08.11.2009 12:53 K dílu: Šmajchlkabinet Verni
to se stává vždycky, když to tady dávám v opilosti, pak to ani nečtu, děééékuji za korekturu
08.11.2008 15:53 K dílu: Smyslem je pocit Verni
jo a nikdy se mi nechce číst všechny reakce a diskuse, tak koukám že už jsi na většinu námitek odpověděl předtím, ale nechápu že jsi obdržel tak dobré ohodnocení, myslím, že tě to v tomhle případě musí až srát ne?:))))
08.11.2008 15:47 K dílu: Smyslem je pocit Verni
no já ti nevím:) za prvé mi to přijde spíš jako výňatek ze seminární práce na nějaké škole a oboru, který nemá v podstatě význam a studujího lidi co mají příliš mnoho času; za druhé tam píšeš něco o tom, že chceš rozumět srdcem a o neodemknutelnosti sdělení racionalitou, ale v tom případě se dopouštít toho co sama odsuzuješ,:D za třetí je to blbost(podle mého názoru, v jednoduchosti sdělení je genialita a srozumitelnost je základ, jinak je ta složitost všechna jen manýra, a manýry jsou to nejlevnější zboží ze všech...) hlavně to s tou jalovou sdělitelností si naservírovala uplně sdělitelně, skoro až jalově, tak mě tedy napadá zda to nebyl záměr, a v tom případě bych tvé dío ocenil z hlediska sdělitelnosti a srozumitelnosti jakožto geniální, ale z hlediska poesie nic moc, za třetí rád nasírám lidi:D (a hlvně nepíšu tak dobře jako kritizuji..:D)
07.11.2008 01:06 K dílu: Sestra Verni
snad ho neodsuzuju, spíš mi to přijde prostě smutné, zbytečné, ale jak říkáš, těžko vidět do druhých, ano, myslím, že hrdinství bývá někdy prostě žít, protože je to někdy to těžší
07.11.2008 00:56 K dílu: Bydlí ve mně Verni
máš cit:)
06.11.2008 11:59 K dílu: Sestra Verni
ach jo, vykašli se na mně, jsem hloupý:) občas mám denblbec a nemůžu si pomoct a pak napíšu něco co ani nemělo smysl.)
06.11.2008 11:56 K dílu: Je klid Verni
no tedy:) musím říct, že jsi mě dostala, takhle doboru kritiku jsem už dlouho nedostal(mylsím jako věcnou) protože jak tak o tom přemýšlím, tak král toužící po grálu by volat o pomoc měl.) to by se asi mělo že
05.11.2008 23:16 K dílu: Sestra Verni
jako za to že se někdo přeřízne fetem a pak to ve smažce skončí, proto je hrdina?:) to je spíš smutné, to by pak byly slamy plné hrdinů, a to nejsou, víš kolik lidí se přesmaží a pak se zabije? a nikdo o nich neví nic a ani se nikdy nedoví, a určitě to nejsou hrdinové, (drogy jsou svinstvo, protže nemají nic společného s vůlí, je to většinou hlavně záležitost chemie) člověk který trpí ale bojuje, to je hrdina, pořád veslovat , pořád veslovat, pořád veslovat, dokud svítí maják, pořád veslovat, neskočit jen tak přes zábradlí, sory, ale na tohle mám názor utvořený dost dlouho, mnohem víc si budu vážit chlapa co přišel o všechno a teď dělá v komunitním centru za mizerný šunt a živoří ale snaží se, než borce co se usmaží a žehrá si na život, taky jsou lidi co jim mina v burundi utrhla obě nohy a mnohem horší věci, než asi zažil Kurt, nic proti němu, jneom mi vadí tyhle kulty(vytvořené hlavně reklamou vydavatelských medií, víc dobrých zpěváků v 70 letech se zabilo, třeba ten týpek z Menčestru, a kdo o nich dneska ví?...
31.10.2008 13:41 K dílu: O starém Jakubovi Verni
díky za korekci! jo, co se týče zařazení, vzhledem k rozsahu jsem prostě zvolil tuhle variantu, a co se týče sytlu nebo slohu, tak jsem vycházel ze starších věcí jako je Beowulf a taková ta raně středověká epika (mělo byto celkem odpovídat co se postupů týče... ta někdy jako by tu neurovnanost navozuje, ale vesměs je to záměr
28.10.2008 13:27 K dílu: o květinářkách a zelinářích Verni
vindal drámo: :D dobrý komentář :D teda vzhledem k tomu dětskému textu, trochu přisprostlý, ale pobavil no jasně, dy´t jsem psal, že je to pro radost:D a na jednoduchosti nevidím nic tak strašného, já myslel, že je to jako milé :) :D díky za komentáře a za ohlasy, příjemné i drsnější :D
26.10.2008 23:57 K dílu: Fotografie z dovolené Verni
hezká, skoro by mohla být pro děti (a poesie pro děti je těžká věc) T
26.10.2008 23:54 K dílu: Voněla tak krásně Verni
je to krásně srozumitelné a jednoduché, a přitom to není blbé a člověk se dokáže vžít do hrdiny, máš to tam čeče
26.10.2008 23:51 K dílu: Relaps Verni
myšlenky jsou stranou, vtrhnout zadní branou? to už je fakt síla čoveče, jako asi chceš psát syrově
26.10.2008 23:45 K dílu: Nečitelná Verni
v tom případě to dostává nový rozměr, mnohme lepší a zajímavější
26.10.2008 23:42 K dílu: SONET Verni
chceš se projít po paříži bez duše? tu bych si radši vždycky bral ssebou jako doklady(to mi tam vadí) odpadky a benzín v řece jsou příjemně syrové
26.10.2008 23:38 K dílu: Nečitelná Verni
na poesii to je právě moc terpaie, asi tak
26.10.2008 23:37 K dílu: Nečitelná Verni
fajn že je srozumiitelné co tě trápí, pro mě je taky psaní spíše terapie, te´d tak přemýšlím jestli ale právě tohle není káme úrazu, nikoho moc nezajímá terapie, i když nevím co by na to řekli geniální básníci
25.10.2008 14:28 K dílu: Víra Verni
nevím, to neřeším, většinou mi říkali že u svých věcí moc přemýšlím, tak už snažím nepřemýšlet tak moc
25.10.2008 01:05 K dílu: O sněhu a plamenech Verni
a nejde mi to:)
24.10.2008 23:37 K dílu: O sněhu a plamenech Verni
ale s tím že u mě převažuje snaha o mylšenku, a moc se netrápím nějakou sevřeností nebo sourodostí, máte pravdu, snažím se balancovat mezi citem a rozumem
24.10.2008 23:31 K dílu: O sněhu a plamenech Verni
hele tuhle věc jsem napsal podle pocitů asi za 10 minut tak mi tu nevykládejte něco o přemýšlení, jenom jsem chtěl aby v základu to dávalo jakš takš smysl:)
16.10.2008 01:47 K dílu: Jak jsem potkal slůně Verni
to máš sakra pravdu
16.10.2008 01:35 K dílu: Jak jsem potkal slůně Verni
žech su zvyklý, jiny to sebou tam je, zásadní, ale díky za upozornění, pravidla českého pravopisu moc neřeším
16.10.2008 01:23 K dílu: Jak jsem potkal slůně Verni
řekněme že tě využiju jako korekturu
16.10.2008 01:22 K dílu: Jak jsem potkal slůně Verni
to se stává
15.10.2008 00:40 K dílu: Tiskař Verni
děkuji, je pěkné vidět že si někdo všimne mojí práce
14.10.2008 03:21 K dílu: Dancer in the Dark Inspiration Verni
steel-kře stalkře, steel-kere, stalkere, Tarkovsky, e! :D
14.10.2008 03:17 K dílu: Co se mnou ? Verni
írán je krásná zem
14.10.2008 03:13 K dílu: Blízká setkání třetího druhu Verni
líbí se mi že jsi pochopitelná a jasná, radiálně axiální paprsky mě trochu pobavily:D a mám dojem, že G-bod neexistuje
30.06.2008 12:33 K dílu: ...a stejně pořád... Verni
nelíbí se mi hlado(ý) město, ale to je dorbnost, poslední sloka moc citu, viz H, jinak to je docela zajímavé(vlastně nevím co si mám myslet) asi dost osobní
30.06.2008 12:22 K dílu: Otokate, příteli, proč nikdo nic nechápe? Verni
mimésis miméseos, chamraď herecká, ve tsředověku se jeno váleli s děvkama, to samé dělali žáci univerzit,(což mě zarazilo) tehdy to bylo běžné,(a pak uzavřít sńatek, hrůza to postavení ženy, a naposled jsem četl Markétu Lazarovou, to je taky kousek) pak přišel novověk, tak se to trochu zlepšilo, a dnes, poté co jsme na duchu snad vydobyli vítězství i pro obyčejné lidi, se vracíme zase zpátky, ach platóne chamraď herecká
23.06.2008 15:21 K dílu: Jedný cesty jeden křik Verni
je to tam! jazyk co mám rád (no jsem staromodní)
23.06.2008 15:17 K dílu: Emfáze Verni
jo s tím pískovým královstvím a hořícími zahradami, v písku je křemík v podstatě, by to do toho sedělo
23.06.2008 15:16 K dílu: Emfáze Verni
a třeba jsem hloupý a nevidím to v těch obrzech, to je taky možné, a začínám mít podezření že je to fakt, už jsem ho měl dřív, a teď to přichází čím dál častěji:D jak to blyo s tím prevertem když mu někdo řekl že jeho básně nejsou žádná poesie, odpověděl, že už delší dobu má taky to podezření a že konečně se mu to potvrdilo, a že se podle toho zařídí:DDD
23.06.2008 15:14 K dílu: Emfáze Verni
proč pískové království? začínám mít z toho toiž dojem, že dáváš na odiv kupředu víc manýry záhandposti slovního psojení, a že obsah už se prostě vytrácí a ten se pak snažíš toto, zachránit nakonec položenou otázkou, nějakou, , jakože má smysl, pro tebe asi jo, ale my to tu fakt nerozklíčujeme, pro mě moc odsmyslněné:D
21.06.2008 16:11 K dílu: O dospívání Verni
jo hele to že nesouhlasím s postoji ještě neznamená že mám pravdu, a vůbec v pohodě, jenom bych se s tebou asi pohádal.)) ale ta báseň je pro mě aspoň jedna z mála jojo
21.06.2008 16:09 K dílu: O dospívání Verni
poslední sloka (huh,,,,) nevím co říci, oposlendí sloce, řekl bych že to je fakt poesie, poslední sloka, těžší kalibr, jemná a sdělná a krásnáááááááá, jako báseň to sedí skvěle celé, myslím tou jednoduchostí jak to říct, pěkně jde od slova ke slovu od sdělení ke sdělení a to celé dohromady tvoří něco víc než je obsaženo v dílcích :D (trocha emergence) ale se samotným obsahem zásadně nesouhlasím (cizí planeta? to je kec, panečku to je kec, a do too všeho bukovský? ououou pozér) tak ti nevím jestli jsem tě potěšil nebo ne.)) mě ale potěšila zahle báseň, a skládám hlubokou poklonu za poslední sloku (připoměla mi wolkera)
21.06.2008 16:01 K dílu: Skrz noční blouznění Verni
hele už jsem chtěl rozepsat nějakou kritičtější kritku, ale pak jsem si řekl, proč? atmosferu to pro mě má, a to je super
21.06.2008 15:52 K dílu: Chybíš mi, má milá - nemilá Verni
já nevím, asi dobrý, krásné jemné momenty, zbytek je pro mě zásadově nesrozumitelný
21.06.2008 15:50 K dílu: Chybíš mi, má milá - nemilá Verni
strašně se mi na tobě líbí ty krásné malé jemnosti (ticiánovy vlasy, na stropě pruhy slunce, to je něco pro mě tyhle popisky které jsou nabité vší skutečností a ty kecy kolem jsou už pak výmysly) ale filozofii bych do toho moc neplet, jako zpoveď je to asi stoprocentní, jako báseň je to pro mě ale jenom na pul (jsem staromodni asi a nechci nikoho ovlivňovat, a sory že pišu svoje nazory i když by asi bylo pro mě jednodušší kdybych je nepsal) mě nepřijde poetické položit jemně verše o lásce a pak do nich začít plést nějaké osobní problémy a analýzu a psychoanalýzu a "filosofická" témata, prostě bych raději jemně nebo hořce nebo naléhavě popsal co ctítím, a bez filosofie(ani nevím ž jsem se do toho zamotal.)))
30.04.2008 12:47 K dílu: S otcem Verni
vychováme syny? to nemužu rozklíčovat, ale jinak to má smysl:D s tátou na pivo jsem tay nikdy nebyl, je skoro abstinent a navíc strašně přísný a furt prudí:) jdu se kouknout na honzykova tatíka:D
30.04.2008 12:40 K dílu: Vojíř Verni
tipo
30.04.2008 12:40 K dílu: Vojíř Verni
dobré, ale spíš na povídku:) jinak jsem se výborně pobavil:D
30.04.2008 12:37 K dílu: Bdění Verni
já su taky J.V. ale nevím teda jestli to je pro mně, jinak mi to přijde celkem bez myšlenky, řekl bych víc zapracovat na poetntě, (sám s ní mám dost problémy teda, ale víš jak, kritika je vždycky lehčí:)
29.04.2008 04:20 K dílu: fiche-moi la paix Verni
a je mi tu žízeň, pěkný obrat, osobně bych byl víc syrový, oddělení pro popálené (SUPER!!!!!!) panenky(cože????? jaké panenky, nasrat...to jsou klišé) nenávist k životu????????? proč? nic zásadního tam netvrdí aby nenáviděl život, ješiš , tak silná slova:) si strašně intimní, to se mi na jednu stranu líbí, že vycházíš jakoby ze skutečnosti, na druhou stranu, je to terapie pro uplakánky, a myslím že vím co je fuj, a že jsem si taky šáhl (a hlavně, neber to jako nějaké kritiky, jenom říkám svoje názory:) píšeš dobře, což oto
29.04.2008 04:10 K dílu: traitre Verni
rozvaliny domu ANO kde zníval náš smích NE, na rovinu, mě se přestaly líbit ty klišé témata o zlomených srdcích a trýznivých nocívh a hlavách které se topí a utopencích které ty hlavy pojídají v sutinách hodin, ble, takže ne, i když se to čte dobře a skoro se mi to samo vnucuje že je to dobré, a taky že je, ale to téma, už ne
29.04.2008 02:27 K dílu: Světci ze sídlišť a hospod Verni
to jsem si zase pustil hubu na špacýr:D ok, někdy prostě ujedu, ale spíš jsem chtěl říct, osobně dávám přednost jednoduchosti reality, než její mysticitě, a pravdě srozumitelné v básni (i když toho nedosahuju)
29.04.2008 02:25 K dílu: Světci ze sídlišť a hospod Verni
no teda troufat si psát o takových věcech, tak to teda nevím, někde jsem četl že mysticitu zkutčnosti zachycenou nemužeme předat, a že básníci ji tím že se o to pokoušejí, jen lámou, předtím jsem seděl v ložnici a snažil se něco vyjádřit slovy, a zjistil že to prostě nejde, a ještě ideální ideály )to mi zavání platonismem) a vůbec...tak do tohohle bych se teda nepouštěl houbou na špacýr
11.04.2008 23:00 K dílu: ..a jí, uslzený Verni
tak má starý stylový gramofon ještě na kličku a pružinu, elektřinu vůbec nepotřebuje:)
11.04.2008 00:17 K dílu: TOMU, ČEMU VY ŘÍKÁTE LÁSKA, JE VLASTNĚ JEN VÍCE, ČI MÉNĚ ČASTŠÍ MASAKR POHLAVNÍCH ORGÁNŮ... Verni
chci říci že se mi to líbí:DDDDD
11.04.2008 00:16 K dílu: TOMU, ČEMU VY ŘÍKÁTE LÁSKA, JE VLASTNĚ JEN VÍCE, ČI MÉNĚ ČASTŠÍ MASAKR POHLAVNÍCH ORGÁNŮ... Verni
respet srozumitelnosti, velký respet!UGH
11.04.2008 00:12 K dílu: Zatmění Verni
dobrá atmoška
11.04.2008 00:06 K dílu: ..a jí, uslzený Verni
mramorová klenba spolubytí, tak s tou jsem se chvíli pral, ale nakonec celkem zassedla na své místo, jinak, ANO, dávám si tě do oblíbených jako druhého tady:) jsi rád?:D
11.04.2008 00:00 K dílu: Zvrácené slovo Verni
dobře to vokecat taky není k zahození, ty bejku, tos mi to zase dal:DDD s tím prostorem pro domýšlení to bude ono:) ale jinak z původní antipatie se pomalu stla docela zanícená potřeba odkrýt významy, takže se dá říct, že tvoje činy mají progresivní průběh působení:) jo:DDDDD
10.04.2008 23:51 K dílu: bílý prach tancem odvátý Verni
klapání a rytmus koleček v tom slyším, takže OK
10.04.2008 23:11 K dílu: Ritornely Verni
dobrý
10.04.2008 22:48 K dílu: Nepochopená Verni
teda nerozluštil jsem kdo to mluví, ale řekl bych že máš myšlenky, ale zatím ne uplně formu
10.04.2008 21:13 K dílu: Haleluja Verni
ne, beru zúpátky, jsem pako, spletl jsem si nicky, myslel jsem žes napsala ten text planetárium:) moje chyba, tenhle text je dobrý, dobře zpěvný a tématicky hezky sevřený:)
10.04.2008 21:05 K dílu: Haleluja Verni
OK, sice výběrem tématu, myslím, jelikož je to zase ta tradiční píseň, tak bez výhrad, jo a ta tvoje píseň na soutěž je myslím zatím asi nejlepší:)
10.04.2008 20:56 K dílu: Holka Amerika Verni
no jako že je slyším v hlavě, ale nedokážu je zahrát a poskládat páč nemám takovou techniku, takže místo toho jsem to poskládal z toho co zahrát umím, ale není to ta melodie ktrou bych k tomu chtěl mít, na kytaru hraju půl roku, takže tak no
10.04.2008 20:35 K dílu: Holka Amerika Verni
ale já vím jak znějí akordy které jsem napsal, právě proto mi není jasné jaks to myslel...hele:DDD
10.04.2008 20:27 K dílu: Holka Amerika Verni
jo tak na to máš svrchované právo:) to ti nikdo vzít nemůže, leda by tě smázli a zablokovali ti IPečku, já jen že jsem asi moc nepochopil předtím jak si to myslel s tím, že bych raději měl slyšet ty akordy které píšu...:D
10.04.2008 20:21 K dílu: Holka Amerika Verni
jak to myslíš?
10.04.2008 20:17 K dílu: Holka Amerika Verni
v pohodě nic ve zlém:)
10.04.2008 14:21 K dílu: Holka Amerika Verni
jen né dalšího pozéra, prosím
10.04.2008 13:58 K dílu: Holka Amerika Verni
:) myslíš?
09.04.2008 22:14 K dílu: Holka Amerika Verni
dlouhhé? ta písnička není vůbec dlouhá, pořád přemýšlím že bych měl dodělat nějaké sloky a předělat tu muziku podle svých původních představ, ale problém je, že na kytaru ještě nehraju tak dobře, abych našel ty akordy které slyším, Neil nehraje vůbec cajdáky, to ty moje akordy jsou cajdáky, ty jeho jsou dobré:)
09.04.2008 00:47 K dílu: Holka Amerika Verni
bože, kdo tomu dal tip?:DDDD
09.04.2008 00:46 K dílu: Hrušeň mládí Verni
jojo! dobrý
09.04.2008 00:40 K dílu: Holka Amerika Verni
až na emoční vsuvku, ta je krapet komplikovanější, potřebuje víc nadhledu:) :DDD přehrával sis to????? je to děsný cajdák, ještě to musm předělat, některé akordy jsou od Neila Younga, to jsou na tom asi to nejlepší:DDD
07.04.2008 23:00 K dílu: Asociace na ztracenou lásku Verni
i bez toho M.)))
07.04.2008 23:00 K dílu: Asociace na ztracenou lásku Verni
mjsi lepší než já:D
07.04.2008 22:55 K dílu: Přírodní (metaforická) :) Verni
jo, miláčku, jo, T I P
07.04.2008 22:51 K dílu: Sebelítosti Verni
tyjo, ty si fakt expresivní Zuzu, máš krásné obraty
07.04.2008 22:37 K dílu: Holka Amerika Verni
telefonní čísla? ale no táááák, všechny hmaty nejsou v akordech...
07.04.2008 14:20 K dílu: Holka Amerika Verni
:D a máme tady prvního výherce, kerý lístky nechce, čili soutěž postrádá smysl, protože správná odpověď je už zřejmá, takže prd:)
07.04.2008 12:58 K dílu: Snílci Verni
promiň, ale ne:) mám radši bluesové texty s trochu větší hloubkou, střídám snídám? ou ou
07.04.2008 03:24 K dílu: Amazing grace Verni
Honzyk:DD autorovi: nečekej ovace,vzhledem k žánru...těžká je cesta skrze údolí překladů gospelových písní
07.04.2008 02:21 K dílu: Planetárium Verni
promiň:D jsm si puvodně nevšiml jaká je to kategorie a že to je na tu soutěž, ta muzika je strašná, přemýšlel jsem že bych jim tam hodil ze srandy, ale to by se jim asi nelíbilo:DDD i tak je tom textu vidět že je strašně násilný a jde moc s muzikou, i když celkový dojem z něho mám docela příjemný, z té muziky teda ne:DD
07.04.2008 01:17 K dílu: Tahačem-.. blues Verni
zkus najít publiikum..., teda mimo místní pozéry:DDDDDD, ee, ee:D
06.04.2008 23:31 K dílu: Pirátskej život Verni
eeeeeeeeeee, ne, slabé
06.04.2008 23:25 K dílu: Smím Verni
si stejnáááááááá, jako jááááááá, ještě jedna bílá velryba a začnu rodit tučňáky:( bože, kam se ztratil vkus
06.04.2008 23:24 K dílu: Smím Verni
tak tohle fakt ne, začátek dobrý, dvě sloky se ještě dají, ale božínku ten zbytek, ejchuchu:( v tom planetáriu byla aspoň nějaká hloubkam i když to teda není zrovna styl wowmuzika, ale tohle? nene, máš na víc
06.04.2008 23:19 K dílu: Planetárium Verni
přide mi to jak kryštov, až to budeš zpívat na živo tak bych si to rád poslech, páč nechápu jak to chceš vychytat do rytmu:)
04.04.2008 21:30 K dílu: Holka Amerika Verni
a Bowie říká:DDD už jsem si opravil i ididány:) jestli někdo najde ješět nějakou chybu tak mi ji napište:DD já to po sobě prostě nevidím, když už je ten text naučený, jo, korektury mají smysl:D
04.04.2008 21:25 K dílu: o diamantech a lodích Verni
chá:D já právě vidím poetiku už jenom v významech a ne v hračičkování se slovy, čili ne že bych to neuměl, ale prostě už mi to leze krkem:) to je tak do debaty, každý dobrý básník byl vždycky blíž významům než jenom těn slovíčkům, řek bych (ale tím netvrdím že to jsem já:DDD já právě nemám tu jiskru)
04.04.2008 21:22 K dílu: o diamantech a lodích Verni
chá:D já právě vidím poetiku už jenom v významech a ne v hračičkování se slovy, čili ne že bych to neuměl, ale prostě už mi to leze krkem:) to je tak do debaty, každý dobrý básník byl vždycky blíž významům než jenom těn slovíčkům, řek bych (ale tím netvrdím že to jsem já:DDD já právě nemám tu jiskru)
04.04.2008 13:14 K dílu: Můj dům Verni
kurňafix ty překlepy:DDDD
04.04.2008 13:12 K dílu: Můj dům Verni
ale já jsem nechtěl názor George Henneho, já jsem chtěl tvé argumenty, a jestli se s ním stotožňuješ, tak to jo, vždycky jsem měl rád lidi co si dokážou utvořit vlastní pohled a vlastní argumenty:D kždopádně whisky mám rád, blues je jako kodein, pro lidi co sekli s psychologem, protože to už nemělo smysl, je o tom, co tě nakrkává a žere, a nemůžeš s tím hnout, protože to nejde, a to tě zase nakrkává, na smrt jsem intenzivně myslel tak v 16, čím jsem starší, tím na ní myslím míň:DDD a tím víc se mi stávají divné věci, ale tak si o nich sapoń zaspíváme, no né?, pochybuju že chlápek co střelil dalšího chlápka do ledvin bude myslet na smrt, spíš mu vezem šrajtofli a bude myslet leda na to jak se zdejchnout, všichni chceme žít a když už tak aspoň že mužem zpívat blues, a ti kteří nechceme, tak jsem moc nemocní, a to se pak řeší jinak, doktor smrt a jeho veselá ordinace nejzte chlapci jablka spadlý na zem jezte radši ty ze stromu protože ty spadlý na zem můžou bejt počuraný prafráze jednoho z nejbluesovatějších bluesmenů v čr řek bych že je jinak docela spokojený sečteno blues děůat mužu
04.04.2008 12:12 K dílu: Holka Amerika Verni
a Bowie říká:DD to bude chvíli trvat, zápasím hufnáglem a opravuju chyby pravopisné chyby:DDD
04.04.2008 12:10 K dílu: Žluté město Verni
:D ok, ok, dobře tak i to dvojité vé
04.04.2008 02:16 K dílu: Co pod oknem Verni
:DDD TIP odshoradolů, si pamatuju že na jaře když začlo tepleji stanovali borci vždyck u řeky před kolejema, a jak vyšlo sluníčko, tak si zapálili táboráček a nahodili udice, v zimě to maj těžké, jo jo
04.04.2008 02:11 K dílu: Chorá mysl maniaka Verni
Peter Nagy je skvělý autor, ono je totiž dost složité napsat jednoduchou píseň aby nebyla blbá a líbila se lidem:) jako Nagy je dobrey! napsat temnou a nepochopitelnou věc umí každé tele...:)
04.04.2008 02:10 K dílu: Chorá mysl maniaka Verni
mě se líbila hodně střední pasáž! viděl jsem chlápka s dýnkou u pijánav pruhovaném saku jak hraje svojí ženě, hodně naivní, hodně dobré! zbytek...mmmm asi podobný názor jako pam kritik:)
04.04.2008 02:05 K dílu: Pohledy Verni
poslední sloka o 50% lepší než zbytek
04.04.2008 02:03 K dílu: Nábřeží Verni
minimalistické , ale pěkný styl
04.04.2008 02:02 K dílu: Poslední světová válka Verni
Brawe New World:) to můžu
04.04.2008 02:00 K dílu: Dialógy na jedeň deň v mesiaci Verni
tvrdě:D
03.04.2008 22:40 K dílu: Minimalistická hádanka Verni
Fuck Fuck! jo! jo! Hned! Hned! Lucie! Lucie! :DDDDDDDDDDDDDD
03.04.2008 21:27 K dílu: Můj dům Verni
hele, Smetiprachu:D tož když se ti ten text nelíbí, tak řkni proč se ti nelíbí? ole? názor mám každý blbec:D argumenty na něj už jsou vyšší level...tak si říkám že bys na něm být měl, docela by mě zajímaly seriozně a bez bonmotů:) slibuji!
Nahoru