20.04.2008 13:15 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
Omlouvám se s hlavou od popela všem ... zasekl jsem se v práci ... nechutné, já vím ... snad někdy jindy, taky je mi to líto ...
|
17.04.2008 07:39 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
Navrhuji, aby všichni vzali i své alterego. A navíc to můžem kdykoli zopakovat :)
|
16.04.2008 07:57 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
No já určitě, ještě abych chyběl :) ... jinka jak jsem psal, 18. je asi ideální termín, dorazím tam po páté, protože pojedu rovnou z práce ... jinak teda asi nejlepší bude, když ten, kdo příjde první, dá nějak najevo, kdo je ... takže navrhuji třeba nějaké vypreparované zvíře. Třeba růžového vycpaného medvěda asi nikdo nepřehlídne, žejo :) ...
|
11.04.2008 07:58 |
K dílu: Moment
|
Specus
|
tipi tipi tip :)
|
11.04.2008 07:57 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
opožděné avízo :)
|
07.04.2008 23:10 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
ok, takže má někdo něco proti Miroru? Byl jsem tam a taky se mi tam líbilo :) ... takže jestli nemá nikdo nic proti :) ...
|
04.04.2008 21:52 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
ok, vidím, že se to s termínem lehce komplikuje :) fajn, uděláme to takhle ... 18.4., 25.4., 26.4. tyhle termíny mám volné já :) ... takže asi bude nejlepší udělat nějaký kompromis :) ... a slečny se hlaste Papouchovi, u které může přespat :)
|
03.04.2008 23:21 |
K dílu: Skřítek z Kaly
|
Specus
|
No jako vždcky poklonka :) ...
|
03.04.2008 23:19 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
No, vidím, že zájem by byl, takže asi bude nejlepší si už určit nějaký termín, kdy bysme se srazili a uvidíme :) ... takže co byste byli bývali řekli na 18.dubna? A čekám návrhy, kde :) ... myslím, že by nebyl špatný Hobit nebo dílo, tam je dost místa a relativně klid :) ...
|
01.04.2008 20:57 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
:) ... souhlas, ale potom je o to dál domů :D
|
01.04.2008 20:57 |
K dílu: Absence stáda příčinou smutku
|
Specus
|
Bergu, z toho si nic nedělej, mě taky nebaví ty řádky opravovat :)
|
01.04.2008 20:55 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
taky koukám :) ... to je to obnovování stránky ... někdo mi to kdysi říkal: "Synu, stránku-li obnovíš, dvakrát se vyslovíš. Střez se Obnovování stránek a kouření marihuany po ránu." ... jo, tak nějak ... Pišto a Papouchu, jsem rád, že jste se ozvali ... sice celkem koukám, když jeden má být z Prahy a druhý z Brna ... :)
|
01.04.2008 20:50 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
Lidi, vy mi děláte radost :) ... myslím, že naprosto ideální bude skloubit poezii, prózu a umění vůbec s pivem, vínem a alkoholem vůbec. Kdo je pro, ať se hlásí :) ... nemám rád velká sdružení, ani oficiality. Chci hlavně dát dohromady skupinku lidí, kteří si budou rozumět a z tvůrčího hlediska si pomůžou a podpoří se... a uvidíme, jak se to vyvine :)
P.S. A Muesso, ty jsi samozřejmě vítaná ;-)
|
01.04.2008 20:45 |
K dílu: Pár lidí z ostravy?
|
Specus
|
Lidi, vy mi děláte radost :) ... myslím, že naprosto ideální bude skloubit poezii, prózu a umění vůbec s pivem, vínem a alkoholem vůbec. Kdo je pro, ať se hlásí :) ... nemám rád velká sdružení, ani oficiality. Chci hlavně dát dohromady skupinku lidí, kteří si budou rozumět a z tvůrčího hlediska si pomůžou a podpoří se... a uvidíme, jak se to vyvine :)
P.S. A Muesso, ty jsi samozřejmě vítaná ;-)
|
31.03.2008 22:45 |
K dílu: Deklarace
|
Specus
|
To je tak všeobecně ... co jsem si tak poslechl z kritik :)
|
31.03.2008 22:44 |
K dílu: Bořivojka
|
Specus
|
Tak tady smekám ... opět mi někdo dokázal, že vázané verše nemusí být nudné a učesané chvalokecy, ocukrované nevinnými narážkami na nahotu a sex...díky :) T
|
31.03.2008 22:42 |
K dílu: Jarní melancholie
|
Specus
|
Pěkné. Sice nemám moc v oblibě vázané verše, ale tady jsou příjemné :)
|
31.03.2008 22:38 |
K dílu: Mořská panna
|
Specus
|
připadá mi to jako přeslazená slaná voda...možná by bylo fajn trochu zdůraznit, o co vlastně jde ... a vyhnout se některým uhlazeninám
|
31.03.2008 22:31 |
K dílu: Jakési probuzení
|
Specus
|
Tohle mě zaujalo ... sice to rozbilo moji utkvělou představu, že Haiku je jen o ptáčcích a travičce, ale když jsem se vyhrabal z následného pomatení, rozhodl jsem se po dlouhé době udělit tipa :)
|
31.03.2008 22:21 |
K dílu: Hvězdné nebe nade mnou
|
Specus
|
Bohužel se musím připojit k ostatním. Vyjádřit to, co tady již bylo tisíckrát způsobem, který tady byl již tisíckrát není nic moc ... a souhlasím s SD ... opravdovost a upřímný zápal by v tomto dílku udělal mnohem víc, než jen tenhle anonymní seznam frází... zkus to znovu, upřímněji, a rád si to přečtu.
|
31.03.2008 22:14 |
K dílu: DUŠE
|
Specus
|
Ty rýmy se mi zdají trochu moc škrobené, ale některé části na mě působí příjemně
|
31.03.2008 22:11 |
K dílu: Absence stáda příčinou smutku
|
Specus
|
celkem vtipné, jen by to možná chtělo trošinku přifouknout :)
|
31.03.2008 22:06 |
K dílu: Modré ticho
|
Specus
|
Jako komplet se mi to poměrně líbí, až na "vázanost" vázaného verše, který se projevuje např. ve slově "bijou," které vyloženě bije do očí ... a jedna chybka ... bys ses :) ... jinak celkem příjemné počtení. Hlavně není přehnaně a zbytečně natažené k prasknutí
|
27.03.2008 19:54 |
K dílu: Zrod člověka
|
Specus
|
Odpovídám spíše těšovi, protože Winter vyjádřil svůj názor bez dotazů. Takže postupně. Prakticky vše, na co se ptáš je prostá symbolika. Jung by možná promluvil o archetypech v kolektivním nevědomí. Kniha je v tomto případě symbol myslím celkem zjevný, a i když to není napsáno, "kniha knih" myslím dostatečně poukazuje na Bibli. Spalována je na protest. Hrdina se tím prakticky osvobozuje od vlivu církve(samozřejmě jen symbolicky). Strom je v mnoha kulturách světa vnímán prakticky jako svět sám (kupříkladu šamanismus, vikingské Ásatru). Strom vyroste ze semene, které je zde symbolem života, zatímco spálená kniha symbolizuje mrtvou minulost. Negativní a pozitivní náboj se zde spojuje a vytváří nový subjekt. Hrdina se jakoby znovuzrozuje, roste tedy jeho nový svět. Muž s havraními vlasy zde symbolizuje vnitřní hlas, podvědomí, které konečně nechal proniknout skrze svou Personu a podíval se do "nastaveného zrcadla." Prase je úmyslné a vzteklé. Hormony komentovat nebudu, osobně nevidím důvod je obhajovat. Doufám, že tento komentář nezní popudlivě. Jen jsem chtěl zodpovědět otázky, které jsi mi položil :) ... za obě kritiky rozhodně díky.
|
23.03.2008 22:59 |
K dílu:
|
Specus
|
Proč vždycky, když mi někdo pošle obrázek takové krásné holky, nepřidá telefonní číslo? :) ... ale jinak díky moc ... potěšilo ... a musím se zároveň omluvit, že asi nestihnu přečíst všech těch 22 básní, na které jsi mi sem poslala avíza, ale těch pár, co jsem přečetl, tak ty jsou samozřejmě krásné, ostatně, co jiného od tebe taky čekat :)
|
07.11.2007 07:39 |
K dílu: Soutěž o Haiku Písmáka pro rok 2007
|
Specus
|
Taky chválím aktivitu :) ... a kdyby bylo třeba s něčím pomoci (co zvládnu) ... rád se hlásím :)
|
20.10.2007 16:44 |
K dílu: Můj dům ...
|
Specus
|
Díky těm, co pochopili, i těm, co nepochopili ... :)
|
20.10.2007 16:43 |
K dílu: Řekla: "Až za hrob"
|
Specus
|
To jsem nečekal, že tahle povídka vyvolá takové emoce ... děkuji, moc jsi mě potěšila
|
16.10.2007 23:24 |
K dílu:
|
Specus
|
Já ti nevím ... třeba chodí, jenom o tom nevím :D
|
16.10.2007 23:21 |
K dílu: Zlomek večera
|
Specus
|
Jako vždy nejde nic než pochválit :)
|
08.10.2007 23:37 |
K dílu: Řekla: "Až za hrob"
|
Specus
|
Díky vám všem ... popisuju z nadhledu schválně, což se určitě nelíbí všem, ale mám ho rád. Každopádně díky, že sis všiml :)
A překlep napravuji ... to víte, alkohol a spěch :)
|
02.10.2007 07:40 |
K dílu: Víš..
|
Specus
|
ale notak :) ... ta ženská skromnost :)
|
28.09.2007 16:16 |
K dílu: Až přijdeš..
|
Specus
|
I ty čarodějko :) ... hezké ... moc heezké ...
|
28.09.2007 16:15 |
K dílu: Víš..
|
Specus
|
Opět poklona a gratulace tvému partnerovi ... hledal až našel :)
|
10.09.2007 19:03 |
K dílu: Touha
|
Specus
|
Vášnivé, plné touhy a žáru ... však víš, že to mám rád ... ale Sasak má pravdu ... umíš zpívat?
|
10.09.2007 19:01 |
K dílu: Prach můřích křídel
|
Specus
|
Miluju fanoušky :) ... miluju fanoušky ... a fanynky o to víc, že to jsou fanynky :)
|
10.09.2007 19:00 |
K dílu: Otázky
|
Specus
|
pár lidí se už zmínilo ... děkuji :)
|
05.09.2007 20:53 |
K dílu: Taková by měla být
|
Specus
|
Nevím, básně moc nečtu, takže tě asi zklamu, že nenavážu a nespustím debatu, ale díky ... pokud mě srovnáváš s proslulým básníkem, je to pro mě čest
|
03.09.2007 22:24 |
K dílu: ...nevinná navzdory
|
Specus
|
Taky jsem začal tímhle ... asi to dráždivé slůvko nevinná :) ... jo, to bude tím ... ale jinak hezké ... líbí se mi, že není zbytečně překynutá ... spíše impulzivní. Napsaná bez zbytečného dumání rovnou ze srdce? Mám pravdu?
|
03.09.2007 22:13 |
K dílu: Jak jsem potkal múzu
|
Specus
|
To je docela dobře možné ... třeba v zastoupení :)
|
03.09.2007 22:12 |
K dílu: Jak jsem potkal múzu
|
Specus
|
Je možné, že jsem to sem vložil dvakrát a ty sis to přečetla, něco napsala a mě potom někdo upozornil, že to tad mám dvakrát a já jsem to smazal :)
|
03.09.2007 22:10 |
K dílu: Jak jsem potkal múzu
|
Specus
|
Je možné, že jsem to sem vložil dvakrát a ty sis to přečetla, něco napsala a mě potom někdo upozornil, že to tad mám dvakrát a já jsem to smazal :)
|
03.09.2007 22:05 |
K dílu: Jak jsem potkal múzu
|
Specus
|
Tak to nevím ... s tímhle zmatkem ti asi nepomůžu :)
|
02.09.2007 21:53 |
K dílu: Pro tebe..
|
Specus
|
Se svolením otce? To se jentak nepodaří :) ... čistě platonicky
|
20.08.2007 19:02 |
K dílu: Lásko..
|
Specus
|
Promiň, Specus byl omámen spoustou faktorů ... mám rád SUKNĚ jsem chtěl napsat :)
|
19.08.2007 17:57 |
K dílu: Lásko..
|
Specus
|
...tak tohle je přesně podle mého gusta ... a navíc mám moc rád suně :)
|
06.08.2007 23:34 |
K dílu: Andělské orgie
|
Specus
|
no ... ono je to jediné kouzlo, které umí :)
|
05.08.2007 11:45 |
K dílu: Andělské orgie
|
Specus
|
vždyť íkám, že si tam udělají, co chtějí ... to je magie :D
|
02.08.2007 23:24 |
K dílu: Tak tam
|
Specus
|
Děkuji a na oplátku posílám nevinné políbení :)
|
01.08.2007 18:00 |
K dílu: Tak tam
|
Specus
|
Opraveno :) ... díky za upozornění :)
|
01.08.2007 17:59 |
K dílu: Tak tam
|
Specus
|
To znamená snách :) ... ale když si člověk takhle v práci v posledních vteřinách, kdy mu funguje internet usmyslí, že to hodí na Písmáka, tak se občas nepovede :)
|
31.07.2007 19:49 |
K dílu: Zkurvené ráno
|
Specus
|
a sakra, díky :) napravím :)
|
29.07.2007 22:04 |
K dílu: Hadí past
|
Specus
|
aha, tak to pardon, to mě nenapadlo ... potupná poklona :)
|
29.07.2007 12:58 |
K dílu: Andělské orgie
|
Specus
|
oni si tam udělají, co zrovna chcou. A když zrovna hromadně nesouloží, tak tam nemají nic. Tobě se ty listy nikdy nezdály nějaké malé? :)
|
28.07.2007 15:01 |
K dílu: Zkurvené ráno
|
Specus
|
Já vim, hlavně jsou tam někdy vhozené jak kráter po meteoritu ... chápu, co myslíš :) ... dky
|
28.07.2007 14:11 |
K dílu: Zkurvené ráno
|
Specus
|
Bože, jak ti to nezávidím :) ... a díky, těch nespisovných forem jsem si díky tobě všiml :)
|
28.07.2007 00:21 |
K dílu: Na tvoje přání
|
Specus
|
hups, napravím :)
|
28.07.2007 00:19 |
K dílu: Zkurvené ráno
|
Specus
|
tak to já pudu až ráno :)
|
28.07.2007 00:19 |
K dílu: Zkurvené ráno
|
Specus
|
tak to já pudu až ráno :)
|
28.07.2007 00:19 |
K dílu: Zkurvené ráno
|
Specus
|
tak to já pudu až ráno :)
|
28.07.2007 00:17 |
K dílu: Zkurvené ráno
|
Specus
|
tak to já pudu až ráno :)
|
28.07.2007 00:14 |
K dílu:
|
Specus
|
tak já to teda udělám jako samostatné dílo a pojmenuju to ... Na tvoje přání :)
|
28.07.2007 00:08 |
K dílu: Pro tebe..
|
Specus
|
A sakra ... tak to dávám ruce pryč s hlubokým pukerle :)
|
28.07.2007 00:06 |
K dílu:
|
Specus
|
Takhle to u mě nefunguje, promiň :)
|
27.07.2007 23:57 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
Co by jsme taky bez těch zvrhlostí dělali, žejo ... a na co by jiní nadávali :)
|
27.07.2007 23:56 |
K dílu: Pro tebe..
|
Specus
|
Ty jo, já jsem taky začal ve školce ... na takovém dřevěném vláčku, kolem kterého dodneška chodím :) ... tak to jí o mně neříkej, ať ten její nežárlí :D
|
27.07.2007 23:54 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
avízo
|
27.07.2007 23:54 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
...nesnáším zakecávání :) ... nejhorší je, když se zakecá spontánnost :)
...ale že se nám to tady ZVRHLO :)
|
27.07.2007 23:49 |
K dílu: Pro tebe..
|
Specus
|
Bylo mi ctí ... pozdravuj ji od anonymního ctitele :) ... protože která holka může říct, že měla už tak mladá ctitele? :) ...
|
27.07.2007 23:46 |
K dílu: Pro tebe..
|
Specus
|
Bylo mi ctí ... pozdravuj ji od anonymního ctitele :) ... protože která holka může říct, že měla už tak mladá ctitele? :) ...
|
27.07.2007 23:46 |
K dílu: Pro tebe..
|
Specus
|
Bylo mi ctí ... pozdravuj ji od anonymního ctitele :) ... protože která holka může říct, že měla už tak mladá ctitele? :) ...
|
27.07.2007 23:44 |
K dílu: SLADKÁ PUSA OD Můzy
|
Specus
|
...tohle je skvělé ... kašli na pravidla a prostě tvoř ... u tebe to je velké pozitivum
|
27.07.2007 23:42 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
To poznám, až budu starší ... Technika je nejdůležitější :) ... ale já jsem spíše mluvil o přístupu než o technice a užívání si :) ... sex je určitě rok od roku lepší ... z prken se stávají hadi :)
|
27.07.2007 23:38 |
K dílu: SLADKÁ PUSA OD Můzy
|
Specus
|
...tohle je skvělé ... kašli na pravidla a prostě tvoř ... u tebe to je velké pozitivum
|
27.07.2007 23:36 |
K dílu:
|
Specus
|
Tady jsou taky takoví, ale ti vstícnější je ukamenují kusy své aury :)
|
27.07.2007 23:36 |
K dílu: Pro tebe..
|
Specus
|
Vitsofte: jak kdy ... záleží, nakolik je člověk optimista nebo skeptik...
Muesso: Krásná báseň pro jistě krásnou dcerku ... snad by se hodila ještě gratulace...
|
27.07.2007 23:33 |
K dílu:
|
Specus
|
Tady jsou taky takoví, ale ti vstícnější je ukamenují kusy své aury :)
|
27.07.2007 23:32 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
...tak to jsou ty nejkrásnější časy :)
|
27.07.2007 23:31 |
K dílu:
|
Specus
|
To je fakt ... je to tu v jistých ohledech hodně pozitivní ... mi se tady zamlouvá především alkohol a lidé :)
|
27.07.2007 23:30 |
K dílu: Hadí past
|
Specus
|
Hezké a svižné ... jen nechápu, proč tady Barbar háže svoji báseň ... nemá svůj profil???
|
27.07.2007 23:29 |
K dílu:
|
Specus
|
To je fakt ... je to tu v jistých ohledech hodně pozitivní ... mi se tady zamlouvá především alkohol a lidé :)
|
27.07.2007 23:27 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
...zvrhlost nezvrhlost, zvrácenost, nezvrácenost, to máš fuk ... jde přece o ten sex v kostele :) ... zpovědnice se třese, modlitbu nahrazují hlasité vzdechy, kněz kulí oči a spěšně opakuje modlitbu, kterou vždycky zakončí slovy: "Zbav mě těch démonů..." ... krásná představa :)
|
27.07.2007 23:23 |
K dílu: Pětibába
|
Specus
|
Děkuji Muesso, ty mě vždycky dokážeš potěšit
|
27.07.2007 23:22 |
K dílu: Sepultura
|
Specus
|
Díky, muesso, jsem rád, že oceňuješ poněkud archaický jazyk :)
|
27.07.2007 23:21 |
K dílu: Číše
|
Specus
|
Díky dámy, jsem potěšen vašimi příznivými ohlasy
|
27.07.2007 23:19 |
K dílu: Andělské orgie
|
Specus
|
No, myslel jsem přesně toho Boha s tím velkým "B", v kterého nevěřím a právě proto mi nedělá problémy jej urážet :)
Květinko: Už jsi někdy viděla skutečného anděla, který by byl oblečený? Ti skuteční mají jenom listí, aby se nestyděli za to, že v klíně nic nemají :)
|
27.07.2007 23:17 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
Jasně R.P., ale byla to příjemná diskuze :) .... ale Muesseo: Sex v kostele by mohl být celkem fajn, zvrhlost nezvrhlost :)
|
27.07.2007 07:33 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
1. Tohle nemá cenu komentovat.
2. Tvůj názor jsem ti nebral, jen jsem na to, co jsi napsal zareagoval. A neříkal jsem, že jsi tvrdil, že je něco moje věc. Taky ses zeptal, tak jsem ti taky odpověděl.
3. Samozřejmě, nemusí se tě to dotýkat...
|
27.07.2007 01:06 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
Otázka je, R.P. nakolik jsme schopni odlišit svůj názor od módního výstřelku ... například ... nemáš rád George Bushe ... koho nebudeš mít rád za třeba dvacet let, až se o něm přestane mluvit? Pořád jeho?
Co je podle mě zvrhlost? Rozhodně ne, když někdo udělá hrubku. Hrubka může být výsledkem spousty faktorů od únavy po zapálení se pro věc. Pro mě je zvrácené tvořit jakousi směšnou parodii na umění, kritizovat skutečné umělce a tvářit se jako hvězda. Jít proti všemu, co má nějakou cenu jenom proto, že se to dneska nosí. Vést filosofické debaty o věcech, kterým nerozumím. Vykopávat hroby starých děl a pak kolem sebe rozhazovat kusy těl.
Promiň, ale to, že někde umírají děti nebo někdo trpí hlady, to je hnus, ano, uznávám, ale co s tím mám dělat? Já si alespoň přiznám, že jsem příliš líný a sobecký parchant na to, abych někam jezdil a zachraňoval je. Na to je můj zadek příliš pohodlný. Tohle se týká jich, ne mě...
|
27.07.2007 00:34 |
K dílu:
|
Specus
|
A co jsi tady dělal, jestli se můžu zeptat. :)
|
27.07.2007 00:32 |
K dílu: Co je to zvrhlost?
|
Specus
|
Díky za názor. To co jsi ale vyjmenoval nepovažuji za zvrhlost. Pro mě je to prostý, anonymní hnus. V boha nevěřím a protiamerické řeči nemám rád, protože mi připadají spíše jako módní výstřelek než něčí původní názor. Doufám, že se ozvou další :)
|
26.07.2007 22:38 |
K dílu: Andělské orgie
|
Specus
|
Ten tam byl samozřejmě taky :)
|
25.07.2007 22:13 |
K dílu: Návrat do nikdy
|
Specus
|
Ona byla hrozně stará a tlustá, takže se raději nehýbala :)
|
24.07.2007 23:01 |
K dílu: Andělské orgie
|
Specus
|
nemá to být vtipný ... nevím, kdes přišla na to, že to má být erotický ... forma je primitivní schválně...
|
24.07.2007 17:51 |
K dílu: Návrat do nikdy
|
Specus
|
Mělas pravdu. Stálo za to, přečíst si něco novějšího. Tohle je krásné. Až to ve mně vyvolalo infantilní náladu, za což bych tě normálně nesnášel, ale odpustím ti to, protože konečně, po tolika vím, co to bylo za auto, na kterém jsem vozil naši kočku :) ... poprvé za tu dobu, co tu jsem(a byl jsem tu dřív než Specus :)) dávám Tip
|
24.07.2007 17:40 |
K dílu: poslední úder zvonu
|
Specus
|
není zač. Jsem rád, že nejsi ten typ, který když zjistí, že mu někdo napsal negativní kritiku, málem zešílí :)
|
23.07.2007 23:15 |
K dílu: poslední úder zvonu
|
Specus
|
Promiň, ale ikdyž je to impresionistická báseň, některé verše mi tam dost nesedí a působí na mě, jako by tam byly vložené násilím...
|
23.07.2007 23:12 |
K dílu: Expresionizmus impresie
|
Specus
|
Rozkošné ... :)
|
23.07.2007 23:09 |
K dílu: vzpomínky
|
Specus
|
K Švédštině se hodí náslovný rým :)
|
23.07.2007 23:07 |
K dílu: Volnost
|
Specus
|
Někdo mi říkal, že na Literární akademii se učí, že by autor své dílo měl oprostit od svých emocí, pocitů, prostě z něj vynechat sebe. Podle mě je to blbost, která tvoří řemeslníky a zlatokopy místo umělců, kteří dokáží světu něco dát. Je jedno, jak je tohle téma ohrané. Dokud není opsané, nevadí to. Každopádně by se mi ale více líbilo, když samotný obsah působí poměrně vznešeně, trochu delší, vzletější verše. Musím v tomhle souhlasit s Bezprizorným, že mi to trochu připomíná básničku z čítanky, což je styl živý, ale nehodí se ke každému tématu.
|