20.01.2010 17:25 K dílu: Vystřiženo z deníku dvou usměvavých bláznů Bivoy
upřímné a milé dávám tip *** protože napsat báseň o tom, jak je vlastně dobře je alespoň pro mě obrovský problém - smutných básní bývá vždycky víc
20.01.2010 17:22 K dílu: Novoroční úklid Bivoy
opravdu pro radost :-)
04.01.2010 16:40 K dílu: Obyčejnosti týdne Bivoy
čím víc si to čtu, tím to na mě víc doléhá - depresivnost, marnost - (... a navíc došlo pivo:-() působivé ***
19.10.2009 17:40 K dílu: sportovně-dentistická úvaha Bivoy
zub moudrosti může být nahlodán zubem času, ale naopak to přece nejde... takže vítěz je v životě člověka vždy jasný... otázka zní: jak to bude v životě lidstva? *
19.10.2009 17:36 K dílu: malström v nás Bivoy
všechno je tak jak má být... mít tuhle jistotu uprostřed vichřice je fajn tip za poslední trojverší***
09.10.2009 23:51 K dílu: Motýli netuší Bivoy
dík všem to Fouraix: možná, ale v tom případě mě napadá, že my, lidé, to sice víme, ale místo toho, abychom chcípli, jsme se naučili chodit...
20.06.2009 23:54 K dílu: Vstávej Bivoy
kdo spatří tebe, ztratí jen zítřek? hm... *
06.05.2009 17:00 K dílu: V domě za kopcem Bivoy
dík :-)
22.04.2009 19:21 K dílu: zápisky frustrovaného neurotika Bivoy
líbí, líbí :) "karma" je fajn... tip ***
15.04.2009 20:52 K dílu: v rozvolnění Bivoy
jak říct úsporně všechno (anebo alespoň co nejvíc) moc se mi to líbí ***
15.04.2009 20:50 K dílu: Mořeplavcům Bivoy
Taková snaha o romantiku a vznosné vyjádření, až to na mě působí kýčovitě. A pak, abys to zpravila, tam hodíš ty kelímky pressa a ono to působí ještě vyumělkovaněji. Aspoň na mě. Kromě toho jenom drobná chybka v prvním verši třetí sloky.
15.04.2009 20:45 K dílu: Prověř to znovu Bivoy
jako vždycky řítící se proud myšlenek, viď Americo? tenhle se ti ale povedl... *** jenom v předposledním verši máš překlep
07.04.2009 14:13 K dílu: Jarní večer Bivoy
já vím, jaro je tu a všechno je krásné, ale tady je toho sluníčka, kytiček a motýlků na mě nějak moc, zní mi to tak nějak naivně a trošku říkankově... "včelky už do úlů/žluťásek na nebesa" jinak se mi líbí předposlední dva verše: "Chvíli tu duchem jsem a chvíli nejsem" ... ty jsou moc pěkné
07.04.2009 14:08 K dílu: dalším jarním dnům Bivoy
jj, propletené v polibku :-) pěkné*
01.04.2009 00:55 K dílu: Ani já Bivoy
zvláštně mě to uklidňuje.. pohladí po duši :-) děkuju, přesně to jsem potřebovala***
27.03.2009 16:43 K dílu: je to ve vzduchu Bivoy
pěkné, ale trošku obehrané téma...
26.03.2009 10:00 K dílu: Nob less Bivoy
Líbí se mi, jak bez patosu a nějakého přehánění mluvíš o něčem vážném a nějak citově silném ...hrdost, ztráta tváře, zvláštní nálada Prahy... a přitom z toho nakonec je zřetelně cítit, co jsi asi chtěl říct. A tahle báseň se zvlášť povedla :) ***
24.03.2009 12:09 K dílu: hai-sen Bivoy
jerry, ty nikdy nezklameš... líbí***
24.03.2009 11:53 K dílu: 11. Bivoy
pěkný*** ale hlavně se z toho okna nevykláněj, to je ve školách zakázaný ;-)
11.03.2009 23:59 K dílu: Trokavec Bivoy
jo, líbí, jo jo jo***
02.03.2009 23:23 K dílu: Křesadlo Bivoy
to vypadá dobře... jenom by mě zajímalo, jestli můžu zaslat příspěvek do obou kategorií?
09.02.2009 12:14 K dílu: Že prý černá není barva Bivoy
že by něco z beatníků? ;-) líbí ***
24.01.2009 23:45 K dílu: Pro Elišku Bivoy
pohladí po duši ***
22.01.2009 11:43 K dílu: Okolo Betléma Bivoy
Přemýšlím, kdy jsem na Písmákovi naposledy četla něco, co by bylo tak jiné, než všechno ostatní, co tu obvykle najdu, a co by mě přitom tak oslovilo a potěšilo. V mnoha Písmáckých dílech mi často chybí poezie, v tom tvém je jí přehršel. Děkuju a samozřejmě dávám tip ***
19.01.2009 19:16 K dílu: Pomněnky Bivoy
snad je to odiginální, ale nic mi to neříká
19.01.2009 19:14 K dílu: Tři sirky pro Préverta Bivoy
při prvních verších jsem měla strach, že to je zase něco ohraného ve stylu: malinové rty a kaštanové vlasy... ale ne, tohle je něco docela jiného.. zahřálo mě to u srdce, dík a za poslední sloku dávám tip
16.01.2009 20:33 K dílu: Nebesa Bivoy
mně se to líbí, to přece může být, že se otočila očima :-) snad jenom věcná: "skrz sám sebe" mi nějak nesedí, nemělo by to být spíš skrz sebe samu? nebo sebe sama? v tomhle si nejsem moc jistá... tak jako tak, dávám tip***
11.01.2009 20:26 K dílu: Nespravuj to Bivoy
líbí se mi ta myšlenka a posledních pět veršů mě docela oslovilo, ale já jsem nenapravitelný romantik a poeta... takže když si v básni přečtu "zahoď křížový šroub z autobrašny" moc mě to nenadchne, zdá se mi to tak nějak moc surové a bohužel mi to pak kazí dojem z celé básně
11.01.2009 20:16 K dílu: možná Bivoy
tak to jo... tyhle osudy jsou fascinující :)
10.01.2009 20:51 K dílu: možná Bivoy
jen snad, na další přečtení, bych vynechala ty poslední dva verše.. zdají se mi tam skoro zbytečné
10.01.2009 20:48 K dílu: možná Bivoy
no ne, van Gogh!! :) ...a tenhle obraz neznám... báseň líbí***
10.01.2009 20:44 K dílu: Příslušnou pasáž vypípat Bivoy
líbí, i když nevím, jestli tě to teda potěší :) a tip dávám taky *** mám jenom takovej dotaz: co to je to "servy"? buď je to "servi" s chybou nebo mi něco uniká??? snad se neptám hloupě...
10.01.2009 20:36 K dílu: Písničkou ta_je Bivoy
ach jo... jak já ti rozumím dík*
10.01.2009 20:10 K dílu: dotyk prázdna Bivoy
nezaujalo
10.01.2009 20:07 K dílu: stmívající se Brno Bivoy
první dva verše mají sílu, ale zbytek mě trochu zklamal, čekala jsem víc... přesto, cítím z toho zvláštní melancholii, která mi není cizí
06.01.2009 19:15 K dílu: Vůně Bivoy
nevím, jestli bych to označila za povídku... mohl by to být snad úvod, byla bych zvědavá na tu dívku s růžovou čepicí, co se s ní asi stalo? stylem mi to připomíná - i když to asi bude znít trochu divně - prousta, ale možná to není tolik stylem jako spíš tím, že do detailů popisuješ několik okamžiků a celý ten text jen hýří vzletnými slovy...
06.01.2009 19:08 K dílu: Dveře Bivoy
tak teda nevím... to rám-nám je tam nějak účelně?
06.01.2009 19:06 K dílu: Kadmé Bivoy
tak ještě jednou mhm :-) nesedí mi tam to "však víc ztratí vzápětí"... snad bych nějak prohodila slova obsahově ale moc moc pěkné ***
06.01.2009 19:05 K dílu: Kadmé Bivoy
mhm
06.01.2009 19:00 K dílu: icqět Bivoy
:-) proč ne?***
06.01.2009 11:40 K dílu: Barevná Bivoy
možná nijak originální, ale milé :-) jenom ty šediny na konci se mi zdají až moc zprofanované...
06.01.2009 11:21 K dílu: Minutky Bivoy
v prvních verších je na mě toho surrealismu asi trochu moc, ale ten konec.. hm, jako bych to znala :)
04.01.2009 14:35 K dílu: V domě za kopcem Bivoy
fun thomas: dík animovaný medvídek Pú: moc dobře tě chápu :-)
02.01.2009 22:47 K dílu: V domě za kopcem Bivoy
děkuju... hezcí havrani :)
02.01.2009 22:24 K dílu: Tvá dokonalost září Bivoy
:-D ajťák vyznává lásku???
02.01.2009 21:30 K dílu: heřmanovická Bivoy
byla bych radši, kdyby se někdo vrátil za teplem mé duše... ale i tak - je to povzbudivé, když se někdo vrátí :) milá, hladící po duši a hřejivá... líbí ***
30.12.2008 21:27 K dílu: Klokan v hlavě Bivoy
překvapilo, potěšilo, pobavilo, zalíbilo... co chtít víc? tip*
26.12.2008 23:05 K dílu: Točit prase Bivoy
hm hm... nějak nevím, jestli má ten ustříhnutej konec nějakej hlubší smysl anebo jestli se ti prostě nechtělo psát dál, ale ta první sloka dobrá... moc
26.12.2008 23:03 K dílu: od 11:11 až někdy kolem 8:30 Bivoy
jo jo jo ***
26.12.2008 22:59 K dílu: Pukliny Bivoy
páni... až jsem se začala bát ***
26.12.2008 22:58 K dílu: Žluté oči koček Bivoy
tak nějak moc nezaujala... kromě těch moc hezkých "žlutých očí koček" se mi to zdá trošinku ohrané
20.12.2008 23:37 K dílu: zebeme se nadějemi Bivoy
děkuju, moc mi ta báseň pomohla ***
18.12.2008 09:48 K dílu: zvětralo Bivoy
což o to, přemety pěkné... líbí se mi téma nebo obsah, ale forma mi moc nesedí je to na mě nějak moc nesourodé... ale možná je to tím, že to čtu takhle po ránu
14.12.2008 14:49 K dílu: Put my fire! Bivoy
jo, jo, ještě nějakou tu sloku a je to dost dobrá písnička... a to myslím vážně
14.12.2008 14:45 K dílu: ono zebe Bivoy
těžko říct proč, ale líbí *** jen ten druhý verš první sloky tam moc nesedí...
14.12.2008 14:40 K dílu: Po bílém papíře Bivoy
Romantika? Snad... Ale se mnou to nic nedělá. Navíc jsem měla skoro problém dočíst do konce. Myslím, že k tomu, abys řekl to, co jsi asi měl na srdci, by stačilo mnohem úspornější vyjádření. Možná pár slov, přímějších, originálnějších...
11.12.2008 01:10 K dílu: Nad dasslerovým pohledem do budoucnosti Bivoy
Jasně, některé věci se tu opravdu nedají číst a to, co mě opravdu dokáže naštvat, jsou hrubky v dílech, především v poezii. Ale základní podstatou Písmáka je to, že je pro všechny. Naprosto souhlasím s Oldjerrym. Konečně tu promluvil někdo rozumný, kdo se nesnaží jenom bouřít proti současnému vedení Písmáka. Ale ta čtení by být mohla... Proč vlastně ne? Je skvělé poznat lidi, jejichž tvorbu tu čteme a obdivujeme, a nechat si zkritizovat ty své patlanice.
09.12.2008 20:44 K dílu: STOP NEONACISMU Bivoy
Tangens: tvůj komentář mě opravdu zaujal. Myslím, že jsi o tom hodně přemýšlel a nenapsal jsi sem jen tak nějaký blábol, jak to tu občas bývá. Snažíš se na věc dívat dost racionálně, což občas není na škodu, ale něco mi u tebe přece jenom chybí a to je trocha zapálení a nadšení pro nějakou změnu. Ironicky se vyjadřuješ o tom, že obyčejní občané dnes nemají lidská práva. V tom si dovolím ti odporovat. Myslím si, že velká většina lidských práv, která jsou v Deklaraci uvedena, je v naší zemi velkému procentu, jak ty říkáš, řadových občanů zajištěna. Alespoň já si ohledně toho nemám na co stěžovat a to se necítím být nějak nadprůměrnou. Přesto je tu jisté procento lidí, kterým jsou některá základní práva odpírána, a já si myslím, že stojí za to na to upozornit a snažit se to změnit (ačkoliv nějaké shromáždění s transparenty není tou nejvhodnější a nejefektivnější formou). Tvůj pohled na násilí je taky jaksi chladný... Ano, tvoje definice je určitě úžasně přesná, ale násilí je jen jednou z mnoha metod řešení konfliktů a ta tvoje malá míra násilí, která je nutná je přece dost relativní, v naší zemi by jistě mohla být nižší. Jsem výhradně proti jakýmkoliv projevům neonacismu a lidi, kteří tuto problematiku nějakým způsobem zesměšňují nebo zmenšují její význam, považuji v lepším případě za nevzdělané a neznalé historie, v tom horším (jak už tu padlo) zkrátka za blbce. Měla jsem jen pocit, že mezi literáty by měla panovat trochu větší naděje na zlepšení, mělo by tu být trochu víc nadšení a snahy a méně skepse. Snad nejsem příliš naivní.
09.12.2008 20:15 K dílu: Večer Bivoy
mám ráda cesty - ať už v tom konkrétním smyslu nebo metaforické, ale ještě jsem nepřišla na to, jak o nich psát, aniž by z toho byly otřepané fráze ty tohle umíš neznám jeden, ale aspoň tisíc okamžiků, které by tvoje báseň vystihovala dík, jsem dneska nějaká smutná, tak mě to opravdu potěšilo ***
26.11.2008 00:16 K dílu: Mládí a moudrost Bivoy
a) souhlas s kritikou oldjerryho (jako vždy se trefil)... ale jen tak dál, jednou ti i ten cedr bude muset napsat pochvalnou kritiku ;-) b) trocha nostalgie: když jsem si tu báseň přečetla, ríkala jsem si, že jsi určitě holka kolem 15, 16, protože přesně takhle jsem psala před pár lety... no, a trefila jsem se, ne? :-D
26.11.2008 00:11 K dílu: Otisky Bivoy
ťup ťip*** originální, milé, na nic si nehrající
26.11.2008 00:09 K dílu: Houpu se mezi ... Bivoy
téma líbí, ale forma už tak ne... na můj vkus je to moc dlouhé a pořád dokola omílané, snad příště
26.11.2008 00:06 K dílu: řekl mi zítřek Bivoy
úsporné a přímé; líbí ***
14.11.2008 23:03 K dílu: S omastkem Bivoy
to beru :-) když píšeš, tak jsi na prvním místě vvždycky ty, pak až čtenáři
11.11.2008 15:09 K dílu: Vítr z kraje La Mancha Bivoy
nádhera, něco takového jsem tu už dlouho nečetla *** ****************************************************
11.11.2008 13:28 K dílu: S omastkem Bivoy
na to, že jsi to asi psal jen tak, se mi to zdá opravdu dobrý, ale zas mi tam nesedí ten konec... kdybys to usekl za tím "... tam chodím až moc často sám", měla by ta báseň mnohem působivější vyznění. Je to samozřejmě dost subjektivní, ale ty poslední verše se mi už zdají celkem nic neříkající a banální
11.11.2008 13:14 K dílu: Moknu Bivoy
nějak dlouho jsem se sem nedostala, tak to čtu všechno až teď... možná opakuju, co už tu zaznělo, ale jak jsem četla tu báseň, tak jsem docela koukala... dovedla bych si ji představit ve sbírce nějakého skvělého básníka... a pak najednou přišly ty poslední dva verše a všechno to zkazily, takže tentokrát bohužel bez tipu, protože dát do básně krev je balancování nad propastí
23.09.2008 23:11 K dílu: ...záseky Bivoy
Naléhavé... ...a přesně to, co jsem zrovna potřebovala. Dík. *TIP*
21.09.2008 21:41 K dílu: Pohádka o kouři ve vlasech Bivoy
Ten text na mě působí trochu písničkově... Možná, že to téma je malinko profláklý, ale řekla bych, že je to pěkně zpracovaný. Navíc přesně tohle moc dobře znám.
03.09.2008 22:37 K dílu: kam dál Bivoy
já bych řekla - jakkoliv toho o haiku moc nevím - že dobrý... prostě mě to pobavilo a hezky to zní*** asi nemá cenu hledat v tom nějakou hloubku ;-)
03.09.2008 22:35 K dílu: skleněná Bivoy
Zdá se mi to působivé (viz. úryvek, který citoval roman), ale místy malinko (nezlob se na mě) kýčovité nebo zprofanované... nevím, jak bych to přesně označila, ale "Pohledem upřeným do dáli" a "Na dosah ruky/nekonečně vzdálená" ... zkrátka mám pocit, že už jsem to slyšela tak stokrát... nehledáme sice ameriku, ale přece jenom... stejně ale dávám tip za tu působivost :-) ***
02.09.2008 22:11 K dílu: V sousedním světě Bivoy
možná je to obehrané, ale znám to moc dobře, tak dávám tip ***
02.09.2008 22:02 K dílu: tzv. dny naboso Bivoy
nádhera, nevím vůbec co dodat ***
01.09.2008 22:15 K dílu: Tvůj černý květ Bivoy
Hmm... tak mně naopak sedly spíš ty první dvě sloky... a ten konec, myslím hlavně ten poslední verš, mi tam vůbec nepasuje.. Ale je těžké napsat něco kloudného na zadané téma a dokonce to zrýmovat. Takže máš můj obdiv :-)
01.09.2008 22:10 K dílu: V hořkých kůrách zakuklen Bivoy
vzalo mi to dech i řeč... líbí ***
01.09.2008 21:59 K dílu: Sychravění Bivoy
pěkné... pohladí po duši ***
29.08.2008 22:58 K dílu: Svítání nad Atlantidou Bivoy
Uff, KONEČNĚ jsem našla něco, čemu se dá říkat báseň. Ale že mi to dneska dalo práci... Až na tu Atlantidu, která je už malinko zprofanovaná a na to svítání (malinko kýčovité, na můj vkus), se mi to líbí... Jak to, že jsem na tvoje básně ještě nenarazila? Tvůj styl je mi docela blízký... "jak chutná slunce v barokních oknech", to je verš za všechny prachy :-) takže (nejenom za něj) dávám tip*
29.08.2008 22:46 K dílu: Pokušení Bivoy
Neměla jsem tu sílu dočíst to do konce. V tvém tématu nebo spíš v tom, jak jsi ho pojala, bych nedokázala vidět něco poetického. Obsah ale nebudu rozebírat, to snad za to ani nestojí a je na každém, o čem chce psát. Nechápu ale, jak může někdo, kdo alespoň troch píše a kdo je trochu sečtělý, zrýmovat slova "kecá - Venca" nebo "asi - krásy". O posledním rýmu "taky - zraky" se snad ani nemusím zmiňovat. A navíc: téměř nikde ti ty rýmy nevycházejí na počet slabik. Zdá se mi, že ses snažila rýmovat za každou cenu... Tak nevím, možná by ti lépe sedl volný verš. Doufám, že se kvůli mé kritice neurazíš a že ti tu brzo k jinému dílu napíšu něco optimističtějšího. Snažila jsem se jenom, být trochu konstruktivní po předchozích (výše uvedených) nicneříkajících kritikách.
29.08.2008 22:30 K dílu: DNESKA JSEM VYPLÁC KEŠEM OSMOU CESTU NA POBŘEŽÍ Bivoy
Nespoutanost a živelnost je skvělá, ale napsat "blbí děti", to už je na mě nesputaný až moc. Ta báseň ale určitě zaujme - nelze ji přejít bez povšimnutí a to bývá dobré znamení. Někdy, hlavně ke konci, mě ale napadalo, nakolik je tvůj jazyk (a vulgarismy, které v něm používáš) samoúčelný. Chci říct, že to ně mě místy působí skoro tím dojmem, jako bys chtěl upoutat pozornost za každou cenu. Možná ale takhle mluvíš běžně. Teď si ale nejsem jistá, která z těch dvou možností je ta lepší.
28.08.2008 21:52 K dílu: LLL Bivoy
obdivuju každého, kdo se o haiku třeba jenom pokusí; já bych na to asi neměla... A tohle je navíc úsměvné :-) Takže je to jasné ***
12.08.2008 22:14 K dílu: Krabice Bivoy
mně se to líbí až do té třetí sloky... až tam to má nápad...
03.08.2008 22:56 K dílu: Nechtěl bych Bivoy
Aha.. Čtu to už poněkolikátý, tak jsem si všimla, že ti tam nesedí ten verš "možná na úsměv dívky" s tím předchoszím textem. Vím, že jsi myslel "čekat na úsměv dívky", ale je tam to sloveso "vnímat"... (já vím, je to detail)
03.08.2008 22:51 K dílu: Nechtěl bych Bivoy
Až na tu dívku s květinou za uchem (myslím, že je malinko ohraná) se mi to zdá moc dobré a ten konec je dost působivý. Ale pořád z toho mám pocit jako by ses snažil něco sdělit, ale ať použiješ sebevíc slov, nedaří se ti to, aspoň ne úplně. Možná to je ale jenom můj pocit, protože takhle často vidím i svoje básně.
25.06.2008 22:25 K dílu: Máte někdo blog? Bivoy
taky myslím, že to nikdo nečte, ale baví mě to, jenže jakmile mám jakžtakž hotové jedny stránky, už mě napadá, jak bych je mohla vylepšit navíc se v tom tak nějak sama učím a třeba php je pro mě zatím záhadou :-) můj poslední blog (už značně zanedbaný): http://bivoyblog.wz.cz/ teď už zas dělám na něčem jiném...
16.06.2008 17:55 K dílu: sir real IV. - Uprostřed běhu Bivoy
Na první přečtení dobrý. Možná se k tomu později vrátím. Zdá se mi to celkem depresivní. Možná moc nedokážu sledovat tvoje myšlenky, je to dost složitý... Ale určitě dávám ***
15.04.2008 17:16 K dílu: Jitro z rána Bivoy
a hned je veseleji :-D
15.04.2008 17:10 K dílu: Dítě Štěsteny Bivoy
Zezačátku to vypadá spíš jako písnička a jako nějakej ten pop bych to možná brala, ale zdá se mi, že se za každou cenu snažíš všechno zrýmovat. víru - všehomíru je rým dost chudej, navíc ti v tom verši (jako v mnoha dalších) nevychází slabiky. Až sem je to věc názoru, ale ta gramatika! "nikdo a nic tady není zbyteční" "co Světu si dal" (nevím jestli tam to "si" není schválně, ale myslím, že by to do té básně nesedělo) Možná jsi jenom chtěla ze sebe něco dostat a to pak člověk na jakýkoliv pravidla nebo rytmy nekouká...
15.04.2008 16:52 K dílu: Kdovíkdo ví kdovíco Bivoy
Dík všem moc moc za kritiky. Vlastně to celé vzniklo tak nějak omylem, když jsme hledala v Pravidlech, jak se píše "kdovíco" a zjistila, že to jde tak i tak :-)
14.04.2008 12:56 K dílu: Zamlženo Bivoy
a já jsem si myslela, že jenom mě napadají po pití takový švihlý věci :-) ale jo, docela se mi to líbí (na to, že se mi to zdá jenom tak nahozený, jak ti to letělo hlavou) ..a rytmus bych fakt neřešila, protože při kocovině tam prostě žádnej bejt nemůže :-D
14.04.2008 12:50 K dílu: Kdovíkdo ví kdovíco Bivoy
:-D co víš funthomasi?
25.03.2008 16:06 K dílu: Bivoy
Pokud nebude kvantita na úkor kvalitě, tak si sem dávej děl, kolik chceš. Jenom pak občas člověka zamrzí, že ostatní jeho díla nečtou (což je jasné, protože to prostě nestíhají). Četla jsem pár posledních děl, na která jsi mi poslala avíza. Líbí se mi, jak někdy píšeš hezky a přitom úplně přirozeně o obyčejných věcech (Koloběh života, Bez tíže), ale myslím, že někdy používáš trochu kostrbaté nebo zprofanované obraty jako ta "třeskutě krásná zima" (Hlavně jít). Nesedím mi ani slovo "hřadujeme" v Čekárně. Všechno to je smaozřejmě věc názoru, takže tu mou kritiku neber moc vážně :-) a jen tak dál!!! Jestli jsi dočetla až sem, pak blahopřeju, protože tak dlouhej sloh jsem už nenapsala, ani nepamatuju :-D
25.03.2008 15:49 K dílu: pohádkové mejlky Bivoy
jj, taky jsem si skoro říkala, kolik ti je, když tu tak hezky rýmuješ, a až pak jsem si všimla té kategorie :-)
25.03.2008 15:47 K dílu: sir real III. Bivoy
mně démoni a nekámoši nevadí a jediné, co mě občas zaráželo, bylo, jak ses, občas možná až násilně, snažli psát to hovorově až nespisovně kromě toho se mi to ale moc líbí, protože to zní, řekla bych, autenticky, takže, podtrženo, sečteno, dávám tip***
25.03.2008 15:35 K dílu: Beru vše Bivoy
není špatná, ale zdá se mi hodně smutná, víc se mi líbí tvoje básně, který jsou trošku veselejší ;-) ale je mi jasný, že člověk musí psát tak, jak to cítí
03.03.2008 17:20 K dílu: O hloupých věcech Bivoy
žiovt jsem opravila na život (díky, Pú) a všem moc děkuju za kritiky
01.03.2008 19:53 K dílu: Stepuj,dokud můžeš Bivoy
verše nic moc, ale líbí se mi ten nápad hořkosladko se dobře čte a vždycky přijde k chuti
25.02.2008 09:06 K dílu: Konec světa Bivoy
líbí, taky mě to pobavilo :-) ***
15.02.2008 15:45 K dílu: Žlutá a oranžová Bivoy
přidám se k ostatním a celkem neoriginálně napíšu, že tomu nerozumím, ale líbí se mi to řekla bych, že to má moc pěknej rytmus**
05.02.2008 14:10 K dílu: Houpačka Bivoy
chybka "mně" :-)
05.02.2008 14:08 K dílu: Houpačka Bivoy
mě se líbí celá, i když je ta poslední sloka asi nejlepší*
Nahoru