21.11.2022 21:04 K dílu: blázen

Je podzim 22. 20 let tomu. Vlak zastavil někde u Českého Brodu a stojí. Totální únava, hlava plná těch strašně vážných myšlenek ... peníze, akcie, notáři, lhůty, softvéry. Pracovat nejde, spát nejde, všechny noviny přečteny. Co bych tak ... Písmák, jasně ... jak já jsem si to tam říkal? A heslo, ano, pořád to samé, i po těch letech funguje to jedno základní heslo, v tolika variacích proměněné, jinde doplněné o čísla, znaky, velká písmena, ale tady pořád v základní podobě, to byl internet ještě mladý. 

 

A co jsem to tam tak čítával na tom Písmáku? Jasně, blbjenka si říkala. Neuvěřitelné. Pořád stejná síla. Copak si dáme, mon ami? Mělo tu vonět cukroví. 

 

Probuzené vzpomínky. Probuzená něha. Ten kousek citlivosti, co jsem si schoval někam mezi břicho a hrudník. Tvoje slova to místo tak přesně trefujou, až jsem se ... co? vylekal? rozněžněl? Každopádně díky za ně... kdyby někdy vyšla na papíře, rád bych je měl v knihovně.

 

Tak zase za 20 let :-) 

15.07.2009 23:08 K dílu: Život je ... blázen
Zlodějce naděje ... s velkým zpožděním ale přece děkuju za ocenění. Bohužel ty úpravy písmaka (ani už nevím, kdy k nim odšlo) nějak rozházely všechny verše a udělaly z tihi jeden chaos...:(
05.04.2006 02:27 K dílu: Meióza blázen
nahlas němí ... pořád čekám, že jednou bude možné domluvit se beze slov
05.04.2006 02:19 K dílu: Berani v záclonách blázen
Zas jednou jsem se zdržel, zamyslel. Vyprovokovala jsi mě k revizi postoje. Posté si říkám, že ještě zkusím zůstat stát. A posté se zase skloním, ochoten uhnout, a pravděpodobně se stejně neposunu ani o kousek dál. A pak si znova řeknu, že je čas se narovnat a jít ještě chvíli proti proudu. A tak pořád dokola. Ale je pěkné mít pocit, že v tom člověk není sám.. Děkuju
17.01.2001 00:00 K dílu: Hledání toho pravého aneb tenkrát podruhé blázen
Chtěl jsem říct "krásně stupidní holky"
17.01.2001 00:00 K dílu: Hledání toho pravého aneb tenkrát podruhé blázen
Sláva! No a teď ještě to osatatní.Je to dost dobře napsané, jenom se mi to celé zdá krásně nepravděpodobné. On se do ní zamiloval? To musela zařídit ta babička, jinak to nehcápu. A kde rostou takové krásně holky, kterým navíc kouzelné babičky zařizujou i to, že se do nich kluk zamiluje? Jednu bych si vyzved, zamiloval bych se a měl bych pokoj. :-) Ale zajímalo by mě, jestli to byla ta samá holka jako v prvním příběhu (název i to, že Krel nebyl první, napovídají, že jo, ale prostředí je úplně jiné). Jestli to byla ta samá, tak to s tou babičkou souhlasím .. už si užila svoje.. ale zase žádné zmoudření? To aby jí pak stála za zadkem celý život. No nic, tip už ode mě máš, tak jdu číst zas něco jiného.
17.01.2001 00:00 K dílu: Hledání toho pravého aneb tenkrát podruhé blázen
Pořá se mi nedaří Ti poslat za tuhle pohádku tip. Už to zkouším pčtvrté. Žeby?
04.03.2002 00:00 K dílu: Nikoho to neveme blázen
Jo, všechny tři Tvoje věci svědčí dle mého názoru o jednom: Nemá smysl sem dávat věci, které člověk napsal v období dávno minulém, z něhož už vyrostl a k němuž se přece jen, jak jsem z některých Tvých poznámek pochopil, staví trochu skepticky (sám jsem udělal podobnou chybu). Je to zvlášť patrné, když jde o metalové texty, které přece jenom s hudbou zní trochu jinak, než když je člověk vidí napsané na papíře. Jenže i od těch metalvých textů, pokud je mám poslouchat, chci, aby měly něco do sebe. Proto radši neposlouchám skoro žádné české kapely ... v angličtině je jednodušší to ignorovat:). Jenže mám pocit, že ani kapela, která by hrála Tvoje texty, by mě asi nepřesvědčila... Prostě nejde jenom o to, jestli si vyřveš tu nenávist nebo jakoukoli emoci, ale taky o to, jak ji vyřveš...
22.04.2002 00:00 K dílu: Pochod Elfů blázen
Marigold: Scoia´tael
13.01.2001 00:00 K dílu: Vzkříšení Lazara podle apoštola Jana blázen
teda neni co dodat, to jsem chtel napsat
13.01.2001 00:00 K dílu: Vzkříšení Lazara podle apoštola Jana blázen
Tip (neni co cocat, i když rap zrovna nemusím, ale s timhl textem bych to bral)
07.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Jo, taky mi to evokuje jednu (nebo možná všechny) ztráty. Ale právě proto si to jeden tip ode mě zaslouží...
22.04.2002 00:00 K dílu: Naše známé -ismy blázen
No, řekl bych, že teďka to má zase ještě trochu jiný význam, než v době, kdys to psal. Ale nemusí to být jen bohové, kdo se vzývá (jako tentokrát). Stačí fotka pána s knírkem nebo jiného, lehce oplešalého chlapíka, co to zase vedl v sedmnáctém v Rusku. Ale ono i ve jménu toho týpka, co ho pověsili na kříž, se stalo leccos... (zastánci těchto ideologií prominou) S tou myšlenkou souhlasím. Snad i s tou formou, pokud má skutečně připomínat modlitbu. Jenom bych se (za sebe) vyhnul formulacím, jako jsou chlípné touhy nebo zvracení hnusných přání - taky se mi zdají poněkud příliš emocionálně zabarvené - zvláště když se stavíme do role nezaujatých pozorovatelů nezatížených etnocentrismem a xenofobií
17.01.2001 00:00 K dílu: Lovkyně skalpu aneb tenkrát poprvé blázen
Teda, chtěl jsem říct "děkuješ", "pro jistotu", "proto můžu" a "dost důležité". Trošku mi blbne klávesnice i ruka. Víš, radši než za děkování (že jsem tak smělý) budu rád, když se mrkneš na těch pár mých věcí, co jsem sem zatím hodil a něco mi k tomu napíšeš, protože zatím sklízím spíš mlčení a to je podle mě horší než jakákoli negativní kritika...
17.01.2001 00:00 K dílu: Lovkyně skalpu aneb tenkrát poprvé blázen
Víš, já pořád nevím, za co mi děkuje3 :-). Já čtu to, co chci a protože neumím psát opravdu vážné (tedy i z negativní části se skládající) kritiky, tak píšu pro jitotu kritiky jenom k tomu, co mě oslovilo a k čemu protomůžu napsat kritiku svým způsobem pozitivní (minimálně pozitivní v tom smyslu, že mě to zaujalo a oslovilo, což je ale, myslím, dot důleité)
16.01.2001 00:00 K dílu: Lovkyně skalpu aneb tenkrát poprvé blázen
Hmmm, každopádně dost dobře napsané ... i když to nakonec dopadlo tradičně, celou dobu jsem myslel, že o skončí nějak jinak :-) Pokud jde o smysl toho příběhu v rovině, o které tady s Tebou polemizoval třeba Dantte, i takhle se to může brát ... že si za to tak trochu mohla sama ... ten její způsob myšlení ... je to jenom můj pocit, nebo si podvědomě tak trochu přála, by se něco takového stalo?
29.11.2002 00:00 K dílu: Sociální pracovník blázen
Popravdě řečeno, když jsme se o tom posledně bavili, čekal jsem, že tu myšlenku rozvineš, resp. že to nepostavíš jenom na téhle jedné příhodě, což by se mi asi líbilo víc. Opět se ale potvrzuje, že když si dáš záležet, tak to pěkně plyne a je to čtivé. Jenom myslím, že z tohohle tématu jsi mohl vytěžit trochu víc ... navíc jsi tam přece měl víc zajímavých příhod...
29.11.2002 00:00 K dílu: Vzorek populace blázen
Musím říct, že se mi to líbí. Je to dobře vystupňované na závěr, má to vtip a zdá se mi, že sis na tom tentokrát dal docela záležet, takže se to vážně dá číst. Ještě tam máš několik překlepů jsem/jsme. Jinak ode mě tip.
07.10.2002 00:00 K dílu: blázen
Teď se tedy opravdu cítím zahanben panem velkým prozaikem. Nejsi Ty Übermensch? Nebo aspoň Überautor?
07.10.2002 00:00 K dílu: blázen
I přesto si myslím, že by to byl lepší nápad
07.10.2002 00:00 K dílu: blázen
Jednodušší cetsa by byla založit klub, ne?
07.10.2002 00:00 K dílu: Chytrá horákyně blázen
Tak jinak. Pointa je slabá, obsahuje protimluv jak sviňa... prostě fakt sorry, ale moc jsme se nezasmál:( (možná to bude tím, že jsem právě dokončil úkol do statistické analýzy a to pak člověku není do smíchu)
07.10.2002 00:00 K dílu: Chytrá horákyně blázen
Není důležité, co piješ, ale ŽE PIJEŠ :) Z literárního hlediska mi to přijde trochu bez pointy. Navíc by to chtělo, aby sis v některých větách dal víc záležet na slovosledu, stylistice ... o chybách ani nemluvě (ačkoli tentokrát ve výrazně menším množství a často jsou to spíš překlepy). Pořád ale platí: Přečti si to po sobě proboha aspoň jednou!
05.11.2004 00:00 K dílu: ...pomsta..? blázen
Poesie je totálně věcí nálady. Před dvěma lety (co se vlastně dělo před dvěma lety?) jsem slíbil, že se vrátím. Dávno zapomenutý slib ... Dneska jsem tu, náhodou, a zas to se mnou nic nedělá. Radši ani nezkouším hledat příčiny tak rozdílných hodnocení. Zajímalo by mě, co jsem Ti napsal tehdy úplně poprvé:)
02.11.2002 00:00 K dílu: ...pomsta..? blázen
Asi mam nejak nestale nazory nebo co... Priste napisu jako Kalim, ze jsem mel spatnou naladu, a bude to vyresene:) Nejspis to vyresi jedine nejake treti cteni (pak Ti dam, vedet, jak dopadlo;) )
02.11.2002 00:00 K dílu: ...pomsta..? blázen
Já vím, že jsem to už četl, ale jako bych to dneska viděl v úplně jiném světle. Zkrátka se mi to dnska docela dost líbí. Už na to koukám pár minut a čtu to kolem dokola a líbí se mi to pořád. Hezké kontrasty. Jenom mě osobně ruší ta zvýraznění tučným písmem. Ale je to na tip...
19.01.2001 00:00 K dílu: Den splněných přání blázen
Jo, je to židovské jméno. To byla taková novela se zápletkou svým způsobem podobnou té Tvojí. Bylo to i zfilmováno. Já jsem to, popravdě řečeno, nečet, viděl jsem jenom ten film ... proto si asi nepamatuju, kdo napsal tu předlohu, ale mrknu se po tom ... asi si to najdu v maturitních otázkách z češtiny (to víš, i za rok od maturity člověk leccos zapomene).
18.01.2001 00:00 K dílu: Den splněných přání blázen
Já zase jenom žasnu (a říkám to proto, že kterákoli Tvoje próza, kterou jsem zatím četl je extémně silná, navíc každá napsaná jinak, což taky o něčem svědčí...) No, zase jsi mě dostala. Ani nevím, jestli to má ještě smysl dávat Ti tipy, protože to je jako chození s dřívím do lesa Ten příběh mi připomněl Modlitbu za Kateřinu Horowitzovou (jenom si teď nemůžu vzpomenout, kdo to napsal ... není to sice tak těžké, ale může to být za odměnu moje hádanka pro Tebe :-) )
01.07.2002 00:00 K dílu: blázen
A všichni? To ne...
01.07.2002 00:00 K dílu: blázen
kdo...?
01.07.2002 00:00 K dílu: blázen
Tak nějak mi to evokovalo jeden jiný citát. Je ze Stendhalova Červeného a černého ... Neboť, jak bychom se, příteli, dozvěděli o vaší smrti? Při vší horlivosti nemůžete mi ji přece oznámit. Snad to ani nesouvisí, al nějak se mi to vybavilo, takže třeba jo:)
25.06.2002 00:00 K dílu: O tvorbě plků blázen
Líbí se mi první dva verše třetí sloky. Jinak ... jak to říct ... báseň do značné míry popisuje sebe samu :)
12.06.2002 00:00 K dílu: blázen
uranium je celý takový, ne? :o)
11.06.2002 00:00 K dílu: blázen
Kdybys nebyl schizofrenni pica, dal bys i ten posledni smeckomaking od urania a nedelal v tom bordel:)
07.06.2002 00:00 K dílu: blázen
No, taky mi může něco nedojít :) Což ovšem značně mění situaci. Ale i tak je rozhodně aspoň opláchni ... v reálu...
07.06.2002 00:00 K dílu: blázen
Jé, já jsem tu skoro první, i když až druhý Mají jahody trpkou pachuť? Mohl bych se nad tím teď zamyslet, ale s velkou pravděpodobností by to špatně dopadlo... Je třeba je dobře umýt ...
06.06.2002 00:00 K dílu: blázen
Celé je to hezká metaforka. Ale vážně to bolí. *
07.06.2002 00:00 K dílu: blázen
Pár slov, která dost řeknou, ale jako by to ještě něco chtělo
27.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Do umyvadla ... jo, párkrát asi ... moc si nepamatuju :) Měl´s to dát pod urania ... jako zagori jsi totiž už úplná piča a zrovna šméčkomaking (i tyhle postřehy, protože k tomu patří, i když samy o sobě nejsou nic extra) si zaslouží přece jenom spíš pozornost, než ignoraci, kterou si uměle vyvoláváš ... no, podle mě
27.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Zagori, ano, děkuju, že žiješ, že Tě Milada porodila, že jsi. Budeš mi věčnou inspirací po všechny mé dny. Víc! Doufám, že kdykoli něco napíšeš, vždy mě na to tímto způsobem uozorníš, abych to byť náhodou nepřehlédl. Ach ano, děkuji Bohu, že umožnil zázrak zrození, aby ses jen mohl narodit TY ... no prostě jsi furt stejný šulin...
27.05.2002 00:00 K dílu: blázen
No nebýt tam ta házená, je to skoro jak text od Lucie ... sorry, ale už to není ani originální pičovina
27.05.2002 00:00 K dílu: Dobrou noc hvězdičky blázen
Jen tak pro radost ... čili nebudu kritizovat a už vůbec ne hlouběji. Raduj se, noci jsou teď jasné...
00.00.0000 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Vulgární nadávárna blázen
Tak tady můžu sprostě, jo? I nezávisle na původním smyslu, který demosntruješ v tom auditku? No tak dobře, bez jakékoli osobní urážky bez jakéhokoli odkazu na to všechno ostatní, co děláš a na Tvou činnost, vztahující ke sdružení, kterou považuju za nesmírně prospěšnou (taky jsem to napsal k auditku), říkám: S tímhle jdi do prdele. A to jsem se chtěl přihlásit, jako že si tu budu moct svobodně zanadávat a nikoho nepohoršovat, ale ono je to úplně jinak. Jak já jsem krátkozraký. Ach jo. Jak říkám, nic osobního, vztahuje se to jenom k tomu jednomu problému.
00.00.0000 00:00 K dílu: blázen
Proč to není jenom o těch dialozích. Ty mě někdy opravdu štvou, ale proti přívlastkům obecně nic nemám, ačkoli co je moc, to je moc :-)
28.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Hezké ... nějak teď nevím, co napsat víc...
20.05.2002 00:00 K dílu: Kariérista blázen
Jo, podle chyb Tě vždycky poznám. Ale jinak se mi to celkem líbí, ačkoli ten nápad popisovat život věcí je už docela profláklý ... ovšem na jejich život sexuální, n ten jsi samozřejmě specialista. To Tě vždycky jeden nick přestane bavit, nebo co? No, tipa dávám, i když pomalu ani nevím za co. Asi za celkový dojem. Prostě se i to líbilo, i když to je celkem o hovnu.
21.05.2002 00:00 K dílu: V zahradě mého těla.... blázen
pěkné kontrasty, ale jinak možná ani ne tolik k smíchu ... aspoň ta nálada nejspíš nebyla až tak veselá, i když je to hezky barevné
09.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Pohadďte po duších a nemusíte pěstí To mě zaujalo... pak už jsem se trochu ztratil mezi slovy
09.05.2002 00:00 K dílu: Vzkaz blázen
Je to mimo, takže nevím, jestli půjde dát tip (a jestli o něj vůbec stojíš), ale dost se mi líbí ta pasáž o vlastních chybách. Na té něco je. A první dva řádky taky nejsou zlé ... nápodobně :o)
03.08.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Jo, taky díky Houbatci za pozitivní ohlasy:)
03.08.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Jo, taky díky Houbatci za pozitivní ohlasy:)
03.08.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Ale Uranie, prece jsem přiznal zcela otevřeně, že piju v podstatě všecko, nicméně jsem vytvořil určité pořadí oblíbenosti různých nápojů, které se ovšem poměrně často dostává do konfliktu s možnostmi mé peněženky ... což je při spotřebě počítané v hektolitrech vcelku pochopitelné ... u chudého studenta... Na pseudointlektuální společnost si nehraju. Trochu mě podceňuješ a v této souvislosti i sereš, protože už útočíš bez myšlenky a vtipu ... de facto šméčkuješ. A je pravda, že vždycky kupuješ největší sračky, protože šetříš na kamarádech. Měl by ses polepšit - nejpozději do podzimu...
20.06.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
MM: tak mě napadlo, že za celé studium jsem až doteďka neměl jediné áčko. Tak konečně... :o)
06.06.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Už to tak vypadá, že ne, Jeanette... :)
23.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Zkrátka, moje nálada je schizofrenní, ne já. Moje nálada a já jsou dva různí lidi:o)))
22.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Co když je schizofrenie porucha integrity nálady??? (nemyslím svou schizofrenii, myslím schizofrenii té nálady, neboť to ona jednou dorbá, jednou šptaná, ne já:) ) No a když mám takové nápaday, co myslíš, že z té práce vznikne? :-)))
22.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Kvalita je vskutku nejistá. Zatím mám sotva stránku a už nevím co ... asi tam hodím několik alkoholických historek a odkaz na tuhle stránku :) Takže je jenom jedna? A není v tom smyslu trošku schizofrenní?;o)
22.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Klidně, bude to velice špatná práce napsaná přes noc, a vzhledem k tomu, že to nemá být výcuc z knížek, ale má tam být kladen důraz na vlastní názor a osobní zkušenost, mám k tomu spoustu podkladů:o) A poruchy nálady...? Někdy mám dobrou a někdy špatnou. Jsou porouchané? (Nebo je porouchaná? Je z tohto pohledu jedna nebo dvě:)?)
22.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Momentálně píšu seminární práci na téma "mládež a drogy" ... že bych se na to nějak naladil...?:)
21.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Pořadí: pivo, víno (tak nastejno), tequilla, vodka, bloody marry, becher a pak už je to jedno... mimo to čas od času nějaké to nealko, ale s tím to nepřeháním...
21.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Tak to´směla zkusit vypít tamto z té ledničky. I když tak hezky teple modře jako ruland asi nemluvilo. No a ona to může způsobit i brusinková vodka (nejlépe také právě vytažená z mražáku)
21.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Jo, a prohlásilo to nejspíš hlasem ledově modrým :)
20.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Jarodějko, takhle nějak? Pravda se schovala do piva občas se odtamtud ozývá střídává barvy svých hlasů Slyšíme jen jejich ozvěnu málokdy proniknou nad pěnu máme-li jedinou basu Uranie, jak bys nevěděl, že je mi jedno, co piju ;o)
20.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
No, ještě tam nahoře nebyl, ale až se to jednou ucpe, to toho bude ... a některé i několikrát recyklované:)
12.05.2002 00:00 K dílu: Zas jedna... blázen
Dík všem
20.05.2002 00:00 K dílu: Eugen Vlkanovsky blázen
Lituj toho, že je to moc dlouhé. Po prvních dvou odstavcích jsem chtěl dát tip - ta myšlenka s emi fakt líbila ale pak to začala být nuda, i když občas se světlými místy, kde jsem zamyslel nebo usmál - ale těch bylo málo
09.05.2002 00:00 K dílu: blázen
:))) * ... teď vypydám, jako že se opičím :o)
09.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Dost dobrý... *
21.05.2002 00:00 K dílu: Mazeppa blázen
Co říct, je to zajímavé a dá se to číst. Některé rýmy, zvlášť v poslední sloce, ice nejsou tak úplně geniální:), ale to mně osobně stává taky, a až příliš často, takže to dávám spíš jenom jako takový podnět... Jinak za celek *
21.05.2002 00:00 K dílu: Víla blázen
Že je ve víně (ukrytá) pravda, to je známá věc, jenom jsem netušil, že za to může víla... Jinak nápad vážně dobrý, zvlášť se mi líbí předposlední sloka. Jenom mi vrtá hlavou, jak se dostala zpátky do té sklínky...
06.06.2002 00:00 K dílu: blázen
Jak ho znám, spíš po nějaké akci:)
07.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Kam na to chodíš...? :o)
07.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Hodně využíváš kontrasty... První půlka je mi dneska nějak blližší. Jenže ta druhá ... (škoda dalších slov, už takhle jsou zbytečná *)
09.05.2002 00:00 K dílu: Kámoš či kurva? blázen
No řek bych, že tak půlka toho vážně sedí...
02.05.2002 00:00 K dílu: blázen
škoda toho začátku, až příliš něco připomíná...
08.05.2002 00:00 K dílu: Evoluce blázen
Rozhodně máš právo být nepochopena ... :) Dík za vysvětlení, teď už rozumím. No ony se občas narodí i samy od sebe a bez ohledu na to, co si přeješ (...stačí drobný impuls...). A naopak, některé zapadnou hluboko na dno a už je nikdy nevytáhneš ven, jakkoli se budeš snažit, a zůstanou po nich jen nepatrné stopy...
07.05.2002 00:00 K dílu: Evoluce blázen
Náhrobní kámen? Každopádně by se vzpomínky měly pohřbívat jen v nejnutnějších případech ... a snad ani to ne ...
12.05.2002 00:00 K dílu: Život na obrázku blázen
beru ... ale nezapomeň, že každý člověk je výjimečný, má trochu jiný pohled na svět, takže ěco, co Tobě přijde jako klišé, je pro něj hluboká pravda...
09.05.2002 00:00 K dílu: Život na obrázku blázen
Někdy zas přece jenom tak úplně na hovno není... Co jsou podle Tebe umělé věci?
16.01.2001 00:00 K dílu: Jak se dělá láska blázen
No, rozhodně nemáš důvod mi za tohle děkovat. Já jsem tady zatím relativně nový, tak se snažím toho co nejvíc pročíst, ale k Tobě se určitě budu vracet ... proto spíš já děkuju za pěkné čtení :-)
13.01.2001 00:00 K dílu: Jak se dělá láska blázen
Souhlasím s Eternalem ... někdy nepomůže ani tohle všechno ... snad ještě na malé kousky se rozkrájet ... ale básnička fakt pěkná ... *
19.01.2001 00:00 K dílu: Král blázen
Sakra, jestli opravdu vycházíš ze zkušenosti, tak toho máš dost za sebou. (Doufám, že ne.) A zase je to jinak napsané a celé navíc jeden pěkně a promyšleně rozvedený symbol ... to na tom oceňuju nejvíc. K obsahu tentokrát nic, tohleto se mě (naštěstí) nedotýká osobně.
19.01.2001 00:00 K dílu: Mé Julii blázen
...Wow ...*
09.05.2002 00:00 K dílu: blázen
No, mě zas napadlo, že někomu... :) *
29.04.2002 00:00 K dílu: Radost blázen
Jo, je to trochu popisné, jak už tu někdo nadhodil, ale je v tom pocit, a ten z toho dýchá... A mimochodem, próza není špatný nápad...
23.04.2002 00:00 K dílu: Přestat v nejlepším? blázen
Vychutnat až do konce. Všecko.
25.04.2002 00:00 K dílu: ...vážnost...? blázen
okamžik prožitku .... motýlího letu, volného pádu, objetí... čeho cheš:)
23.04.2002 00:00 K dílu: ...vážnost...? blázen
Řekl bych, že možná spíš úvaha než báseň. Což ovšem závisí na úhlu pohledu. Každopádně ... štěstí je krása okamžiku ... takže tip
02.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Se mi zdá, že lesy bývají obvykle zelené i bez kyseliny ... on to dělá chlorofyl ....
07.05.2002 00:00 K dílu: blázen
Přiznávám, že přesný význam hieroglyfů je mi taky hádankou. Ale tenhle tip ode mě je za krásu slov ...
15.04.2002 00:00 K dílu: Obal blázen
Právě naopak, nemám ani levo.
21.05.2002 00:00 K dílu: Věci blázen
Kafko, přehlížím to, protože tomuhle člověku už není pomoci.
15.04.2002 00:00 K dílu: Věci blázen
a jo, avízo
15.04.2002 00:00 K dílu: Věci blázen
psychopate, to asi není k pochopení:) ale je to prdel, hlavně se hodí ta poslední věta
15.04.2002 00:00 K dílu: Šetrič času blázen
:)...nemluvě o riziku, že zapomeneš, že to v tom hrnku už není kafe ... a dokonce ani džus
23.04.2002 00:00 K dílu: ??..... !! .. blázen
Nelze hodnotit ... (viz Amanda)
21.04.2002 00:00 K dílu: blázen
Jo, přidám se do řady ... ani nevím proč. Prostě se mi to líbí. *
08.04.2002 00:00 K dílu: blázen
Aj, chyba, právě u Maxima je uranium nejvíce okouzlující:)
08.04.2002 00:00 K dílu: blázen
No, vystihl jste to přesně, pane kolego. Jako fejeton to není nic moc, vlastně je to celkem o hovnu, ale jsem kdykoli ochoten po Vašem boku bojovat za používání vulgárních slov, a to především tam, kde je to vhodné, případně i jinde. :) Myslím, že v tomto případě je slovník to jediné, co dílku dává osobité kouzlo. Pro Psichiti: Jazyk je třeba brát s rezervou. Kdo něco takového považuje za důkaz či potvrzení slušnosti, neslušnosti, ubohosti či úrovně mluvčího, je podle mě buď puritán nebo pokrytec nebo něco jiného, čím tak úplně není radno být. Proto prosím s rezervou při tvorbě závěrů o lidech. (Mimchodem uranium je v běžném životě naprosto okouzlující mladý muž, jemuž skutečně odolá jen málokterá dívka. V Chorvatsku si dokonce vysložil přezdívku "bůh pláže". ) ... Tohle ber samozřejmě taky s rezervou:) A doporučuju trochu nadhledu. blázen
28.03.2002 00:00 K dílu: blázen
No tak predevším si přiznejme, že ne vždy je to determinováno sportem... No a jinak nic moc. Dalo by se to shrnout do tří vět, zbytek je jakoby trochu navíc. Třeba oproti Vaškovi to nemá žádný spád. Aspoň na mě to tak působilo.
Nahoru