čundrák) mi někteří řekli, že je to legrace, což jsem chtěl. Jiní zas mínili, že je to nechutné a já jsem prase. Tož tak.
30.01.2004 00:00 K dílu: Aspoň na chvíli.... Igor_Indruch
ch_34 napsal: "...ser na Moravany, je to podmaněnej národ a už od 14. století je to konečně všem jasný..." Ty vole, Ty máš ale kliku! Tohle číst než jsme se viděli, tak jsi dostal hned na začátku přes držku a nebo by Tě to stálo flašku (a nebo oboje) :-))) Já totiž patriot jsem a bigotní! :-))
02.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
To já mám super/hypermarkety rád. Jsem totiž od přírody plachý člověk (i když se mi to někdy daří maskovat) a proto mi vždycky dělalo problémy nakupovat tam, kde člověk musel vejít do přímého kontaktu s prodavačem. Anonymita supermarketů mi vyhovuje - i když samozřejmě s těmi výtkami na jejich adresu souhlasím.
18.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Chce to buď lehčí ruku, nebo o hodně těžší ruku. Takto je to jakési nedovařené....
18.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Jenomže to, bohužel, nezní, no. Nedá se nic dělat.
16.12.2003 00:00 K dílu: Jak uzřít myšlenku Igor_Indruch
Škoda, přeškoda toho zpracování...
18.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Mně to připomíná tu "básničku" z Dobrejch holubů (nebo to byli Tažní ptáci?) to je jedno, tuhle: "...myslí na ženu krásnou, mladou nejhorší je, že mu docházejí potraviny..." :-)
18.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
A běžte všichni někam - já z toho cítím T.R.Fielda! Vykuř!* (ale fakt bys to moh formálně vypulírovat...)
18.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Dost dobrá pakárna. Vykuř! (To znamená tip, vole :-) )
17.12.2003 00:00 K dílu: Activ Igor_Indruch
Zpracování opět pokulhává za myšlenkou. Ono je to normální - poezie slouží primárně k vyjádření pocitů. Zveršovat příběh, to taky ještě jde. Vybásnit mravoučné poselství - to je fuška - aby to neznělo jako socialistický realismus.
17.12.2003 00:00 K dílu: ...Zaslouží si to?... Igor_Indruch
Co si o mně myslíš? Že mám parkinsona nebo co? :-)
17.12.2003 00:00 K dílu: ...Zaslouží si to?... Igor_Indruch
Tak to jsem věru rád, že jsem si Tě konečně našel, Kláro! Tohle je opravdu dobrý nápad a dobře zpracovaný - možná uprostřed to trochu vázne - ale celkově velice dobré. Typ samozřejmě.
14.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
No - šlo by to napsat líp, určitě šlo. Ale není to zlý. Vykuř!*
16.12.2003 00:00 K dílu: ticho po pěšině Igor_Indruch
Tak tohle jo.
06.01.2004 00:00 K dílu: Smažce Igor_Indruch
Mně se to líbí. Jediné, co mi tam drhne je: kterej sem ti dávala když sem se s tebou milovala
07.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Ty brďo, já mám něco podobnýho, byť jinýho, ale je to na tom druhým serveru (a nevím, jestli je legální/etický dát sem link) - jmenuje se to "Poškrábal se na koulích" ze sbírky Losers :-) *
03.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Já neříkám, že se mi dílo nelíbí. Ale kdyby mělo opravdu být hodnoceno čistě jako literární dílo, tak je na něm ještě hodně co zlepšovat - což je skoro vždy na všem.:-) K zakončení nemám výhrady, jak jsem napsal, pouze připomínky :-)
02.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
PS - jelikož koukám, že jsou zde lidé, co rádi diskutují, posílám avi. Pokud to někdo považuje za obtěžování, sorry... (po některých nevraživých reakcích už si dávám raději bacha...)
02.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Problém není v tom, jestli člověk má nebo nemá právo na důstojný - byť třeba předčasný - odchod ze života. Problém je v tom, že lidská společnost je děsný ksindl a jakmile něco takovýho jako euthanasie zahrneš do systému, dát dost práci udržovat v chodu mechanismy, který budou bránit její zneužití. A že se to zneužít dá - například chtivejma příbuznejma třesoucíma se na dědictví - o tom žádná. A žádný systém není tak dokonalý, aby dokázal zneužití na 100% vyloučit. Takže je to otázka "menšího zla", což je otázka, kterou já hrozně nerad řeším. Pokud jde o dílo: Je škoda, že je napsáno zřejmě účelově jako podklad pro diskuzi. Literární dílo by mělo být soběstačné a z toho pohledu je to dost nedotažené. K tomu konci - mě tam nevadí, ale takhle, jak to je, to navozuje druhou otázku - totiž 8 let natvrdo, to vypovídá ještě o něčem jiném - špatném soudnictví. V případu jako je tento by přirozeně existovaly polehčující okolnosti a matka by měla vyváznout s podmínkou. Společnost, která ji napaří 8 let nepodmíněně není zralá pro zákon o euthanasii. A když jsme u toho soudnictví, dám k sobě jednu věc, která se sice týká něčeho úplně jiného, ale poskytuje zajímavý příklad na téma "zákon, právo, morálka, etika". Kdo má zájem, najde to tady: Balada o Soghomonu Tehlirianovi Ale pozor - má cca 60 normostran! :-)
07.01.2004 00:00 K dílu: Kosmopolita Solomon rozsévač Igor_Indruch
Povedená taškařice. *
26.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Výborná věc! TIP. Stylisticky by to ale opravdu chtělo doladit. Ale jinak se mi to opravdu moc líbilo.
17.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Také nesdílím to okouzlení starým Japonskem, samuraji atd. Samozřejmě se tam najde hodně zajímavých a podnětných věcí - zen, čajový obřad, haiku atd. Ale s těmi samuraji je to podobně jako třeba s Divokým Západem - načančaná legenda skrývá dosti odpornou realitu. Zajímavý je z tohoto pohledu demýtyzující film Masaki Kobajašiho "Harakiri". Možná ještě lepší - i když hůře stravitelný - je Samuraj Gonza (Yari no Gonza ) Shinody Masahira.
09.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Já bych tohle: a chuchvalec šlach a žil (vynořilo se z černých útrob do kaluže krve) prostě vyhodil. Přidává to tam něco, co tam být nemusí a překáží. Přečti si to bez toho a uvidíš, že to je mnohem působivější.
17.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Podobenství? V tom případě nabádá k polemice: Skála samozřejmě není schopna změnit svou tvrdost - svoji podstatu, svou přirozenost. Kdo to dokáže?
30.01.2004 00:00 K dílu: Reinkarnace Igor_Indruch
Lyryku, s tímhle vícenásobným vkládáním kritik bys měl něco udělat. I tip se, jak tak na to koukám, udělil dvakrát.:-)
30.01.2004 00:00 K dílu: Reinkarnace Igor_Indruch
Nebudu to komentovat, páč autora znám osobně a vše podstatné k jeho dílu již jsem mu řekl. Ze staré známosti (která ve skutečnosi není až tak stará) posílám pár avi, aby si to konečně někdo přečetl. Když se člověk dokáže přenést přes některé stylistické zhovadilosti, na kterých však autor zarytě trvá, je to docela psina.
30.01.2004 00:00 K dílu: Reinkarnace Igor_Indruch
Nebudu to komentovat, páč autora znám osobně a vše podstatné k jeho dílu již jsem mu řekl. Ze staré známosti (která ve skutečnosi není až tak stará) posílám pár avi, aby si to konečně někdo přečetl. Když se člověk dokáže přenést přes některé stylistické zhovadilosti, na kterých však autor zarytě trvá, je to docela psina.
27.05.2004 00:00 K dílu: Zhmotnění strachu : Galerie smrti Igor_Indruch
Za prvé - důsledně píšeš "červy" s tvrdým "y" - to byly počítačové červy? Za druhé - obraznost celkem dobrá Za třetí - poměrně značné rezervy ve vypravěčském stylu. Za čtvrté - chyby typu "detaily se detailně zobrazily"...
17.12.2003 00:00 K dílu: Kožovité vejce Igor_Indruch
Kožovité vejce mě zaujalo, ale tip mu nedám, protože ten si zaslouží Elyn! (Jako rozený gentleman to doufám vydejcháš, Hermesi)
19.12.2003 00:00 K dílu: D E N P O D L E Ž E L V Y Igor_Indruch
Tak to gratuluju!
18.12.2003 00:00 K dílu: D E N P O D L E Ž E L V Y Igor_Indruch
Je takový "želví thriller". Tip.
17.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Jediné, co mne v této souvislosti napadá, je motto kolegy Aaronixe (převzaté od božského Markýze de Sade): Serte na Boha! PS: (A na Ďábla tím pádem taky)
17.12.2003 00:00 K dílu: Vůbec není jedno kde si vezmeš do huby vládního činitele aneb krátký příběh M.L. Igor_Indruch
Závan čistého génia...
16.12.2003 00:00 K dílu: prostě tak... Igor_Indruch
dobrý nápad, ale ne dost dobře zpracovaný...
17.12.2003 00:00 K dílu: =Pheťák= Igor_Indruch
Tohle je bohužel slabší - takové školometské. Pokud jsi ještě nečetla "hubitele", tak se schválně podívej, jak tohle téma zpracovává on (byť v próze). Ale i tady je jedno světlé místo: Chtělo by to tvrdší drogy, z trávy už není groggy. akorát, že to nesedí rytmicky. Muselo by to být třeba: Chtělo by to tvrdší drogy, z trávy on už není groggy. Ale to taky není ono (schválně - nebudu ti přece předělávat tvoji básničku)
17.12.2003 00:00 K dílu: Mouchy KoLeM mně Igor_Indruch
Zase skvělý nápad, ale tentokrát, bohužel, bez tipu, protože je to opravdu po formální stránce slabší - chtělo by to vypilovat. Protože třeba tohle: Moucha leží v dlani, kudla trčí z břicha, předtím pořád bzučela, teď bude aspoň zticha. je takřka geniální! (Možná že by to bylo i soběstačné)
17.12.2003 00:00 K dílu: Ze života šneka :) Igor_Indruch
Dobrý nápad, ale forma básničky tomu moc nesedí. Jak je to takhle psané do veršíků působí to roztříštěně. Viděl bych to spíš jako fejetonek nebo tak něco. Na druhé straně - pokud by to měla být opravdu básnička, muselo by to víc odsejpat, mít to nějaký rytmus a tak (pravda, šnek moc rytmicky nepůsobí...tak takový pomááálýýý rytmus)
17.12.2003 00:00 K dílu: Kamenná jako kámen:) Igor_Indruch
Existuje tu něco jako klub dada? *
13.12.2003 00:00 K dílu: Věrná nemoc Igor_Indruch
Čeho? Co? Na tváři se mi zračí výraz totálně zmateného člověka...
18.07.2004 00:00 K dílu: Válení sudů v O - sudech Igor_Indruch
Správně - nedá se věřit. Naivní mi to nepřipadá. Správně podaná naivita na správném místě může koneckonců dílku i slušet. Tohle je takový námět na telenovelu.
18.07.2004 00:00 K dílu: Válení sudů v O - sudech Igor_Indruch
Tohle se mi líbilo: "Posadil se pohodlněji, zády se opřel o židli, přitom si ale stihl vzít ubalenou cigaretu. Pomlaskal tabák v puse a požitkářsky vydechl šedý kouř někam, kde cítil, že ten kouř bude svobodnější." Jinak je to děsně falešné.
13.12.2003 00:00 K dílu: Začátek konce lásky Igor_Indruch
"vřeští štěstí" se mi líbí... mám nebo nemám? Ale jo - jednu prznu si tu vrznu: Zas tu někde vřeští štěstí Až mi z toho hlava třeští Kdo všechno to štígro zbaští? A komu zbude jenom roští? Na vola si štístko sedá, A mně nedá, kurva, nedá...
14.01.2004 00:00 K dílu: Poslední miniatury Igor_Indruch
Ten tip jsem zapomněl dát, sakra.
14.01.2004 00:00 K dílu: Poslední miniatury Igor_Indruch
To jsem rád, že jsem počkal s tím, něco sem napsat, protože: VYKUŘ!!! *
14.01.2004 00:00 K dílu: Poslední miniatury Igor_Indruch
To jsem rád, že jsem počkal s tím, něco sem napsat, protože: VYKUŘ!!! *
13.12.2003 00:00 K dílu: Láska Igor_Indruch
Jo - zní to na dnešní dobu poněkud archaicky a svým způsobem mile...
29.01.2004 00:00 K dílu: Oduševnělá gesta! Igor_Indruch
Líbilo, zaujalo. Ale k básním se, bohužel, obvykle neumím moc vyjadřovat. Tip. (proč je to "MIMO"?)
29.03.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Řekl bych, že to je základ velice dobré povídky. Být tebou, vypucoval bych a naleštil. Tohle by za to stálo. Snad tě tip bude motivovat :o))
06.03.2004 00:00 K dílu: Hypermarket Tesco na Zličíně Igor_Indruch
Mně to až tak zlé nepřijde - zvlášť vzhledem k věku autorky. Akorát je třeba se už před psaním rozhodnout - bude něco konstruktivního, s jasně formulovanou myšlenkou - tedy opravdu úvaha - nebo spíš obrázné vyjádření pocitů z toho, jak na mne budova působí? Tohle kolísá mezi tím i oním a to je ta největší chyba.
07.03.2004 00:00 K dílu: Kýžené narušení každodenní rutiny? Igor_Indruch
No tak vidíš! :o))
06.03.2004 00:00 K dílu: Kýžené narušení každodenní rutiny? Igor_Indruch
Taky jsem se chtěl zeptat, jestli ses nechala inspirovat tím Wellsem (měl to na svědomí pro změnu Welles - Orson) Napsané je to dobře až na pár zásadních chyb: Sem tam ti kolísají časy, nevhodně použitý přechodník: "každý nesa vše, co stihl pobrat" "Po chvíli začne ranní ticho narušovat agresivní zvuk budíku," - to je nešikovně napsáno. Chtělo by to něco kratšího, "údernějšího" - ať je z toho cítít to narušení klidu, vytržení ze sna. Ale dám asi tip :o)) barobrk - událo se hodně, ale pořád ještě jezdí vejtřasky a 1203 :o)) - dvanáct let, to je jako nic. To tu bude, ani se nenadějeme. jediné, co by mohlo vyhnat všechny tyhle rachotiny z cest je náhlý akutní nedostatek ropy
01.04.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Vždyť víš jak jsem to myslel - je to takové milé slůvko. U nás žádné takové nemáme :o))
30.03.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
jo :o))) (to vaše slovenské "trtkanie" - ako sa to robí? Tuná nie je nič také :o)) *
30.03.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
:o)*
17.12.2003 00:00 K dílu: Šanson pro Edith Piaf Igor_Indruch
Já bych to tam klidně dal - pokud by to obstálo před konkurencí... Ale ruku na srdce - myslím, že jsou tady lepší věci - i když tohle není špatný.
08.07.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Jo, myšlenka je pěkná, ale báseň strašná. A to zvýraznění poslední strofy - hrůza.
16.12.2003 00:00 K dílu: nohy v teple Igor_Indruch
Je to milé, závěr mohl být opravdu říznější, také forma by se mohla ještě vypilovat. Ale tip - ta ten nápad.
26.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Nápad skvělý. Některé asociace rovněž skvělé. Ale - začínáš "Mozek je kýč" a končíš "MOZEK JE KLIŠÉ" - to není zas tak velký rozdíl, že? To znamená, že celý ten kolotoč postupně se řetězících asociací tě vlastně nikam nedovedl. Vtipnějí a zajímavější by to bylo, kdyby jsi začal třeba: "Mozek je myslící stroj. Stroj je mašina. Mašina je tlustá. Tlustá je dívka...." a kdyby to končilo MOZEK JE KÝČ, tak to nemá chybu.
17.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Díky za "uvedední do děje" Becky. Jelikož jsem u toho nebyl, nemohu soudit. Je to ale hrozná škoda, že to tak dopadlo.
17.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
No vida, o co všechno jsem nejspíš přišel! Škoda, že do toho nevidím, rád bych se zasvěceněji vyjádřil. Takto mohu jen obecně: Já jsem pro absolutní svobodu slova a to nejen v umění. Nesouhlasím kupříkladu s našimi zákony o hanobení rasy atd. Nesouhlasím s podle mého názoru s ostudnou causou okolo českého vydání Main Kampf. Z toho důvodu si myslím, že pravidla na diskusních serverech (a Písmák je specifickým typem diskusního serveru) by měla být pouze ryze funkční - tj. diskuze by měla být správcem "násilně" ukončena/smazána pouze v případě, že přeroste v totální "flame war". Jinak si myslím, že nějaká ta nadávka se snese. Pro tyto účely by možná bylo dobré, kdyby systém Písmáka umožňoval prostě uzamčení diskuze, která se příliš zvrhne. Mazání považuji za opravdu krajní řešení. Práva a povinnosti správce/majitele versus práva a povinnosti přispivatele - to je skoro filozofická otázka. Na jedné straně je pravda, že majitel/správce obvykle provozuje diskusní server, aniž by mu z toho kynul nějaký prospěch. Na druhé straně je pravda i to, že diskusní server žije lidmi, kteří na něj chodí. Nikdo tedy nemůže majiteli zazlívat, když se rozhodne formovat server k obrazu svému tím, že bude vyhazovat každého, kdo nebude odpovídat jeho představám. Takový majitel pak musí ovšem počítat s tím, že odcházet budou i další… Jisté tedy je, že důležitá je vzájemná tolerance a vzájemný respekt. Osobně si myslím, že tolerantnější a velkorysejší by měl být správce - čistě z principu. A pak také proto, že ten, kdo je moudrý, si může dovolit být velkorysý.
16.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Jsem tu nový, moc nechápu, o co tady jde. Ale jedno je jisté - nikdo, kdo dělá něco dobrovolně a zadarmo (admini) nebude chtít být právně zodpovědný za cokoliv. Osobně ale moc dobře nechápu o jakých právních rizicích se tady hovoří. A když jsme u těch pravidel a jejich dodržování/nedodržování - dost mě zamrzelo, že zmizela Komrcova tvorba. Byla to taková brutální próza, která měla něco do sebe. Nestihl jsem si to všechno přečíst.
14.12.2003 00:00 K dílu: Davídek Igor_Indruch
Tady mi kupodivu rýmy zas tak moc nevadí - ne, že by byly lepší, než ty ostatní, ale celé to zní jako taková veselá písnička - takže jo, proč ne (ale musí se to zpívat!)
04.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Cože? Není vymyšlené? A kdo koho poblil? Ty svýho potomka nebo tatínek Tebe? Jinak jsem z toho takový poněkud rozpačitý - ze začátku jsem myslel, že to bude legrace, pak to legrace nebyla. A když to není legrace, mělo by to mít trošku větší hloubku. Takhle je to jen taková reportáž...
09.01.2004 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Jsem rád, že jsem byl včera v Obratníku - před tím jsem nevěděl, o čem to je. Tip.
17.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Vypadá to zajímavě, ale vůbec nevím, o čem to je :-)
17.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Koukni se ke mně, Cannisho - dal jsem tam jednu svou prastarou věcičku, kterou jsi mi tímhle připomněla....jmenuje se Tak vzorně skryté údolí
17.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
No, epika to není. Nálada z toho dýchá tajemná, konec je krásný, začátek se moc nepovedl...
04.01.2004 00:00 K dílu: Nevěrná láska Igor_Indruch
No, nepřečet jsem to celý. Jako báseň je to sračka. Nedá se nic dělat.
04.01.2004 00:00 K dílu: Krása ženy Igor_Indruch
Nemám rád citáty. Kromě toho - někteří lidé jsou vážně odporní - tam uvnitř - bez ohledu na pohlaví.
04.01.2004 00:00 K dílu: Občas Igor_Indruch
Já s StvN nesouhlasím. Líbí se mi to, takže nemám moc, co bych k tomu dodal. Určitě by to šlo napsat i jinak, ale mě se právě líbí, že je to napsáno takhle hezky prostě, bez zbytečných metafor a tak. Myslím si, že věci jako tahle jsou naprosto v pořádku, pokud jich člověk nenapíše moc. :-) TIP.
04.01.2004 00:00 K dílu: Procházky se psem Igor_Indruch
Když vyhodíš poslední dva řádky, může to být skvělý úvod k nějaké povídce. Takhle samo o sobě se mi to zdá málo...
04.01.2004 00:00 K dílu: Život podle televize Igor_Indruch
Něco mezi Homolkou, Vysockým/Nohavicou (Dialog u televizoru) a Tele-tele. Napsané pěkně ale jak poznamenal Verbatim, je to téma stokrát omleté a moc si toho k němu nepřidal (teda spíš nic...)
14.01.2004 00:00 K dílu: Ježkovy voči (sen) Igor_Indruch
Vykuř! *
04.01.2004 00:00 K dílu: Láska až za hrob Igor_Indruch
Tak už to tady chodí :-) - čím větší blbost napíšeš, tím víc ohlasů získáš! A samozřejmě - čím je dílko "zranitelnější", tím více stimuluje lidi, aby kritizovali - na dokonalém díle totiž není co kritizovat :-) Takže to kdovíjak neřeš. Mně osobně tahle nekrofilní anekdota docela pobavila...
04.01.2004 00:00 K dílu: Láska až za hrob Igor_Indruch
A pro "inspiraci" jsme k sobě dal Le Vampire de Muy to by tě mohlo zajímat :-)
04.01.2004 00:00 K dílu: Láska až za hrob Igor_Indruch
Hlavně už si konečně odvykni vykecat všechno dřív, než doopravdy začneš - takdy kromě názvu navíc ještě i v prologu. Je to drsný, ale proč ne? Ale aby to bylo opravdu dobrý, chtělo by to drobátko lehčí ruku....
04.01.2004 00:00 K dílu: Pohřeb Igor_Indruch
Pravdu má Hester i v podstatě i StvN - až na ten hovorový jazyk - ten mi nevadí. Celkově se mi to líbilo, byť pointa je opravdu předvídatelná a "shozená jak pytel brambor" :-)
03.01.2004 00:00 K dílu: Kastrace Igor_Indruch
Ten název to skutečně totálně celé zabíjí. Byl na místě, kdyby se nakonec ukázalo, že se nejednalo o skutečnou kastraci ale o něco jiného - nějaký kanadský žertík nebo tak něco. Pak by to bylo i lepší. Jinak ta první polovina (po: Neschovávej se. No tak, vylez, ukaž se... ) je naprosto skvěle napsaná. Za břicho jsem se popadal. Něco s tím udělej (prosím) je tp škoda.
19.07.2004 00:00 K dílu: bas bibas a hrumná skuča Igor_Indruch
Jo. Není špatnej. :o)
19.07.2004 00:00 K dílu: bas bibas a hrumná skuča Igor_Indruch
johoho :o) *
19.12.2003 00:00 K dílu: Love printer error Igor_Indruch
Aha - tak na to jsem nepřišel - myslel jsem, že to okno pod tím je něčí chybně vložená kritika... Jo - teď je to dobrý. Ale ten obrázek by se dal stejně ještě vylepšit.
18.12.2003 00:00 K dílu: Love printer error Igor_Indruch
Nápad výborný - ale chtěl by dotáhnout do konce!
13.03.2004 00:00 K dílu: Mise Noia Igor_Indruch
Tak už jsem to tu našel a přečet! Výborné. Že zatím nemáš moc nápadů na prózu, je normální - já je ve dvaceti také neměl. A na gymplu jsem dostával ze slohovek i pětky (páč jsem češtinářku provokoval :o))) *
06.01.2004 00:00 K dílu: UMĚNÍ Igor_Indruch
To znám - už jsem to četl - bez překladu to není příliš srozumitelné a s ním to zas něco ztrácí - nějak to zkombinovat dohromady....
01.01.2004 00:00 K dílu: Šťastlivec Marek Igor_Indruch
Taky je tam ta pointa cítit na míle daleko.
01.01.2004 00:00 K dílu: Procitnutí Igor_Indruch
Musím bohužel souhlasit s Rebbecou - napsané to je skoro až kýčovitě a problém je zde značně zjednodušen. Ne všichni otcové, zneužívající své dcery, jsou surovci a despoti.
23.12.2003 00:00 K dílu: Igor_Indruch
Jo, to už jsem čet, pochopil (snad), ale nic k tomu nenapsal, protože ten pocit, který z toho mám, je takovej divnej. Bezmocně hledícího Jak z velký svíce Kape vosk To je ejaculatio praecox nebo co? :-) a Na podnose mý husí kůže... znáš přece ten vtip: "...to máš tak malý prsa, nebo máš husí kůži?..." (no, doufám, že mi teď nevykopeš válečnou sekeru...)
Nahoru