17.08.2011 21:05 K dílu: Dítě mánemá
Díky všem.
08.02.2009 13:33 K dílu: z čeho jsi? mánemá
pozorovateli, nebuď krutý :) To je jako by tu najednou byly falčiny básně nebo kohokoliv jiného z té doby. Jsou už zarostlé mechem, vypovídají o době, o místu a o lidech a jejich čtení (nebo očekávání), ale že by byla chyba kritiků? Tomu nevěřím.
07.02.2009 17:54 K dílu: z čeho jsi? mánemá
vindale, díky za trefný názor - po třech letech se určité náhledy mění, tedy i pohled na vlastní básně; ale těžko se mi omlouvá (zvlášť těm, co jsem způsobila nějakou újmu, kterou cítím z tvého "achjo") spíše mi je proti srsti, že je - z čeho jsi - zase na očích a pro mnohé (chápu) je nepochopitelné, že má být nějakým indikátorem toho, co je na písmiči dobré; chci říct, že se za ni takto stydím, protože je hrozně divné, když se básnička líbí třiceti lidem, ale nedokážu (už z ješitnosti) to smazat, začít jinak - třebas zas od píky, jinak a zapomenout na nějaké formování devatenáctileté dívenky, která měla potřebu pod nickem mánemá stylizovat ženy, hrát si a vyjadřovat, jak to pro ni v tu chvíli bylo nejpřesvědčivější...chci říct, že poklonky mě už moc neba, ale ještě silné odsouzení mě dokáže bodnout pod žebra, ačkoli tuším, že je to oprávněné. tečka. díky za odvážnost
09.12.2008 21:09 K dílu: Vykořenění mánemá
ta je...
28.10.2008 10:30 K dílu: BERUŠKA mánemá
to je skvost:)
28.10.2008 10:28 K dílu: Tvým očím mánemá
Líbí se mi tenhle představovaný svět, který se mi pomalu rozkrývá před očima, jako když jdu večer domů a všechno je jiné a přestavěné; špička kostela se přetavuje do jiné sémantiky, nahota světla tvého okna... Občas ale mám pocit, že přiblížení se k přesnému vyjádření s sebou nese trochu odcizení, kamuflování na úkor prostoty. Dojmologie no. *
28.10.2008 10:20 K dílu: říkání o cestě mánemá
oslovuje mě
27.10.2008 12:48 K dílu: Přeji lásku mánemá
Je bez smyslu, ztrácí smysl, že? Hezky jsi to napsal, moc hezky.
25.10.2008 22:11 K dílu: Přeji lásku mánemá
Kritička s nickem Mánemá by si zasloužila od člověka s přezdívkou neroušek alespoň avízo, když už o ní mluví konkrétně. Nebo ne, neroušku...? Mánemá věří nerouškovi, že on dal tip za báseň. :) Ale argumentuje to slovy, které z básně nevycházejí. Těžko říct, jestli alespoň tušíš, kam jsem mířila. A děkuju maceše za vstřícnost. To, že souhlasím s dobrem, láskou a mírem, nemusí nutně znamenat, že maceše dám tip. Mě by to dokonce uráželo, kdybych dostávala paušálně jen tipy pro jméno (a skryté dobro) za kamarádství; to jsou snad i věci, za které se ty *** tipy nedávají, ne? Ale je fakt, že za chvílku bude se šesti tipy z průměrného díla na písmiči dílo hodné obdivu (nemyslím to zle...).
25.10.2008 13:41 K dílu: Přeji lásku mánemá
Já jsem zas míněně velice upřímně vyjádřila svůj názor. Po přečtení básničky mám ostatní čtenáře v podezření, že si z výše poeticky naladěného textu vyrobili svůj vlastní a ten následně ohodnotili. Chtěla jsem říct, že ta básenička sama o sobě je hrozná. (chybí tam vsuvka dle mého) To, co stojí za ní, je asi to, co čtenáře vybičovalo k tipování. Nejen, že by se básnička dala shrnout do nějaké "pointy", ale vlastně volné verše jsou natolik rozvolněné "vyprávěcí", že poezie, že tahle básnička k poezii...jen si říkám, že souhlas s nějakým mravním poselstvím se nemusí udělovat skrze tip, že projev kamarádství, solidarity a bůhvíčehodalšího se nemusí odrážet na počtech tipů. Asi by mi byla užitečnější ta zpráva, kterou jsem dostala coby odpověď, než celé tělo textu vložený na písmák, nabídnutý ke kritice a k tipování. Snad není můj směr myšlenek nečitelný a nikdo se neurazí.
25.10.2008 13:22 K dílu: Přeji lásku mánemá
Můj milý má jinou, ale já mu to přeji, ale on není šťastný, přesto mu to přeji...:) Tady se nehodnotí báseň, ale to, co z ní nejspíš vyplývá. To srdíčko a tak snad dál platí.
20.10.2008 22:24 K dílu: Dvě miniatury, jejichž charakteristickým jednotícím prvkem není alkohol. mánemá
*
16.09.2008 19:35 K dílu: z čeho jsi? mánemá
respektuji to, GeorgeGray a mrzí mě tvé troskotání
31.08.2008 21:20 K dílu: Fotka mánemá
Jsem na tom podobně jako mylenka. Ačkoli o takové povrchnosti, nehloubce probíhají velmi hluboké debaty, tak mám potřebu nesouhlasit. Předvídatelnost kritiky, hodnocení předkládaného obrazu, zaškatulkování, pokud mám použít opět jasná slova. Krása, krása a zase krása. Neba mě to soudit a už vůbec ne duši z plakátu, že pěkně děkuju.
31.08.2008 14:21 K dílu: Kohouti rana mánemá
bez diakritiky mi to ani omylem nepřipomíná poezii a jak ostatní píšou moc! a fajn, tak já jsem pocitově úplně na jiné straně, ale musím říct, že na té opačné straně mi to přijde suverénní (ona výpověď):), martina
01.07.2008 13:50 K dílu: šum mánemá
Jedna nula, Er. :)
23.06.2008 10:10 K dílu: Železniční mánemá
nacházím se ještě v polospánku, ale snad jsem našla zajímavý objev, jdu se dospat a slovy Sovy se ještě jednou vrátíme:) za tuhle *
23.06.2008 09:54 K dílu: Karabáče mánemá
*
17.06.2008 22:54 K dílu: Volavky mánemá
*
17.06.2008 21:58 K dílu: šum mánemá
já naštěstí ne:), dík, zboro
17.06.2008 21:04 K dílu: šum mánemá
díky tajemným kritikům:)
17.06.2008 20:41 K dílu: tma. mánemá
:) není, věř mi
17.06.2008 20:31 K dílu: tma. mánemá
já taky:)
17.06.2008 20:16 K dílu: oh my god mánemá
aha, někdo to považuje za argument k nevěření, ty to považuješ za miniaturu, když se to rozseká na jednojaké "verše"? klobouk dolů...
17.06.2008 10:35 K dílu: šum mánemá
díky všem Markéto a nechápu, obě vás tu ráda vidím:)
07.06.2008 15:27 K dílu: na sklonku jara mánemá
Občas slyším i kytky trapně růst. :) Básnička asi zdařilá, ale chybí mi v ní nějaký silnější moment, který by dokázal zaujmout. Vůně, ojedinělost, vzácnost oné cesty. Taková slova působí na mě vyhořelým dojmem.
05.05.2008 20:10 K dílu: sněhové jazyky mánemá
ještě jsou v tom jazykohrátky, ježková:)
02.05.2008 07:57 K dílu: tma. mánemá
díky vám, kluci:)
01.05.2008 22:33 K dílu: -1- mánemá
ryze praktická diářová básnička, úplně si představuji, jak v týdnu přelomového dubna/května, začíná to na prvního máje - to celkem vemlouvavé, ale už ne tak definitivní, nemiluju tě, nemiluju tě ve čtvrtek i v sobotu ne já jsem taky na přelomu dubna/května, jestli tu báseň přijímám, jestli ano nebo ne doufám, že jsem vyplnila představu o hlubší kritice:)
25.04.2008 09:29 K dílu: je zmámená mánemá
ahoj archie, už si tvou zprávu čtu tak potřetí, abych ti na ní odpověděla nějak inteligentně, ale je mi blbě, víš a tys to napsal moc hezky, tak já to nechám beze slov, ale s velkým díky
25.04.2008 09:24 K dílu: z čeho jsi? mánemá
čau archie tady už to musím říct nahlas, je to blbý, ale stále se mi hodně-moc líbí první verš, jak někoho znáš, třebas ho máš i rád a najednou řekne něco, udělá nebo se stane, kdy nechápeš, proč se tak stalo, že bys to do toho člověka neřekl - něco neočekávaného a ono to zastudí (že je to hezký?) když mi to nepochválí archie, musím sama no
19.04.2008 22:52 K dílu: Na půl plynu napůl žena mánemá
sem bych se chtěla vrátit; nejdřív jsem měla pocit, že je to maškarní \všechny tři díla, které jsem projela, obecně/, jen tak na úlek, aby ten oxymorón tam byl...jenže to byl takový pocit, který když větří dobrého autora, snaží se na něm (samozřejmě, že zas pocitově) nalézt nějakou slabinu tím chci říct, že když jsem tu zvostala o chvíli dýl, popřela jsem výše zmíněný pocit a objevil se jiný: nedělat, že cítit, nemyslet (stejně nic nevymyslím) a jednou se sem skutečně vrátit*
27.03.2008 15:47 K dílu: Ráno v koupelně mánemá
chybí mi v tom zrcadla:)
15.01.2008 00:53 K dílu: - - - bratislava/siete/česká výprava ;-) - - - mánemá
cinitele podrazeni byli samozrejme lide, ze ja dostanu za ucho
15.01.2008 00:51 K dílu: - - - bratislava/siete/česká výprava ;-) - - - mánemá
vlaky podražily, abychom a ic/ec jsou bez priplatku, zatimco sc je zazitek, ze:)
26.12.2007 11:59 K dílu: Vánoční ospalosti mánemá
Asi bych tam našla spoustu tvého osobna, ale nejsem hledač pokladů...trochu laděné do dada a ač chci nebo nechci, přijde mi to jako skládanka z průměrných písmákovských básní. Není to ale nařčení, spíš pocit, jak na mě ta báseň civí. Jakože ta báseň vypovídá, zdá se, něco o autorce (styl, vyznění...blabla) než aby vypovídala sama o sobě (ta báseň) směrem ke čtenářům. Jednou jsem taky v básni použila levé oko (a smála bych se na tebe levým okem, protože v tom pravém jsou jen blbosti:); volně vytáhnuto z hlavy.) Prostě si myslím, že to má všechny atributy dobrého textu, dokonce pečlivě vybraná slova (dalo by se polemizovat, ostatně jako se vším), ale chybí tomu výrazný podpis, šmrnc, šťáva, přitáhnutí, autorství nebo jen stopa po vyjádření a nebo optický klam pro nás čtenáře, že je to báseň a basta fidli.
13.12.2007 14:10 K dílu: Zlomkobraní /2/ mánemá
chlapci a chlapi se nám už také pobačkořili - když nakupují sazenice na jaro; ten existenciální podtón mě svírá škrobeností, nevnímám to jako silný zážitek z básně, spíš jako železnou konstrukci, která se těsně uzamkla a tenhle styl básně, ta výpověď by měla být o uvěřitelnosti a druhá báseň či druhá část básně...sic to zní jak hlášení z průmyslové kamery, ale aspoň že existuje nadhled:)
09.12.2007 21:46 K dílu: Fiktivní korespondence mánemá
K autorovi: doufám, že se potkáváme poprvé, těší mě. Senior to vystihl celkem trefně, akorát se nechal zlákat svým projevem a osobou natolik, že tu hraje možná poslední dopis neznámému. Ale dal si záležet. Ten básnický dialog mě uchvátil, výrazové prostředky nezastřešené jedním stylem, jedním rukopisem mi příjdou na místě (jednou archaismus, podruhé hovorový výraz...; jakoby žádná stylizace do "čistě" zaškatulkovatelné formy). Už jen to "vidím", zprostředkované oči, které suplují rozhovor. Já vidím a ty vidíš, co chci, abys viděla. Obrazy. Musím říct, že ač to třeba nedokážu přesně pojmenovat, co to bylo a proč se tak stalo, ten text mě oslovil. A to se mi v současné době době na písmiči stává vzácně - jen tak se začíst. Dal mi pocit, že autor chtěl něco sdělit a jestli sdělil úplně vše, to nedokáži říct, spíš jen, že to není balast. Zvedám ze země.
02.12.2007 10:02 K dílu: z vody pít! mánemá
kapitane, jak to čtu, tak to není nejspíš úplně tvá chyba, že nechápeš. Ale díky za čtení, fakticky. úsměv
26.11.2007 16:55 K dílu: Jeden den mánemá
Právě jsem si šikovně smazala zprávu, která byla o těchto básních. Začnu znovu. Psala jsem ti, že v průběhu několika po sobě jdoucích let jsem naflákala tuze moc básniček a je samozřejmé, že některé mám dosud ráda, ale na druhou stranu se najdou i z té druhé skupiny, které hodnotím shovívě, protože i když tam vidím pořád "obsah", kontext se mění a pak i celé nazírání na TO. Tím chci říct, že si myslím, že tyhle básně jsou jako stvořené pro návraty. Už pro tu jejich hravost, jako bys je viděla z ptačí perspektivy a pak si to v hlavě sesumírovala a vzniklo TO. Bez násilí, pro radost. Dost možná. Ale! Nehodnotím tebe, ačkoli tě tam může někdo hledat a nacházet, čtyřka pro mě zůstala na cestě "mustrů". V každé předešlé básni můžeš vidět, cítit, hmatat, ale čtyřka je pro mě (ooo, diplomatíme) zářným příkladem, jak si leštit básnické kopí a pak hrotem vepsat pravdu. Fuj. Je to rádoby poetika, takových už jsem četla - na tenhle způsob dost. Paradox, vrůstání, srůstání a nakonec prorůstání - titititi. Takový výběr slov měměměmě snad upozorňuje na to, jak být poezii ještě blíž, ale ve skutečnosti dál. Možná hodnotím tuhle báseň s okolím dalších vypíglovaných básní, možná, že podle sebe hodnotím tebe. Za to sorry
20.11.2007 15:30 K dílu: sněhové jazyky mánemá
Díky za vzdělávání a především za to, že hodnotíš básničku a přitom se nebojíš použít vět. To je tady skoro bych řekla odvážné. úsměv Píšu si. A propo, na skládání jsem moc nebyla a básníkem nejsem. Ale to je diplomacie. Dík za čas, vážím si.
20.11.2007 15:25 K dílu: tma. mánemá
... Ano? Díky všem.
29.09.2007 13:59 K dílu: Není.. mánemá
jesterko, básně sypeš z rukávu jako předzvěst chumelení, jasně, co mi je do toho, do toho mi je akorát, že trochu závidím - v mých očích má ještěrka v té záplavě básní málo básní, které už nebudu chtít číst a ta druhá většina je silná, co se týče náladovek; imaginace není urputná (skoro se mi chce říct básnířská) nemám důvod nevěřit, že to tak není, to už spíš věřím tomu, že čtu básně autorky, která má co říct
28.07.2007 15:35 K dílu: . . . v bílém tichu mánemá
irituje me to asi je to, jako kdybych mela predsudky a ty musi byt za kazdou cenu naplneny; basen je snad o stretu - ten tu je (ja x basen); basen je o vyvolavani cehokoli (taky splnuje), ale kdyby byla zarazena nekde ve sbirce (v knize) - je to troufalost, ale nezaujala by, preskocila bych ji takze basen to je - muj zaver, ale vidim v ni spise osnovu, navod, jak napsat dobrou uvahu na tema - grafika, otazka, tecky,...spatny uhel pohledu, muze rict kazdy, ale ja se s tim netajim, moc dobre to vim, a proto se s tim ostatnim nezaraditelnym nedokazu upokojit, srovnat; zni mi jako kulturni zprava z minuleho tydne...na druhou stranu nemuzu rict tohle je spatne a tohle je dobre, nejsem ten ukazatel - jen mi proste nesedla a mimochodem, rada te tu opet potkavam
08.07.2007 17:50 K dílu: Pak taky mánemá
vis jak to citim? pro me jako vytrhnuti z toho, ze vlastne nevim, co chci, co dal a podobne ruzne zavazne otazky zivota; jak banalni, ackoli si nedelam nadeje, ze me to vytrhnuti driv nebo pozdeji zase zaplavi tim "nic", ale i tak dekuju za ten okamzik nevim cim to, ale silne...silne to kafe*
22.06.2007 21:33 K dílu: Nedělo... mánemá
ještěrko, chodím si k tobě číst tuze nepravidelně a vždy jsem nějak é zdrblá, ale většinou mě víceméně potěšíš. Všímáš si detailů. Kdybych tohle viděla, myslela bych si, že ten svět (někde za oponou, za/pod papírem) je příliš pestrý; ten pohyb za pohybem. Skoro každý pohyb by vydal na jedno dějství. Na druhou stranu (a vím o tom protiřečení si) nevykresluješ věci, že bys malovala básnický obraz. V tomhle smyslu je to pro mě formální, ale nahuštěné, vrstvené na sebe, že i to, co ukazuješ, vidím nově. Jakoby poprvé.
12.06.2007 12:53 K dílu: Dřív než ráno mánemá
v olomouci teď docela často pobývám, ani jsem netušila..:) tudíž jsem trochu ovlivněná, víš, v tvém pojetí mi místy klišovitost nervy necuchá tak tak
06.06.2007 14:50 K dílu: VIII. mánemá
Okružní plavba - kolem čeho vlastně křižuje? Vidím obrazy, mám představy, ale pevný tvar, silný hlas, který by ke mně promlouval? Toť asi to bezvětří.
03.06.2007 09:54 K dílu: Jednou mánemá
*
27.05.2007 18:41 K dílu: mánemá
to jsou mi bludy..., ještě něco, viktorešefčíku?
13.05.2007 11:09 K dílu: Pršelo mánemá
nad hlavou mi tečou mraky, trochu surrealismus, trochu nevyvážený moment vůči celku oblíbeným autorem zůstáváš, natuty (nějak se mi nechce využívat vykřičníků a jásat, ale nadchla mě tahle báseň - pro to, jaké se vybrala místo - o čem píšeš, jakým způsobem a jak to vyznívá - tak akorát pozdě)
13.05.2007 11:04 K dílu: (ne)vzpomínání.. mánemá
ostré třísky, ušmudlaná kolena, počmáraný chodník, nejbělejší mraky, zrezivělý plot a ulepený prsty - dnes to přesáhlo mou míru únosnosti; vidím sice, že nechceš hlubší - a tak se o ni samozřejmě ani nepokouším, ale tím JAK je to napsané - že mě to odradilo, nemám už vůbec chuť pouštět se někam dál, hledat významy a nechat báseň působit. Jsi můj oblíbený autor, protože cítím, že píšeš sama za sebe, že je v tvých básních osobitost, vlastní pohled, ale místy to bojuje s takovým omítnutím jen nabílo a střela naplano, jen aby byla...
29.04.2007 19:22 K dílu: ..a jednou.. mánemá
Já tě taky pochválím, jestli můžu, milá ještěrko:), protože jsi chvílemi balzám. A ten potřebuju jako koza drbání.
23.04.2007 22:32 K dílu: v sobě splav mánemá
Mariane, nevím ... co říct. Ráda tě tu vidím. Ne pod básničkami, ale tak. A ne tu - na písmiči, ale tak. Musíš vědět.
15.03.2007 21:40 K dílu: v sobě splav mánemá
Aha.
15.03.2007 14:55 K dílu: v sobě splav mánemá
to vypadá jako kdyby tahle věc po roce a půl zmrtvýchvstala či co, každopádně děkuju za čtení
12.03.2007 13:02 K dílu: v sobě splav mánemá
dík
10.03.2007 15:44 K dílu: v sobě splav mánemá
Markéta: děkuju; já se sem chodím čas od času přihlašovat a nestíhám žít tak rychle se měnící písmácké tempo:) hezký den!
18.01.2007 17:18 K dílu: -sentimentální, neboť je to někdy potřeba- mánemá
sedla mi
02.01.2007 16:37 K dílu: pismacka sbirka mánemá
1)jde zde vždy o vztah předělu verše a vyjádření samotného musela jsem chvíli přemýšlet, abych pochopila, oč vlastně jde...(šlo by to lépe formulovat - pro ty natvrdlejší) detaily neznám - pouze informace odtud, a jestli se dají o knížce napsat takovéhle věci, pak za to nejspíš stojí; dík
23.12.2006 23:55 K dílu: Ještě letos.. mánemá
Přestože snaží jen nedopalky do kašny - prostě nerozumím; jestliže kurzívou chceš oddělit, zvýraznit a vyčlenit text z toho ostatního, pak já si vyberu jinou možnost - pro mě by tam vůbec nemusela být...minula se se mnou i co se týče naladění
23.12.2006 23:37 K dílu: MÁ NEMÁ mánemá
vlastně ani nevím, proč jsem sem vlezla; úsměv Slova sama o sobě hezká, ale na báseň to ještě není...(abych si příliš nedovolovala, tak přidám něco: dle mého). Tikot sedmikrásky? Nový vhled? Ale...? Tak ahoj.
15.12.2006 17:28 K dílu: Připozdíno mánemá
povedlo se.
15.12.2006 16:43 K dílu: Víc... mánemá
tak tohle je už jiný kalibr, teda! pobavilo
15.12.2006 16:42 K dílu: Vzpomeň! mánemá
kdy měnila jsem polohu víc k tomu asi ani nemám co dodat...
15.12.2006 16:38 K dílu: Jak? mánemá
dobrý; celkem to konec zvládl, už jsem se bála, že tam nafackuješ ještě něco růžovějšího než tu samotnou růžovou zahradu rozhýbat kosti, poetko a mezeru za čárkou
28.11.2006 11:48 K dílu: nad ránem mánemá
prostě se mi tvá imaginace, tvé pohledy líbí, nemůžu si pomoct, co někdo nedokáže užvejknout - jeví se mi jako poměrně ucelený obraz, ke kterému přichází každý sám a se svými pocity ho dotváří ***holé topoly***
22.11.2006 10:37 K dílu: dvě piva a trocha krabicovýho z benzínky za 42? mánemá
přijde mi to hodně zajímavé, i v tom smyslu, že z té básničky nevyčuhují manýry, jak psát o ničem, jak vrstvit nevrstvitelné a podobně; výraz jednoduchosti se mi líbí jestli si vzpomenu a ráda bych si vzpomněla, vrátím se...
17.11.2006 16:43 K dílu: Dřív než naposledy mánemá
Už přesubtilizováno jest. Radši bych si to jako čtenář pořádně vychutnala, než četla, ačkoli si nejsem jistá, zda se v těch slovech na mě nekuje podraz. Výběr slov se mi nelíbí, zbytečné opakování tu není zpěvné, nenapomáhá gradaci a ta abstraktnost, kdy nevím vlastně, CO to je (nemyslím: co tím chtěl básník říci?), mi přijde jako vaření z ničeho. Tím se nechci nikoho dotknout. Po prvním přečtení bych nejspíš řekla: hezké, hezké to skutečně je (ale!).
17.11.2006 16:36 K dílu: námořníkovo rande mánemá
JO! Jako zpráva posledních čtyř veršů ... to ostatní mi tu supluje nepovedené kulisy.
17.11.2006 16:31 K dílu: Jak se krotí žena mánemá
nejdřív jsem nevěděla, jestli se usmívat nebo se hrozit jenže: spolu s fontem a kategorií to má své místo, jo, líbí se mi - pro radost; takže nakonec se usmívám - díky
09.11.2006 20:51 K dílu: Moje rána na Vysočině (1) mánemá
celá básnička mě usadila, jak jsem přišla zvenčí... až si říkám, že je to na tyhle vody stojaté škoda, no
01.11.2006 16:53 K dílu: z čeho jsi? mánemá
martinez: díky za zastávku
03.08.2006 17:48 K dílu: sněhové jazyky mánemá
aha, díky za čtení
05.05.2006 11:31 K dílu: tma. mánemá
děkuju moc všem
01.05.2006 16:39 K dílu: Oni. mánemá
děkuju
20.03.2006 13:19 K dílu: Dítě po dešti mánemá
hm, dobré to asi ta představa rozvěšeného prádla
09.03.2006 14:25 K dílu: sněhové jazyky mánemá
jehehemane, máš recht;) asi na tebe dám díky za čtení všem
16.11.2005 00:00 K dílu: mánemá
díky, hai_mal, za čtení těší mě
29.07.2005 00:00 K dílu: mánemá
mě tvá slova taky nenechávají v klidu, kdybych rozluštila alespoň ten úsměv ... (úsměv), ale ptát se nebudu děkuju
01.02.2006 00:00 K dílu: netakzvaný host mánemá
díky vám za čtení, vážení Jsem alternick dalšího alternicku - přesně tak, jak tvrdí Natasha. Ale vadit by ti to nemělo, je to ještě hodně autorů k objevování ... Tohle mě už tu tolikrát odradilo číst a číst; na druhou stranu se tím trochu potvrzuje to, že písmák je (mimo jiné) o kaštanových vlasech a pomněnkových očí. Dobrá diskuze. Markéto, nechápu a další, díky vám, že mě pořád čtete. Že z toho výtvoru dokážete něco vykutat. Přečíst. Je to ohrané, vím, ale z té velké záplavy autorů-čtenářů jsem ráda, když se někdo i vrátí ppodruhé, potřetí..Hoj.
07.01.2006 00:00 K dílu: netakzvaný host mánemá
děkuju
11.12.2005 00:00 K dílu: ... mánemá
překvapuje mě ta čistota vyjádření, jednoduchost, a přeci báseň bere dech*
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
Vnímáš to dobře. Myslím, že když je v tom ta rychlá reakce, může se mi také ledacos vyjevit, ukázat. Ale když si dáš na čas, tak je to - možná - dobře pochopený, ale už tá báseň má konečný tvar, nijak se ti nebude měňavkovat.
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
:-)
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
nechápu, tenhle dialog mě baví, nechci tu žádný erudovaný kecy psaný z patra :)
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
hm, koukám - ono je to fakticky takový nedořešený - utápět se v samomluvách, ale myslela jsem topit - a spálit, mít čistý stůl, už není důvod chodit ven být zavřeni ve svém malém světě a užívat si idylu
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
Protože mě všechny texty s nádechem Vánoc s***, tedy i tohle. :) Jako fraška, účelový. Skafararix, dík.
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
hai_mal: moc děkuju nechápu, rozhodně mi to nevadí Dnes jsem si právě zatápěla, ale vyčudila jsem celej barák. Stane se. Myslím, že upřesnění kategorie trochu napovídá. Není proč chodit ven. Taková mlhavá iluze krásy.
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
Sníh teda doma ne! Zásadně sníh venku! :)
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
Uhlí i dřevo. I trochu sněhu.
11.12.2005 00:00 K dílu: Oni. mánemá
*******, nechápu, dík :)
10.12.2005 00:00 K dílu: mánemá
Každý sám za sebe asi ví, jak spěje k té smrti.
10.12.2005 00:00 K dílu: bez názvu mánemá
ještěrko, dám si tě do oblíbených a uvidíme, co to udělá nedořečenost v básni trochu napíná, podle mého, zbytečně ale jinak se mi to moc líbí*
10.12.2005 00:00 K dílu: vesnice kde ne mánemá
a já bych se pořád nenadechovala a a a bych jednou vynechala ale jen kdybych byla autorkou: lehký popis, který neuráží - pouze nastiňuje, a to velmi dobře vesnice: to je mi blízké téma; zprácováno jednoduše - žádné krkolomné kejkle a autorka nežádá hlubší kritiku - u mě je to vážně! dnes z mých čtených nejlepší báseň * uf, jsem moc ráda
10.12.2005 00:00 K dílu: tančící bolest mánemá
Vyrytý neznámí slova? Proč? TA slova! Podobná díla bych s prominutím poslala s doporučenkou do háje. Za prvé to není jasná zpráva. Spíš zbabělost, ale to už záleží na každém z nás. Asi to dopadlo dobře, že o tom ještě píšeš ...
10.12.2005 00:00 K dílu: aha mánemá
Nepsala bych jen tak a alou bych to poslala Leošovi. Byl by z toho Nápad, který tě napad´. Hit. Zasmála jsem se, děkuju.
10.12.2005 00:00 K dílu: Dávej si pozor mánemá
hysterie velmi inspirační a četla jsem, víc říct asi nedokážu
10.12.2005 00:00 K dílu: Kritiky pozorovatele mánemá
kdybyste šli radši číst povídky, abychom si nemohli příště (!)stěžovat, že nemáme dobrý kritiky, natož ty blbý, protože se to všechno hádá a nebo si nacvičovat ty "pravý" a nenapadnutelný názory hm?
10.12.2005 00:00 K dílu: Kritiky pozorovatele mánemá
Děkuju už žádná avíza, jsem syta. Jen vám chci říct: 13.323, kdo napsal tolik kritik, reakcí ať pod své dílo nebo v komunikaci s někým jiným pod jednou přezdívkou? Kdo? Ukažte se. Vždyť je to většinou tak, že napíšeme pár - někdy jen svým oblíbencům, jak se trefili do té noty a rychle si sedneme na bobek a čekáme, čekáme, že někdo zazvoní u našich dveří. Sorry za plurál, ale jsem přesvědčena, že to tak skutečně je. Nejen u mě. Chápu, že v takovém čísle bude dozajista hodně smajlíků, vět o počasí a krátkých sukní. Hlavně, že ono je to lehké se dostat do davu a bič sviští. Pozorovatel baví i s tím počasím, ale tenhle canc vážně ne. Takže opravdu děkuju, jsem syta!
Nahoru