13.12.2008 13:25 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
Mimochodem, většinu básniček jsem třeba psala už mnohem dřív, než jsem vůbec věděla, že na bohemistiku půjdu (tato je také už poněkud starší). Nebyl to můj původní záměr tam jít, ale právě proto, že dřív jsem byla i párkrát za svou literární tvorbu oceněna (ano, bylo to už dost dávno, kdy jsem měla věk na to, abych semtam udělala chybu a měla jsem na to právo, ale asi to na můj věk bylo podle všeho dobré), tak jsem prostě zkusila bohemistiku, páč mám k tomu celkově jakýsi vztah, zkusila jsem krom prózy napsat i poezii, ne vždy se však povede, což je očividně tento případ - právě pro to, že k tomu mám vztah, když jsem si to četla, neviděla jsem v tom to, co mi k tomu PAK lidé napsali, teď to v tom hledám a vidím a poučuju se z toho, třeba i proto sem dám něco staršího, co mi asi na základě citů k tomu přišlo docela dobré, chcu si poslechnout, co ostatní - to je ten důvod, proč stojím o kritiku, víš? A když tady pořád mluvím o těch emocích, dle mého se tě báseň musí dotknout tam uvnitř - to je můj názor. Přece první bylo dílo a pak kritika, teorie, no ne?:) Měj se hezky, zdravím, K.
|
13.12.2008 13:14 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
Ok, nechce se mi to více řešit. Neříkám, že v lecčems nemáš pravdu, jen si právě stojím za tím, co dělám - i když sama vím, že to není nic extra, ale to je právě to, proč stojím o kritiku (což je taky docela relativní co to je a jak daleko to sahá, však tím, že jsme na amatérech, nepočítám, že o hlubší kritiku by měli stát jen lidé, co píšou profesionálně, výborně,...). stojím o ni, abych se z chyb poučila, po tvém příspěvku mám spíš pocit, že bych měla s tím vším seknout. Ale tak já to neberu, toto je třeba něco slabšího, co jsem napsala, vím, že nepíšu nijako extra... Dělám to spíš zábavu a právě pro poučení - když slyším co je špatně od jiných, tak si z toho vezmu ponaučení. Sama v tom třeba ty chyby nevidím, protože mám k tomu hlubší vztah. A už mne to nebaví řešit. Je to tvůj názor, neberu ti jej. Jsme tady také od toho, abychom se vzájemně kritizovali, pokud chceme, či o to stojíme. Jen mne neber za někoho, kdo se považuje za nějakého borce - prostě ráda něco semtam napíšu a ráda si poslechnu, co k tomu řeknou druzí. Ty ses již vyjádřila a tímto to uzavírám. Díky a měj se.
|
12.12.2008 18:53 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
A ještě jedna maloučká poznámka: vždyť v tvém profilu máš slovíčko Človíček. Je roztomilé, nevím co ti na něm vadí:)
|
12.12.2008 18:40 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
Asi tam budou terminologické chyby, omlouvám se, bohužel v tom ještě nejsem tak vžitá a navíc jsem šíleně unavená. Snad mne pochopíš a nebudeš chytat za slovo. Děkuji.
|
12.12.2008 18:37 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
U veršů je podstatná estetika, nikoliv informace? Tak já si teda myslím, že by to mělo být vyvážené. Slyšela jsem, že v Praze se ta literatura víc hrotí, je to vidět... Jestli ti to tolik vadí, vymažu tu informci, že studuji Českou filologii. Přece kdo studuje jazyk, neznamená to, že musí umět dokonale psát. Já píšu ráda, píšu pro to, že mne to baví a pomáhá mi to. Nevymýšlím si verše za tím účelem, abych prostě něco napsala. Když píšu, píšu, abych ze sebe něco dostala. Je mi jasné, že vzdělancům jako jsi ty, se to asi líbit nebude, ale vím, že jsou lidé, kteří si to přečtou a řeknou si, je to fajn, že v tom všem nejsem sám. Proto také píšu na AMATÉRSKÝ server, že ano. Jsem sice ráda, že jsem se setkala s jinou bohemistkou, ale nemám moc v lásce arogantní lidi. Jsem asi příliš mírumilovná a věřím tomu, že když někdo chce za něčím jít, nic mu v tom nemůže bránit... Jasně, že ostatní lidé můžou buď pomoci, poradit, podpořit; nebo nakopat do prdele, to už tak bývá no. Promiň za ten expresivní výraz - asi máš raději formálnější stránku věci, jak tak vidím. Nevím sice, o co se snažíš - jestli opravdu o kritiku, nebo jen ukázat, jak jsi dobrá - asi jsi, to ti neberu, ale věř tomu, že ne všichni jsou na Češtině pro to, aby se váleli v poezii. Jinak dík za info. Měj se, s podzravem K.
|
08.12.2008 13:50 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
Jsem ve druhém ročníku. Nevím přesně, co má MORFOLOGIE společného s verši, možná narážíš spíše na syntax (slovosled?),... Pokud "vystavuji své verše" na veřejnosti, dělám to proto, že ráda píšu, každý má svůj styl, myslím si, že není tak důležité psát podle nějakých pravidel (které, co vím, v poezii momentálně neexistují...), důležitá je pro mne myšlenka. Pokud mne chceš kritizovat, nejsem proti, mám ale radši více konkrétní kritiku, bohužel si nedokážu představit, na co přesně narážíš... Děkuji, mnou vyděšený človíčku :)
|
05.12.2008 18:25 |
K dílu: Zhasni
|
Kikulina
|
Děkuji mnohokráte. Klidně tomu říkejme básnička, za umělce se opravdu nepovažuji. A ještě jednou děkuji!
|
05.12.2008 14:31 |
K dílu: Zhasni
|
Kikulina
|
no jo furt:)
|
05.12.2008 14:21 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
Americkej styl, to víš:) Sebedůvěra je někdy ale mocná:)
|
05.12.2008 14:19 |
K dílu: Zhasni
|
Kikulina
|
Brrrbla Brrrbláá :) Nepsala jsem už pěkně dlouho, tohle jsou všecko starý věci z šuplíčku:))
|
05.12.2008 11:00 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
díky za důvěru, já si tak moc jistá nejsem:))
|
05.12.2008 10:56 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
díky za důvěru, já si tak moc jistá nejsem:))
|
05.12.2008 09:08 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
Ach ta morfologie... Za týden mě čeká zápočet, to bude sranda, ... Ale dle pravidel je to tvar dubletní, tak mne neopravuj laskavě:D To máš jedno, "brát" jako "dělat"...uf...se v tom zamotávám:)
|
05.12.2008 09:08 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
Ach ta morfologie... Za týden mě čeká zápočet, to bude sranda, ... Ale dle pravidel je to tvar dubletní, tak mne neopravuj laskavě:D To máš jedno, "brát" jako "dělat"...uf...se v tom zamotávám:)
|
05.12.2008 09:05 |
K dílu: Smích
|
Kikulina
|
Hehe, beru s sebou počteníčko, snad přežiju, však je to jen preventivka, prostě nuda:D Tak já se LOUČÍM, ahoj zatím:))
|
05.12.2008 09:03 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
Teď si nejsem jistá, jestli mám dát na tvou radu a upravit si slovosled, protože tam není "Nenechej se vést" tam je "Však se nechej vést" NECHEEEJ....:D
|
05.12.2008 08:59 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
:-P vždyť já JDU, JDU, JDU:-D
|
05.12.2008 08:58 |
K dílu: Smích
|
Kikulina
|
no nazdar:))) Teď nevím jestli se se mnou vítáš, nebo loučíš... já totiž zrovna valím k doktorce:(
|
05.12.2008 08:54 |
K dílu: Smích
|
Kikulina
|
Tak pozor, slečno, já zásadně nepíšu necíleně;) Možná právě proto, že se někdy nechám příliš unést tím co cítím, pak zní mé básně poněkud nesmyslně, pro nezasvěcené. Mám ale ráda, když si právě každý v té básni najde své. S tím rozpustilým smíchem, asi na tom něco bude, ale to tam samo ze mě vyjeklo ven:D Chápu (doufám v to aspoň:)), co chceš tou první částí textu naznačit, ale já jsem zpravidla taková držka, že to právě dotyčnému řeknu - ovšem reakce není vždy příznivá. Básnička je naštěstí starší, takže se mne to momentálně netýká. Děkuji moc za rady, flintu do žita rozhodně nezahodím;) A rad si cením:)
|
05.12.2008 08:49 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
:D:D No tož dobré, no:))
|
05.12.2008 08:48 |
K dílu: Bez šance (pro ně)
|
Kikulina
|
jo holky, díky:) beru to v potaz... těch pár teček značí, že si tam máš "něco" doplnit... s těmi vázanými verši máš asi pravdu, musím si to proštudovat ještě, teorii literatury bohužel nemám u sebe, leží kdesi na kolejích, a ač bych to dávno měla znát, trochu v tom očividně lítám...:) Zmatek - no je to možné, když si to čtu, nepůsobí to tak ale na mne, ta báseň je taková dost rychlá, a pokud působí zmateně, tak to tam asi má být - je to o důvěře k jiným lidem, a vystihuje to mé pocity, když přemýšlím o lidech, kteří mi třeba ublížili - tzn. jsem možná až příliš otevřený člověk, příliš důvěřivý, pak se občas spálím, když se potkám s takovýma, co si jen hrají na hodné kamarády... tak něco... Tu politiku bych do toho netahala ani ze srandy, protože to jde docela mimo mne, ale zajímavej nápad, když už teda:)))
|
21.11.2008 19:12 |
K dílu: Malování
|
Kikulina
|
souhlasím s vámi:) nebudu vás zdržovat, sama musím běžet, hezký večer!
|
21.11.2008 19:11 |
K dílu: Malování
|
Kikulina
|
Myslím si, že někdy to nejvíc cítí sám autor, těžko říci, znáte psychoanalýzu od Freuda? Podle mě je báseň něco jako třeba sen, člověk ze sebe psaním dostane to, co má v sobě.. Proto dost sázím na uvolněné verše, surrealismus, podle mne jsou v takových dílech myšlenky nejhlubší, a proto také nerada upravuji to, co už jsem jednou napsala, vyjma drobných nedostatků stylistických či gramatických samozřejmě:)
|
21.11.2008 19:06 |
K dílu: Malování
|
Kikulina
|
Myslím si, že někdy to nejvíc cítí sám autor, těžko říci, znáte psychoanalýzu od Freuda? Podle mě je báseň něco jako třeba sen, člověk ze sebe psaním dostane to, co má v sobě.. Proto dost sázím na uvolněné verše, surrealismus, podle mne jsou v takových dílech myšlenky nejhlubší, a proto také nerada upravuji to, co už jsem jednou napsala, vyjma drobných nedostatků stylistických či gramatických samozřejmě:)
|
21.11.2008 19:01 |
K dílu: Malování
|
Kikulina
|
Je tam, asi ji nevidíš, neberu ti to...:)
|
21.11.2008 18:32 |
K dílu: Malování
|
Kikulina
|
vzhledem k tomu, že to "malování" mělo pouze metaforický charakter, nějak tě nechápu nebo ty nechápeš mne?:)
|
21.11.2008 00:33 |
K dílu: Opuštěná báseň
|
Kikulina
|
Děkuji!
|
21.11.2008 00:07 |
K dílu: Pravda
|
Kikulina
|
:) nepopírám...
|
20.11.2008 19:12 |
K dílu: Pravda
|
Kikulina
|
:) dobrá tedy, asi na tom něco bude...
|
20.11.2008 19:05 |
K dílu: Pravda
|
Kikulina
|
Chyba, nejsem ryba... Jsem blíženec:)
|
18.06.2007 20:46 |
K dílu: Temná povídka
|
Kikulina
|
haha..smůla...přemýšlej, děvče..:)
|
18.06.2007 20:31 |
K dílu: Temná povídka
|
Kikulina
|
mno spadla z postele.. tak co asi;)
|
15.06.2007 23:50 |
K dílu: Temná povídka
|
Kikulina
|
fakt nevíš?:)
|
12.06.2007 21:26 |
K dílu: Temná povídka
|
Kikulina
|
ještě vedle:D
|
12.06.2007 12:50 |
K dílu: Temná povídka
|
Kikulina
|
ehm... ne:))
|
12.06.2007 09:31 |
K dílu: Temná povídka
|
Kikulina
|
Možná ta poslední věta má větší význam, než jí někteří kladou. Myslela jsem, že to bude hnedka jasné, o co jde:)
|
09.05.2007 22:02 |
K dílu: Slepí
|
Kikulina
|
také pravda...:)
|
09.05.2007 21:56 |
K dílu: Proč to tak je?
|
Kikulina
|
než se s tím naučím zacházet:))... někde jsem tam klikla a vybrala něco, ale asi se to nepovedlo no:P :) díky, ahoj.
|
09.05.2007 20:46 |
K dílu: Proč to tak je?
|
Kikulina
|
:) no kdo ví, co ta pípající včelka vlastně je... :)
|
09.05.2007 20:28 |
K dílu: Proč to tak je?
|
Kikulina
|
zvláštní to má být, je to prostě silný surrealismus, vytáhla jsem to až z paty:) Asi to ovlivnilo učení na maturitu z biologie:)
|
09.05.2007 20:26 |
K dílu: Proč to tak je?
|
Kikulina
|
že mi někdo poradí, jak to zarovnat na střed, mě to neposlouchá:)) I když to zarovnám, po odeslání to při náhledu je zarovnáno doprava. díky, ..:) Honzyk:cav:)
|
21.04.2007 19:52 |
K dílu: Imbecilní a idiotská slova
|
Kikulina
|
Vím, že je docela sprostá, ale prostě znovu opakuji, vyjadřovala mé pocity té chvíle, patří to k tomu,... Myslím, že mé další básně už sprosté slova neobsahují:) Určitě je to jedna z nejsilnějších negativně naladěných básniček, která ze mě kdy vypadla,..:) Má svůj význam.. Proto se omlouvám, pokud Vám ty vulgarity tak vadily... Celkem to i chápu...
|
21.04.2007 14:00 |
K dílu: Imbecilní a idiotská slova
|
Kikulina
|
Děkuji.. Tahle básnička byla napsaná dost spontánně, dala jsem do ní, co jsem v tu chvíli cítila.. Psala jsem jí téměř před rokem, nejprve jsem si myslela, že je bez hlavy a paty, ale čím déle si ji čtu, tím více chápu, že v ní je opravdu to, co mě trápilo a trápí. Není to bezduchý text a ty sprostá slova vyjadřují především můj vztek na pokrytost a jistý druh lži atd. No, přesto rozhodně děkuji za názor:)
|