01.05.2005 00:00 |
K dílu: V Tvém náručí
|
es_sence
|
Dneska jsem taky měla v hlavě čas. Jak je bezobsažnej, i když poutá pozornost. A bere odvahu. Je to smutné.
Líbí se mi to pro cit, který není skrytý, ale je to básnička především o něm. *
A prolog, promiň, ale na mě je to až moc fatální.
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Moc se mi to nelíbí.
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu: Jak Lilie ztrácejí vůni
|
es_sence
|
umím si to živě představit
ale nedokázalo mě to oslnit, upoutat
něco jiného by bylo, kdyby mi podobnou věc někdo věnoval
ano, to už by bylo něco jiného
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu: čtverec názvů
|
es_sence
|
úplněk ve vaně
měsíc zamotaný do záclony
šlo by toho víc vybrat, ale nejde to brát vážně
škoda
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu: Ubývaná
|
es_sence
|
*
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu: Rezidence
|
es_sence
|
Podle mě jazyk zvládnutý na výbornou. Nějak sci-fi nemusím, ale tady jsem četla a četla a téma mi vůbec nevadilo.
Mno, divím se návštěvnosti. Moc líbilo. *
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu: Zimní koutek mysli
|
es_sence
|
Mrknu na ně.
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu: Zimní koutek mysli
|
es_sence
|
To se ale nedělá!
Hm, nevím, jsem ráda za každého čtenáře, kterému se jen trošku líběj, ale rozhodně bych o nich neřekla, že jsou - daleko lepší -. To ne. V poslední době bych si stála jen za některými.
Drž se své poetiky, to myslím vážně. Protože i když třeba na téhle básni vidím chyby, má svou svébytnou myšlenku, které třeba ty ostatní dohánějí slovy. A o tom to je.
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu: Zimní koutek mysli
|
es_sence
|
V to doufám. Jinak bych tip jen tak se srandy nerozhazovala; úsměv.
Přeju ti to.
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu: Zimní koutek mysli
|
es_sence
|
Místy se mi to líbí, místy jsem si říkala, že v tom textu jsou zbytečné nánosy slov. Ale líbí se mi to myšlenkou, sevřením. Trošku vypulírovat a bylo by.
*
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu: 18.7.05 Boskovice ráno
|
es_sence
|
je to fajn, víc nic říct nemohu
fajn
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Tohle je vážně hrozný.
A bojím se, že nejen forma. No Bóže, páry. Kdyby existovalo jen tohle trápení. Nechci ten bol zlehčovat, sama se jím zaobírám víc než je nezbytně nutné.
Tak alespoň hodně štěstí. V lásce a v dalších pokusech.
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu: Kdyby
|
es_sence
|
Za ty tečky bych škrtila.
Tohle téma není novátorské, škoda, že ani zpracování nevyčnívá mezi ostatními pokusy a počiny, jak ztvárnit sebevraždu.
Teda: rozhodně bych tu nechtěla vystupovat jako nelida (i když jsem si schvíli myslela, že ta slečna byla blbá).
Opravdu se mi nechce cokoli říkat k obsahu, protože je to citlivé téma. Citlivé každého člověka.
Je to ale psáno moc rozvláčně. Popis, který je nad věcí. Myslím si, že tomu by právě slušela próza. Prozaicky ztvárnit, protože člověk ve větách, ve větším prostoru může zabloudit, ale taky vyfantazírovat si víc postav, víc názorů. A rozehřát i kámen. A utnout tečky.
Toť můj přidaný názor.
Jo a ještě: zalykat, vzlykat, polykat
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Čekám sám na sebe.
Nikdo nepřichází.
Jako s krychlí na poušti
vedle iluze mořských hlubin
jsou tu jen skály
A loutky,co tančí do konce.
Už víkcrát nebudu kopírovat, slibuju. Jen, tohle by mi stačilo samo o sobě. To předešlé mi přijde moc zjevně provázané. Takové ...o ničem.
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Jó, tak tady neposloužím. Nesnáším aj.
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu: Na přednášce o ekonomických vyhlídkách seniorů
|
es_sence
|
Nemůžu říct, jestli ta přednáška byla co se týče tvého výplodu úspěšná nebo ne, protože to neznám.
Líbí se mi ta zjevná popisnost, ignorace "poezie" jako něčeho vznosného, vzletného.
i když např. tohle:
..."Ani nemá cenu poslouchat,
není rozumět a nechápu vůbec nic..."
- je sice natolik upřímné, že se nad tím člověk přiblble usmívá, ale není to důležité, text by se bez toho obešel ... a ani by si na to čtenář nevzpomněl
Víte?
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu: Zvědavost
|
es_sence
|
a ono je to dobré!
ba
ba víc: líbí se mi to
televizní události, i když by tomu možná ještě víc pomohlo sednout nad to a trochu propracovat
fakt mě tenhle "obrázek" překvapil, není to žádná motanice a ani ne montovaná věc
*
|
27.06.2005 00:00 |
K dílu: noc s petrem_panem
|
es_sence
|
pěkně děkuju
P_P: :-)
dáme si načas
a pak to smáznu
|
15.06.2005 00:00 |
K dílu: noc s petrem_panem
|
es_sence
|
~¤~
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu: bouřky
|
es_sence
|
bouřky nejsou jen přírodní kalamita
brou
TIP
|
13.08.2005 00:00 |
K dílu: bouřky
|
es_sence
|
v prvním je kluk
a pak už jen mé oblíbené popisy, haha
díky za čtení, ať jsi z toho jakýkoli
|
02.06.2005 00:00 |
K dílu: Sex wife
|
es_sence
|
Omlouvám se. A nebyl tohle záměr? Tvé nutkání proč psát vůbec tímhle stylem mě nezajímají, píšeš tak. Mám pouze možnost přijmout to nebo ne.
|
02.06.2005 00:00 |
K dílu: Sex wife
|
es_sence
|
Já ti neříkám, že jsi to nenapsal, jak jsi chtěl. Jistě. Snad bych ti to ani nebrala, akoráte, že čtenář (konkrétněji: já) nebere tvé chtění v potaz; to mi může srdce rvát, ale text, který jsem si přečetla je pro mě směrodatný. Není dobrý.
Tady nejde o krasopis, nejde tu ani o lyrické vyjádření, které jsem u tebe jakožto autora měla radši, ... pokud můžu, tak bych chtěla číst něco poutavého. Něco, co mě neodradí, co zůstane.
U této prozaické miniatury nejen, že sled události nepřekvapí, ale on dokonce nedělá se mnou vůbec nic. Co se týče literárního zpracování ani to se mi nezdá z nejšťastnějších. Vždyť jakoby člověk četl seznam ... Jestli chceš odebrat city, musíš přidat něco víc, nosnějšího, aby se trhlina zacelila.
trochu mě mrzí, že na tomhle stavíš; pár sloves, nikde nic. Je to málo.
A věř, že budu vytýkat to, co mi právě nesedí, protože jak jsem řekla na začátku, nebudu brát v potaz tvůj záměr, který mi je někde. Záměry by snad ani neměly být vidět, ale výsledky. Párkrát jsem ti snad pochválila úsečnost, zkratkovitost /ale ne zhuštěnost/
Slova pod poznámkou: Když bych si to měla představit, že je to jednání bez citů, emocí, zbytečných gestikulací ... dobře, ale to prostředí by mělo mít ještě trochu narvch.
|
02.06.2005 00:00 |
K dílu: Sex wife
|
es_sence
|
když už, tak: rozepnul, nabotnal, vrazil, vypadl, spadl, usmál se, odešel
tak úsečné věty se zdají jak zasyčení hadu; člověk má z toho fóbii na další týdny ... obdivovala bych autora, kdyby Milošovi klidně otevřel - nebo ho nechal otevřít dveře, a Jitku svlékl .. třeba, protože se mu tak líbí víc. Docela by bylo fajn, kdyby ji uložil nohy na židli kvůli něčemu jinému než to, co jsem napsala viz výše
takhle z toho mám jen opravdu "uštknutí" a nutkání autorovi kecat do jeho záměrů, protože i když výtky byly cílem asi nebyly tak úplně nejlíp zpracované (cíle ...). Martina.
|
14.05.2005 00:00 |
K dílu: Kutil domácí
|
es_sence
|
angažované verše :)
jestli pro radost, pak mě to rozesmálo, díky za to
|
14.05.2005 00:00 |
K dílu: Utvrzení
|
es_sence
|
zvláštní
nic z toho nemám
|
11.05.2005 00:00 |
K dílu: stopované dálky
|
es_sence
|
díky
Eilil, nevím, co mám za výraz; každopádně se taky někdy dívím. A měj pěkný dny.
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Tý jo, to je snad poprvé, co mě napadl jeden verš z mý básničky. Nevím, do jaké míry si můžu dovolit říct, že je to dílo trochu hloupé. Nezaujalo. Nějak se necítím na tyhle témata.
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu: J
|
es_sence
|
Abych pravdu řekla, tak si většinou kliknu na ´všechna díla´ a tam si vybírám, koho si přečtu. Každopádně avízo už bylo prázdné. Tak já jdu. Teď se už můžeš těšit.
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu: J
|
es_sence
|
Aha. Aha? Má se tu luštit?
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
příjemná, ale nemám k ní nic víc
to je možná škoda
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Víš, já jsem nesoudila tebe. Každý člověk je někdy smutný, tak to prostě je. To nezměním a bylo by ode mě hnusný, kdybych měla někomu psát, proč je smutný a že by takový neměl být. Neznám důvody, příčiny a nakonec ani následky. :)
Ale nevěřím, že tohle dílo bylo publikováno /a tady už jsi napsala, že je starší/, aby tě někdo ze čtenářů podpořil, pomohl a cojávím, co všechno takový správný čtenář dokáže udělat.
Takže jsem si z toho vyvodila to, co jsem napsala viz výše. Že se buď čtenáři budou lepit na smutek jak na mucholapku a nebo budou na odlišné vlně.
Ale jestli ti zveřejnění této věci pomohlo, pak držím pusu a krok.
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Omlouvám se za ty chyby, co jsem tu nasekala, ale psala jsem to jaksi ... v rozčarování. Já vím, je to každého věc. Jen mě mrzí, že na smutek se lidé lepí jak na mucholapku.
To není o názoru, ale spíše o přístupu. Měj se pěkně.
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
škoda, že každý vidí jen šedé ráno
a bolest, ta je věčná
to se nejde radost z paprsků, co se ti zatoulaly do pokoje
co já vím
nelíbí se mi už proto vyznění, já se omlouvám, ale nemám ráda, když se někdo koupe ve smutku a nechce pomoc, ale spíš to, aby se někdo uměl koupat s ním
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu: místa na ticha
|
es_sence
|
Takový názor mi tu chyběl: díky. :)
|
08.05.2005 00:00 |
K dílu: místa na ticha
|
es_sence
|
není to dada :)
spíš takový osobní prožitek, dík
|
05.05.2005 00:00 |
K dílu: Spodní proud
|
es_sence
|
Já jsem tě nenařkla z toho, že to musí být mermomocí skutečnost. A že to za skutečnost beru. Je mi potom putna. A jestli jsou dva řádky až moc vážný ... tumáš :-)))
|
05.05.2005 00:00 |
K dílu: Spodní proud
|
es_sence
|
musí se nutně vyrážet klín klínem? řečnická to otázka
bavěj mě kontrasty, víc se mi k tomu říkat nechce
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
nedokážou ho přečíst
a nebo nevědí jak, paňďuláka
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu: básnířská blbost
|
es_sence
|
Ve čtrnácti? Tak to poklona.
Já jsem snad ještě neznala slova. A jestli jo, pak bych se s tím bála ukázat na světle.
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Jestli ještě můžu reagovat, tak si nemyslím, že by to bylo cokoli špatného. Docela to tu vyčnívá, ale třeba já jsem absolutní laik na hudbu a mně to nic neříká ... v souvislosti. Nehodnotila jsem umění; spíše styl, který se tu těší na oblibě a mně se leckdy nepřijímá dobře. Toť vše. Řekla bych, že na autorově přijímači chyba není.
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
místy velice dobré
a místy jsem jen polykala nějaké zobrazení a zvláště slova, abych se dostala ke konci
tenhle styl mi není úplně cizí, ráda ho čtu, ale ..občas mu nevěřím
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu: Před zavřenými dveřmi
|
es_sence
|
aha, pak mi plynulo pouze ponaučení :)
i když nemělo, promiň
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu: Před zavřenými dveřmi
|
es_sence
|
jako z toho plyne ponaučení: neotevírat dveře
nemastné a neslané
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu: Přemyšlenky
|
es_sence
|
celkem příjemné, ale vadí mi skoky ... slunce - chladná hlava
a smyška?
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
taky jsem psávala půlnoční esemesky, ale ty jsou nepublikovatelné
mně to přijde ... blbý
|
05.05.2005 00:00 |
K dílu: I.
|
es_sence
|
díky
Eilil, přesně. Taky mě občas fascinuje mé vyjadřování. :)
Díky za čtení.
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu: I.
|
es_sence
|
díky vám
vanous: jestliže plískanice je jen jedno žebro ...je to stav a příroda jsou někdy těla
a pak je to až o intimní blízkosti, v které sice může být zataženo - - - nějaké problémy, které se nevyřeší, když se mlčí
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu: I.
|
es_sence
|
zřejmě já určitě děkuju za názor
možná ta specifická slova jsou tu, protože mají místo; něco říkají...
dík moc
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu: poprava jazyka
|
es_sence
|
takový labirint ... mno, je v tom slově chyba
a nevzalo mě to
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu: fraška
|
es_sence
|
hvězda je střapatá, já bych jí až takovou důležitou roli do pohledu nedávala, jestli má co a jak rozeznávat
a jinak mě tahle básnička neuchvátila, vnímám ji jako popis, který je svůj a sám za sebe, ale pouhý popis
|
03.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
je mi to blbý, ale nebudete se zlobit, když to přendám pod jinýho člověka?
chtěla bych, aby si to někdo přečetl ...
a děkuju vám, samozřejmě
|
01.05.2005 00:00 |
K dílu: slušíme si a stále cizinci
|
es_sence
|
díky vám za čtení a kritiky
|
01.05.2005 00:00 |
K dílu: slušíme si a stále cizinci
|
es_sence
|
jenže je to vy ústění, ...a .... jsem dost ovlivnitelná
nechám to tak, i když vím, že to není dokonalé, díky a ahoj
|
01.05.2005 00:00 |
K dílu: slušíme si a stále cizinci
|
es_sence
|
to stříbrné mi přijde nafouknuté do patosu, i když to je pravda
díky moc
|
01.05.2005 00:00 |
K dílu: slušíme si a stále cizinci
|
es_sence
|
vďaka
ještě promyslím slovosled u té urputnosti, jestli neva ... nejsem si jistá
|
03.05.2005 00:00 |
K dílu: rozcházíme se v dálce
|
es_sence
|
díky za pocity a názory, oleandře
|
01.05.2005 00:00 |
K dílu: rozcházíme se v dálce
|
es_sence
|
určitě to tak má být, díky, inlajne / opraveno
Kasmodiane, díky :)
|
30.04.2005 00:00 |
K dílu: rozcházíme se v dálce
|
es_sence
|
Když jsem četla od Jakobsona Co je poezie? nebo něco takového, tak jsem byla silně mimo. Mně přišlo, že si tu otázku zodpovídá jen v poslední odstavci. :)
A Mukařovský je u nás ve velký knize, tak je tam ty frajery asi nechám... Spát.
|
30.04.2005 00:00 |
K dílu: rozcházíme se v dálce
|
es_sence
|
Tak já ti už nebudu povídat, koho dalšího si pletu ... :) A když ostuda, tak jen trochová. Kdo byl ještě frajer? Neboj, nebudu si je psát na sešit. :)
|
30.04.2005 00:00 |
K dílu: rozcházíme se v dálce
|
es_sence
|
Když se ptám, tak to nevím. :) A nenapsal Paměti? Sakra, mně se to všechno slilo do jedný mastný skvrny.
|
30.04.2005 00:00 |
K dílu: rozcházíme se v dálce
|
es_sence
|
Mám popsanej sešit, když se nudím, tak si tam připíšu nějaké jméno, co mi prolétne kol uší nebo básničku, kde mám místo a tak. Takže mě zkoušel z těch jmen. Goethe, Závada, Skácel, Wernisch, Šrut, Seifert, Morgenstern, Holan... a Černého jsem si spletla s Eisnerem (nebo jak se píše ...). Když já vím, že napsal předmluvu k Nezvěstným motákům nebo ...staročeský lyrika (?), ale vzpomenout si.
|
30.04.2005 00:00 |
K dílu: rozcházíme se v dálce
|
es_sence
|
Jistě; psala jsem radši pro obě varianty (je možné, že vidím i něco jiného, co jsem nenapsala)
Ne, já o tom nekomunikuju s učitelem, byla jsem zkoušená z básníků jen tak halabala. :)
|
30.04.2005 00:00 |
K dílu: rozcházíme se v dálce
|
es_sence
|
drfauste, myslíš, že v těch prázdných místech jsem prostě vyšroubovala slova, abych nebyla tak přímočará a publikovala to? :)
Učitel mi říkal, že se bojí něco namítnout, protože neví, jestli k tomu budu chtít někdy /něco/ dodat ... jak trhám myšlenky. Větu, kterou končím ještě silnější tečkou než tou, za kterou je velké písmeno. Asi tak; třeba to má souvislost.
Já nevím, mně to přijde i přes ty grafický díry ucelený, kompaktní, ale je možné, že vidím i něco jiného, co jsem nenapsala. Co se nedokáže vyčíst. Děkuju a tip třeba k čertu.
|
01.05.2005 00:00 |
K dílu: potkat se v(h)odně
|
es_sence
|
No dobře. Máš pravdu.
Za to ty ses pěkně vzdálil kritice básně ke kritice mé osoby, což není jedno a totéž. První variantě bych se totiž vůbec nebránila. Nashledanou.
|
30.04.2005 00:00 |
K dílu: potkat se v(h)odně
|
es_sence
|
to Hestas: napadá mě jediné, že jsi mě odezvou zklamal. Nenapsal jsi pouze to, že se ti nelíbí. Docela ironicky sis zakopal. Chceš mi říct, že jen malá užší menšina může něco vypovědět o kvalitě? Asi těžko, to by tu pak mohli zůstat ... jsem závislá na každém názoru a je mi celkem putna, jestli ten člověk může vypovědět něco o kvalitě nebo ne. Situaci si hodnotí autor (neníliž pravda)
Směle vpřed. Ona kritika je fajn, ale zaráží mě tehdy, když je to kritika bez onoho "směle vpřed". Básnírna není špatný nápad, ale moje básně se nedokážou vyspat za den jen tak s někým.
Měj se pěkně.
|
28.04.2005 00:00 |
K dílu: potkat se v(h)odně
|
es_sence
|
Hestas: chtěla jsem ti odpovědět už včera. Že mi sem můžeš zkopírovat jakýkoliv verš a dupat, co znamená. A když neodpovím, pak tvrdit, že nevím, co píšu. Čím dál nesrozumitelnější? S tím nepomohu, nemůžu přeci přikyvovat, že máš pravdu, kam bych se to položila.
A kritizovat můžeš, hestasi, takřka cokoli. Že se nelíbí forma, že se ti nelíbí vyjádření, že je to na tebe moc lyrické, zachumlané (což jsi i napsal). A věř, že tu nepíšu pro nesrozumitelnost a jejich otleskávače (ráda bych věděla, koho tím míníš, alespoň bych si rozšířila rozhled).
Cesta k úspěchu. Mám se ti přiznat, že píšu pro tipy? To snad ani ne; je to horší - to vysvětlení. "Z přetlaku."
Asi budu mít depresi. :)
Vážně děkuju za kritiku, necením si ani ne tolik obsahu který jsem vážně četla už několikrát, ale toho, že jsi byl schopen to napsat; toho si nesmírně cením.
Tuším, že poslední tři, čtyři, dvě, nějaké číslo víc než jedno dílo spolu souvisí. Je to takové žvatlání o tom, kdo je z "jiného těla". A vlastně se usmívám, že to nemusí být průhledný.
Na druhou stranu bych byla vděčna za jakoukoli spolupráci. Třeba, že vodníci mají vrby. Napadají mě samé sprosťárny, což tu publikovat nebudu. :)
Děkuju.
A ještě k té pauze: je to zajímavý, velmi zajímavý nápad. Své grafomanské chutě stlačím do sebe. Uvidíme.
fauste, nešly by ty dvě třetiny nějako odkoupit? Nebyla by obhajoba, že mám nedotažené věci ráda, to by byl můj soukromý alibismus. Ale snad bych to mohla okomentovat, že je to takové, jaké jsem to chtěla. A nad tím kořením zapřemýšlím.
Opravdu děkuju.
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Marise, samozřejmě mě to napadlo a nejen, že napadlo, já jsem to dokonce uhádla. Stává se to. A zřejmě ti došlo, že na tvém překlepu nebyla postavena kritika básně.
Nedokázala bych poměřovat s Vrchlickým, ale přijde mi tato báseň vrstvená se zbytečnými slovy, která jí právem dělá nemastnou neslanou; okoukanou, i když v ní může být cokoli osobního a intimního a i teď mohu šlapat na křehké místo ... to se totiž také stává.
Opakování slovesa "být" v různých obměnách zdá se být nešťastnou variantou. Ale jak jsem napsala na začátku: není to zlé.
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Není to zlé, ale třeba na začátek bych přidala poslednímu verši do srdce cé, aby byl význam kompletní ... a pak, pak se uvidí. Trochu připomíná slavné:"za trochu lásky šel bych světa kraj..." a ještě se mi vyasociacovala šiktancova sbírka srdce svého nejez, ale to bohužel už nevím jak obhájit a proč mě to napadlo ...
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
povedená
|
05.05.2005 00:00 |
K dílu: stane se bouřka nocí
|
es_sence
|
díky všem
Honzo, o téhle to bylo ... a neřež mi ji.
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu: stane se bouřka nocí
|
es_sence
|
odhodlaná kurzíva; díky, už jsem se bála, že si z toho berou čtenáři, co tam snad ani není
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu: Luna
|
es_sence
|
ať je to, co je to ...je "to!" pěkný; nechala bych rozlousknutí tajemnosti
mně básnička zavání jen barvou ... tedy: noc jasná, světlo září, luna ... nejsou si ta slova podobná významově?
ač proti reflexivní lyrice vůbec nic nemám, tady nevím, jak s ní naložit a přijmout ji
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu: Déšť
|
es_sence
|
proti tomu textu nic nemám a možná, že to právě je to rozuzlení mého lehkého namíchnutí
takhle vlastně nezapůsobilo žádným způsobem (ani tak, ani onak)
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu: Asi jsem ji zkazila
|
es_sence
|
útržkovitá a místy fajn
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu: Je na místě
|
es_sence
|
Morune, když už avi. Ne, že bych místo autorky měla sto chutí ti interpretovat text, i když v tom vidím hravost, která je prolezlá kde čím (nudou ..., souznění - nám je dobré mlčet) a nakonec provokativním veršem, který tě bud zvedne nebo ne. A dobrou chuť k večeři; já už si své (ano, pokládám to za názor) napsala výše. A pořád v celém znění platí. (v českém znění hráli: blablabla)
|
26.04.2005 00:00 |
K dílu: Je na místě
|
es_sence
|
asi by se mi víc líbilo nebo sedlo, to už v sobě nevyštrachám, co mě to vlastně žene . . nemístné, ale hezká skutečně je a beru ji takovou jaká je*
|
03.05.2005 00:00 |
K dílu: seznámila jsem se s očima
|
es_sence
|
Aha. Jakože es_sence souvisí s Marťou, a tedy i dnešní báfeň s touhle? No jistě.
Ale není všem dnům konec.
|
03.05.2005 00:00 |
K dílu: seznámila jsem se s očima
|
es_sence
|
cože?
|
24.04.2005 00:00 |
K dílu: seznámila jsem se s očima
|
es_sence
|
tsss
:)
|
24.04.2005 00:00 |
K dílu: seznámila jsem se s očima
|
es_sence
|
myslím, glassy, že se tomu neříká výjimka, ale rezignace
a do arény jsem to neposlala kvůli tomu, aby mi sem lítaly hvězdy, ale proto, že u téhle stojím nohama na zemi, takže jsem schopna přijmout takřka cokoli, což neznamená, že souzním
takže se měj pěkně, ahoj
|
24.04.2005 00:00 |
K dílu: seznámila jsem se s očima
|
es_sence
|
glassy, děkuju
|
24.04.2005 00:00 |
K dílu: seznámila jsem se s očima
|
es_sence
|
Elyn, krásné bílé okénko. Chválím. Jako u hestasovy tečky, tak i tady, umím rozpoznat kvalitu, díky. :)
|
24.04.2005 00:00 |
K dílu: seznámila jsem se s očima
|
es_sence
|
Právě proto ji taky chválím, že. Umím poznat kvalitu. :) Ahoj.
|
24.04.2005 00:00 |
K dílu: seznámila jsem se s očima
|
es_sence
|
Mr_Neutrone, díky moc. Těší mě to. Jak by ne.
Hestas: děkuju za tečku. Je krásná. :)
|
21.04.2005 00:00 |
K dílu: slušíme si ... a také se neznáme
|
es_sence
|
hm, mám pořád na mysli, jak se říká "zamiluješ se, odmiluješ, napíšeš pár srdcervoucích básniček a bude zase dobře"
víš, ta jistota a ono je to tak; může mi být všelijak, ale stoupá si to neustále na stejnou příčku
pěkně děkuju
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
es_sence
|
Co kdyby se pocity utlumily? Ne hodně, ...ale takhle se v tom špatně vyznávám.
Je v tom moc kontrastů ... až to vypadá jako, když se postaví cirkus do lesa. Ale líbí. Budiž ticho ... a já rýpat nebudu.*
|
17.04.2005 00:00 |
K dílu: o k a p a t /a zase plachtit
|
es_sence
|
když mi někdo píše, tak povětšinou v ženském rodě, ale díky :)
přebrala jsem si to
dík za čtení
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu: es
|
es_sence
|
díky, f_moll
...
|
13.04.2005 00:00 |
K dílu: es
|
es_sence
|
budu noc
na ústupu
až tak je to tmavý?
ale díky inlajne, těšíš
|
13.04.2005 00:00 |
K dílu: es
|
es_sence
|
děkuju za čtení :)
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
Ty jsi přece ... exot.
Ahoj.
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
zvoněnka nebo jak se jí říká
nic proti, ale někdy mi přijde, že pod polštářem jsou víc k věci
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
Já bych si být tebou, Petře_Pane změnila i přezdívku. Stárneš, kloubní nemoci a tak; zavírat se do knížky je určitě náročné a wendy i ta druhá ... to už je na takového starce moc, nehledě na to, že tu máš další hrstě obdivovatelek a fanynek.
Víš co, udělat průvan.
Třeba být Oldřichem Novým, hm, to bych si nechala říct i já. Mrk. Elegán a i když neměl taft v každé situaci šarmantní. :)
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
Já si říkala, že to přijde. Taky jsem sežrala višňovej nanuk a byl výborný.
Jsi hutný, neboj; jen stárneš.
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
vidíš, jak to jde ...
hned píšeš tak nějak ... hutněji, řekla bych, co - nemyslíš?
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
Dobře. Podívám se do slovníku synonym, co to znamená "zajímavé", a jestli to bude něco jako hnusné, škaredé, blabla, tak ti všechny znaménka omlátím o hlavu. Jasné? :)
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
honzíku, povídám si, protože velká vzdálenost a neděle a etc.
jsem vyrazila na procházku, sousedovi pomohla dohonit kůzlata a nestěžuju si
Chceš něco říct? Ale je to hrozně tajný. Hrozně: tvé věty si občas pletu s matematickými vzroci, kde jsou samý znaménka; nehodláš do budoucna omezit omezit sem tam nějakou pomlčku? Pro mé krásné oči ...
____
Tak dobře, nehodláš. Vím, že mám hnusný oči, ale nemusíš mi to tak ošklivě vracet! :)
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
ale no tak, di ty :)
čekám na podzim
díky všem
|
09.04.2005 00:00 |
K dílu: vyleželá
|
es_sence
|
hosti x hosté?
asi ta druhá varianta ..., že? :)
|